Oh my, har fått den upgifted en gång. Vet dock inte cilken jag gjirde en parodi på xp den blev sk*t fin!
Har använt det innan.
Swiftkill_ wrote:Använde den tekniken en gång. c:
Vi skulle göra en ''parodi'' på en målning av någon annan.
Den blev såhär; [Stor bild så ni får klicka]
Det gick dock ganska bra att rita portträttet utan rutor.
Nu orar jag mig bara för hur det ska bli när jag färglägger den med akvareller. xD
Är det någon som använt akvareller förrut? Jag är total nybörjare med dem. ;S
Swiftkill_ wrote:Använde den tekniken en gång. c:
Vi skulle göra en ''parodi'' på en målning av någon annan.
Den blev såhär; [Stor bild så ni får klicka]
Det gick dock ganska bra att rita portträttet utan rutor.
Nu orar jag mig bara för hur det ska bli när jag färglägger den med akvareller. xD
Är det någon som använt akvareller förrut? Jag är total nybörjare med dem. ;S
Ok, ursäkta, men jag blev lite paff nu. XD Hade aldrig kunnat gissa på att du var svensk. Vad fail det känns nu, lol. XD När jag såg ditt användarnamn här i tråden så blev jag lite fundersam och satt en stund och tänkte ungefär;Swiftkill_ wrote:Usch.. måste rita ett portträtt innan den elfte.
Jag har ju aldrig ritat relistiska människor, speciellt inte på stort papper. :S
Vazchu wrote:Ok, ursäkta, men jag blev lite paff nu. XD Hade aldrig kunnat gissa på att du var svensk. Vad fail det känns nu, lol. XD När jag såg ditt användarnamn här i tråden så blev jag lite fundersam och satt en stund och tänkte ungefär;Swiftkill_ wrote:Usch.. måste rita ett portträtt innan den elfte.
Jag har ju aldrig ritat relistiska människor, speciellt inte på stort papper. :S
"Vänta nu... Swiftkill... Vart har jag sett det tidigare...? Swifkill... Swiftkill... Juste! Swiftkill som i Swifty? Men vart var det som jag såg det namnet sist...? Hmm... *och här var det ett ögonblick som jag stirrade på din signatur i någon minut* ... Visst ja! Det var ju Swifty som designade Terralupus nummer fyra!"
(och vi kan påstå att jag skriver här igen pga att jag tyckte att tråden ska puffas upp så resten av folket här på CS kan se att vi fortfarande lever, eller något)
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests