bleh tot 6 uur.Ik heb 3 dagen tot 4 en 1 dag tot half 4.en dinsdag half 2.Maar die tassen zijn zo zwaar,na nog niet eens een week heb ik al meer last van mn rug dan normaal!Ik begin nu mn klasgenoten te kennen,niet dat ik daar behoefte aan heb,vindnen mn ouders belangrijk.3/5 meiden zijn wel oke,maar toch.

de jonges

blijven kleine lkeutersXD.Kwam vandaag op weg naar huis 2 jongens van vorig jaar tegen,moet ik weer ebben, en die begonnen gemeen te doen over mn rug.Echt kon wel huilen,ze snappen niet eens mijn hele situatie van dokters/artesen/fisio's/oefenineng en pijn

Kon ze wel......... Als ik dit jaar niet slaag moet ik naar een andere school!Moet alleen stom frans leren,J'ai,tu as,bleh.Maar ik doe mn best XDsuc6 met englens en ned.Zijn geloof ik met geschiedenis mn beste vakken hoop voor jouw ook!
Je kan ze de gehele maand,voldgende maand etc. vinden.Ze zijn een soort van 18 december pets.Je moet echt geluk hebben en ze zijn zooo leuk!!!!Maare ik ga.effe zien of er wat op tv is.heb geen zin meer om rechtop te zitte,doet te veel pijnXDLatersss1