by ruse » Sun Sep 15, 2013 4:05 pm
Username: clarinet. c;
Name: Olive. Just Olive.
Picture LINK: go green. (strongly recommended. cx)
TODAY, TODAY OPENS LIKE A WOUND,───────────────────────────────────────────────
██████
██████
i'm ruse. i like games a lot lol.
adult + she/they pronouns
❤♪icon: dupllo dA / sig: cpt-mini
─────────────────────
info:
01 abt
02 🌆
03 kalons
x
❤ミ
──────────────────── AND YOU ARE THERE.
-

ruse
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
by Scarlett; » Sun Sep 15, 2013 4:41 pm

Hi, there! I'm Ivy. I am super-active on CS, and I roleplay often. I am an unfortunately-statused non-owner, looking for a Kia to love forever and ever. I think I found one of my dream Kias, though!

This is Jadira. The beautiful name of which I type is popular in England, and of its origin. 'Jadira' is a variation of 'Jade'. This name has a couple of meanings, like after the gemstone, Jade, and green. Her parents named her this of course, due to her appearance.

Well, the name is more suited for a girl. And I am not sure as to why, but it just clicked in my mind that this Kia has to be a girl.

It's right here!
Link. Don't steal this, competitors!
Last edited by
Scarlett; on Sat Sep 21, 2013 9:41 am, edited 4 times in total.
╭aaaaaaaaaaaaaaa╮
hi there! i'm scar,
a die-hard fan of
ouat, got, and oitnb.

╰aaaaaaaaaaaaaaa╯
aaaa
aaa
aa
-

Scarlett;
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
-
by jayus » Sun Sep 15, 2013 5:40 pm
I'm goin' home, gonna load my shotgun,
Lean on the door and light a cigarette,
He wants a fight and now he's got one,
And he ain't seen me crazy yet!
Username;;
I'm pipsqueak99.
Name;;
This is Caliber. She got her name from a gun measurement called caliber. Her nicknames include Cal., Cali, and more. I actually came up with the name while staring at her, and thinking random thoughts. My favourite gun popped up, and I quickly chose Caliber.
Gender;;
Caliber is a female. She's quite tomboyish though, somewhat taking after her name. She wanted a knife for her eleventh birthday, she got it. She wants to get a 45. cal. Colt 1911, she'll get one soon enough.
Something awesome and green?
Seeing as both of my parents were in the Navy, I find this pretty cool: Go Navy!
Last edited by
jayus on Tue Sep 17, 2013 2:58 am, edited 4 times in total.
-

jayus
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
by Mazkerati » Sun Sep 15, 2013 6:23 pm
WIP
________________________________________________________________________________________________
username
Shewolf28Words Words words words words words words words words words words words words words words words words Words words words words words words words words words words Words words words words words words words words words Words words words words words words words words words Words words words words words words words words words Words words words words words words words words words
name
Myrtle Words words words words words words words words words words words words words words words words Words words words words words words words words words words Words words words words words words words words words Words words words words words words words words words Words words words words words words words words words Words words words words words words words words words Words words words words words words words words words words words words words words words words Words words words words words words words words words words Words words words words words words words words words Words words words words words words words words words Words words words words words words words words words Words words words words words words words words words
Female Words words words words words words words words words words words words words words words words Words words words words words words words words words words Words words words words words words words words words Words words words words words words words words words Words words words words words words words words words Words words words words words words words words words
picture link
Link here Words words words words words words words words words words words words words words words words Words words words words words words words words words words Words words words words words words words words words Words words words words words words words words words Words words words words words words words words words Words words words words words words words words words
-

Mazkerati
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
by Xireh » Sun Sep 15, 2013 7:01 pm
▬Username ✖ -
Kaizoku, but please, call me Kai. (๑・ω-)~♥”
▬ Name ✖ -
If I were to
win this Kiamara, I'd call her
Tomiko (美子), which is a Japanese name meaning "
fortune/wealth-child.", which is what she reminds me of. (ღ˘⌣˘ღ)
▬ Gender ✖ -
Female.
▬ Picture Link ✖ -
Clicky (´ω`♡%)
(ノ´ヮ´)ノ*:・゚✧ I choose clovers to symbolize luck~
Last edited by
Xireh on Tue Sep 17, 2013 9:45 am, edited 6 times in total.
-

Xireh
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me