by Gael » Sun Mar 31, 2013 12:43 am
username;; Ditzy Derpy Gael
name;; Galaxia Ambrosia
story about her past, present, and future;; wip
art;; wipsorry, when i was drawing her for my form...... i just felt that she wasnt the right Kia for me. I have Trollish permission to use this image

Last edited by
Gael on Sun Mar 31, 2013 1:45 pm, edited 2 times in total.
-

Gael
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
by Prism » Sun Mar 31, 2013 1:38 am
“Each place is the right place--the place where I now am can be a sacred space. ”
{username;; Prism
hello. My username is Prism. I am a member of the
fanforum and have been stalking Kiamaras for a few
months now, only applying for few. I don't roleplay
but if I won this beauty, I would definately try to
get involved.
{name;;
Athenia
[uh -THEE - nee - a]
{story;;
Her PastI am not a Kiamara. I am not a goddess either. I am just a soul, that is exhibiting a body that allows my presence to be within the heavens.
I was not born, but created. My creator is a goddess. A true goddess. Here in the heavens, goddesses and gods are superior beings. They have authority over everything in the known and unknown universe. We refer to them as the superiors. Each feminine superior can bond, and produce a child if they wish. But most choose not too, because the failure rate is much higher than the sucess rate. But the alternative option is to create a being. Or a servant?
We are practically their slave. We relay messages, help them complete petty jobs, recieve punishments of failed assignment.
The dirty work, which are beneath the superiors. We don't get to travel to distant plants, galaxies and universes. Our purpose is to please our creators.
I admit, not all goddesses treat their creations like this. But mine does. My goddess is Athena. She is loved amongs the heavens. Even other creations believe I should be eternally grateful to have Her as my creator. How kind, how firece, how brave She is. In reality, this is a facade. In one She will use to assume top position in the heavens. A status like Zeus; God of the gods. I loathe being her creation. I'd rather feel the pain of a thousand stabs through my body or to be burned at an alter as a sacrafice than to have this life I live. There is not a day I do not wish to run away from this place. To seek freedom.Alas, there is no where for me to run. I know no place but the heavens. Even the gateways of earth and hell are heavily guarded. I am trapped.
WIP~
•••
Her PresentWORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS
•••
The FutureWORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS WORDS
quote at the top is by Ravi Ravindra
Last edited by
Prism on Thu Apr 11, 2013 12:54 pm, edited 8 times in total.
I'm not really interested in the trading side of CS anymore so I'm trading pets for C$ and FR currency,
feel free to send a PM or suggestion!
{May the odds be ever in your favor.}
-

Prism
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me