Forum rules
Note: This forum is only for contests that have prizes. If you just want people to edit your drawing, post it in the Editable Oekaki forum!
Reminder: Copying another person's art without permission to reproduce their work is a form of art-theft!
Click here to see the full Art Rules!

โฃ๏ธ๐Ÿ๐ฅ๐จ๐ฐ๐ž๐ข๐จ๐ง'๐ฌ ๐š๐ซ๐ญ๐ข๐ฌ๐ญ ๐ฌ๐ž๐š๐ซ๐œ๐ก!โฃ๏ธ CLOSED

Postby โœฆ Slim4fun โœฆ » Mon Jul 03, 2017 7:40 am

wอ“ฬฝeอ“ฬฝlอ“ฬฝcอ“ฬฝoอ“ฬฝmอ“ฬฝeอ“ฬฝ!

|แธงแนแนแธ• แน–แธ€แธ แธ• |^|แน†แนณแน™แน แธ•แน™แบ |^| แธƒแน™แธ•แธ•แธŠแธญแน†แธ  |^| แน™แธ€แน™แธญแนฎแบ |^| แธ€แน™แนฎแธญแน แนฎ แน แธ•แธ€แน™แธ‰แธง |^| แน†แนณแน™แน แธ•แน™แบ แธ€แน™แนฎแธญแน แนฎ แน แธ•แธ€แน™แธ‰แธง|^| แน แนณแธ แธ แธ•แน แนฎแธญแนแน†แน |^|แธ€แน แธฒ |^|แธ€แน–แน–แธถแธญแธ‰แธ€แนฎแธญแนแน†แน  |^|แธ€แธŠแนแน–แนฎแน  |

๐’„๐’–๐’“๐’“๐’†๐’๐’•๐’๐’š, ๐’•๐’‰๐’Š๐’” ๐’Š๐’” ๐’‡๐’๐’“ ๐’†๐’—๐’†๐’“๐’š๐’๐’๐’† ๐’‘๐’‚๐’“๐’•๐’Š๐’„๐’Š๐’‘๐’‚๐’•๐’Š๐’๐’ˆ, ๐’•๐’ ๐’ƒ๐’†๐’„๐’๐’Ž๐’† ๐’‚๐’ ๐’‚๐’“๐’•๐’Š๐’”๐’• ๐’‡๐’๐’“ ๐’•๐’‰๐’† ๐’‡๐’๐’๐’˜๐’†๐’Š๐’๐’ ๐’”๐’‘๐’†๐’„๐’Š๐’†๐’”! ๐’Š๐’• ๐’Š๐’” ๐’๐’๐’• ๐’‚ ๐’„๐’‚๐’”๐’–๐’‚๐’ ๐’„๐’๐’๐’๐’–๐’“ ๐’Š๐’, ๐’‚๐’๐’… ๐’˜๐’‰๐’Š๐’„๐’‰๐’†๐’—๐’†๐’“ ๐’…๐’“๐’‚๐’˜๐’Š๐’๐’ˆ ๐’Š๐’” ๐’ƒ๐’†๐’”๐’• ๐’‡๐’๐’“ ๐’Ž๐’š ๐’๐’Š๐’Œ๐’Š๐’๐’ˆ, ๐’๐’“ ๐’Š ๐’”๐’†๐’† ๐’ˆ๐’๐’๐’… ๐’‚๐’“๐’• ๐’•๐’‚๐’๐’†๐’๐’•, ๐’Š ๐’˜๐’Š๐’๐’ ๐’•๐’‰๐’†๐’ ๐’„๐’‰๐’๐’๐’”๐’† ๐’š๐’๐’– ๐’‚๐’” ๐’‚๐’ ๐’‚๐’“๐’•๐’Š๐’”๐’•. ๐’˜๐’Š๐’•๐’‰ ๐’‚ ๐’‘๐’Ž, ๐’๐’“ ๐’„๐’๐’Ž๐’Ž๐’†๐’๐’•. ๐’Š๐’‡ ๐’š๐’๐’– ๐’‚๐’“๐’† ๐’๐’๐’๐’š ๐’…๐’๐’Š๐’๐’ˆ ๐’๐’๐’† ๐’‡๐’๐’๐’˜๐’†๐’Š๐’๐’, ๐’•๐’‰๐’†๐’ ๐’š๐’๐’– ๐’…๐’๐’'๐’• ๐’‰๐’‚๐’—๐’† ๐’•๐’ ๐’Ž๐’‚๐’Œ๐’† ๐’‚ ๐’„๐’๐’—๐’†๐’“, ๐’ƒ๐’–๐’• ๐’„๐’“๐’†๐’‚๐’•๐’Š๐’๐’ˆ 2 ๐’‚๐’๐’… ๐’๐’—๐’†๐’“, ๐’Š๐’” ๐’”๐’–๐’ˆ๐’ˆ๐’†๐’”๐’•๐’†๐’… ๐’š๐’๐’– ๐’Ž๐’‚๐’Œ๐’† ๐’‚ ๐’„๐’๐’—๐’†๐’“ ๐’๐’‡ ๐’”๐’๐’Ž๐’† ๐’”๐’๐’“๐’• ๐’๐’Š๐’Œ๐’† '๐’”๐’๐’Š๐’Ž๐’” ๐’†๐’๐’•๐’“๐’Š๐’†๐’”' ๐’๐’“ ๐’”๐’๐’Ž๐’†๐’•๐’‰๐’Š๐’๐’ˆ ๐’๐’Š๐’Œ๐’† ๐’Š๐’•. ๐’‘๐’๐’†๐’‚๐’”๐’†, ๐’Š๐’‡ ๐’š๐’๐’–'๐’“๐’† ๐’๐’๐’• ๐’„๐’‰๐’๐’”๐’†๐’, ๐’…๐’ ๐’๐’๐’• ๐’ˆ๐’†๐’• ๐’–๐’‘๐’”๐’†๐’• ๐’๐’“ ๐’Ž๐’Š๐’”๐’ƒ๐’†๐’‰๐’‚๐’—๐’†. ๐’Š'๐’Ž ๐’‚๐’๐’˜๐’‚๐’š๐’” ๐’†๐’๐’•๐’†๐’“๐’Š๐’๐’ˆ ๐’Š๐’ ๐’•๐’‰๐’†๐’”๐’† ๐’•๐’‰๐’Š๐’๐’ˆ๐’”, ๐’ƒ๐’–๐’• ๐’๐’๐’• ๐’ƒ๐’†๐’„๐’๐’Ž๐’Š๐’๐’ˆ ๐’”๐’•๐’‚๐’‡๐’‡. ๐’Š๐’• ๐’…๐’๐’†๐’”๐’'๐’• ๐’“๐’†๐’‚๐’๐’๐’š ๐’ƒ๐’๐’•๐’‰๐’†๐’“ ๐’Ž๐’† ๐’ƒ๐’†๐’„๐’‚๐’–๐’”๐’† ๐’Š ๐’„๐’‚๐’ ๐’…๐’ ๐’๐’•๐’‰๐’†๐’“ ๐’•๐’‰๐’Š๐’๐’ˆ๐’”! ๐’Š๐’ ๐’š๐’๐’–๐’“ ๐’Ž๐’†๐’”๐’”๐’ˆ๐’‚๐’ˆ๐’† ๐’˜๐’‰๐’Š๐’๐’† ๐’‘๐’๐’”๐’•๐’Š๐’๐’ˆ ๐’‚๐’ ๐’†๐’๐’•๐’“๐’š, ๐’˜๐’“๐’Š๐’•๐’† ๐’•๐’‰๐’† ๐’‡๐’๐’๐’˜๐’†๐’Š๐’๐’๐’” ๐’๐’‚๐’Ž๐’†, ๐’ˆ๐’†๐’๐’…๐’†๐’“, ๐’‘๐’†๐’“๐’”๐’๐’๐’‚๐’๐’Š๐’•๐’š (๐’๐’‘๐’•๐’Š๐’๐’๐’‚๐’), ๐’‚๐’๐’… ๐’“๐’‚๐’“๐’Š๐’•๐’š-๐’•๐’‰๐’‚๐’• ๐’Š๐’” ๐’‚ ๐’Ž๐’–๐’”๐’• ๐’…๐’ ๐’‡๐’๐’“ ๐’•๐’‰๐’† ๐’“๐’‚๐’“๐’Š๐’•๐’š, ๐’‚๐’ˆ๐’‚๐’Š๐’, ๐’Š๐’‡ ๐’š๐’๐’–๐’“ ๐’–๐’๐’”๐’–๐’“๐’† ๐’‘๐’Ž ๐’Ž๐’†, ๐’๐’“ ๐’‚๐’”๐’Œ ๐’Ž๐’† ๐’๐’ ๐’•๐’‰๐’† '๐’‚๐’”๐’Œ' ๐’๐’Š๐’๐’Œ ๐’‚๐’ƒ๐’๐’—๐’†, ๐’•๐’‰๐’‚๐’๐’Œ๐’”!
๐ง๐ž๐ฐ ๐Ÿ๐ฅ๐จ๐ฐ๐ž๐ข๐จ๐ง ๐ž๐ง๐ญ๐ซ๐ฒ, ๐ฆ๐ž๐ฌ๐ฌ๐š๐ ๐ž:
Code: Select all
Username:
Floweion name:
Gender:
Personality: ?
Rarity:
Animal gif: (optional)

Any of your own text, font and colour! X3 Above ^ is just the must haves, then you can write your own message!
Last edited by โœฆ Slim4fun โœฆ on Mon Oct 02, 2017 10:59 am, edited 5 times in total.
โ•ญโ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ•ฎ
Slim โœฆ She/her โœฆ Pisces โœฆ Teen

Hi I'm Slim, I love art and gaming. I'm no longer active here,
so message my discord if you need to contact me.
Discord ID: #1727


โœฆLink โœฆ link โœฆ Link โœฆ link
โ•ฐโ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ•ฏ
User avatar
โœฆ Slim4fun โœฆ
 
Posts: 2928
Joined: Mon Feb 27, 2017 1:47 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: โฃ๏ธ๐Ÿ๐ฅ๐จ๐ฐ๐ž๐ข๐จ๐ง'๐ฌ ๐š๐ซ๐ญ๐ข๐ฌ๐ญ ๐ฌ๐ž๐š๐ซ๐œ๐ก!โฃ๏ธ

Postby โœฆ Slim4fun โœฆ » Fri Jul 28, 2017 8:34 pm

bump!
โ•ญโ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ•ฎ
Slim โœฆ She/her โœฆ Pisces โœฆ Teen

Hi I'm Slim, I love art and gaming. I'm no longer active here,
so message my discord if you need to contact me.
Discord ID: #1727


โœฆLink โœฆ link โœฆ Link โœฆ link
โ•ฐโ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ•ฏ
User avatar
โœฆ Slim4fun โœฆ
 
Posts: 2928
Joined: Mon Feb 27, 2017 1:47 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: โฃ๏ธ๐Ÿ๐ฅ๐จ๐ฐ๐ž๐ข๐จ๐ง'๐ฌ ๐š๐ซ๐ญ๐ข๐ฌ๐ญ ๐ฌ๐ž๐š๐ซ๐œ๐ก!โฃ๏ธ

Postby โœฆ Slim4fun โœฆ » Sat Jul 29, 2017 9:49 am

bump
โ•ญโ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ•ฎ
Slim โœฆ She/her โœฆ Pisces โœฆ Teen

Hi I'm Slim, I love art and gaming. I'm no longer active here,
so message my discord if you need to contact me.
Discord ID: #1727


โœฆLink โœฆ link โœฆ Link โœฆ link
โ•ฐโ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ•ฏ
User avatar
โœฆ Slim4fun โœฆ
 
Posts: 2928
Joined: Mon Feb 27, 2017 1:47 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: โฃ๏ธ๐Ÿ๐ฅ๐จ๐ฐ๐ž๐ข๐จ๐ง'๐ฌ ๐š๐ซ๐ญ๐ข๐ฌ๐ญ ๐ฌ๐ž๐š๐ซ๐œ๐ก!โฃ๏ธ

Postby โœฆ Slim4fun โœฆ » Mon Aug 07, 2017 9:20 am

bump!
โ•ญโ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ•ฎ
Slim โœฆ She/her โœฆ Pisces โœฆ Teen

Hi I'm Slim, I love art and gaming. I'm no longer active here,
so message my discord if you need to contact me.
Discord ID: #1727


โœฆLink โœฆ link โœฆ Link โœฆ link
โ•ฐโ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ•ฏ
User avatar
โœฆ Slim4fun โœฆ
 
Posts: 2928
Joined: Mon Feb 27, 2017 1:47 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: โฃ๏ธ๐Ÿ๐ฅ๐จ๐ฐ๐ž๐ข๐จ๐ง'๐ฌ ๐š๐ซ๐ญ๐ข๐ฌ๐ญ ๐ฌ๐ž๐š๐ซ๐œ๐ก!โฃ๏ธ

Postby โœฆ Slim4fun โœฆ » Mon Aug 07, 2017 9:00 pm

bump!
โ•ญโ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ•ฎ
Slim โœฆ She/her โœฆ Pisces โœฆ Teen

Hi I'm Slim, I love art and gaming. I'm no longer active here,
so message my discord if you need to contact me.
Discord ID: #1727


โœฆLink โœฆ link โœฆ Link โœฆ link
โ•ฐโ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ€•โ•ฏ
User avatar
โœฆ Slim4fun โœฆ
 
Posts: 2928
Joined: Mon Feb 27, 2017 1:47 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests