♍ ‧ a virgo's heart

Create threads to collect roleplay applications, discuss your roleplays, or post additional information for them.

‧ ↱ name

Postby indefinite, » Thu Nov 22, 2012 6:58 pm

x.
Last edited by indefinite, on Tue Aug 12, 2014 9:53 am, edited 2 times in total.
indefinite,

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

‧ ↱ name

Postby indefinite, » Fri Nov 23, 2012 5:25 pm

x.
Last edited by indefinite, on Tue Aug 12, 2014 9:53 am, edited 1 time in total.
indefinite,

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

‧ ↱ name

Postby indefinite, » Fri Nov 23, 2012 5:50 pm

x.
Last edited by indefinite, on Tue Aug 12, 2014 9:54 am, edited 1 time in total.
indefinite,

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

the one wild like the wind.

Postby indefinite, » Fri Nov 23, 2012 5:54 pm

---Image

there are two roads
to walk down and one
road to choose.

Image

so i'm thinkin' over the things
that you said.

ᵗʰᵉ ᵇᵃˢᶤᶜˢ »

Oh, my sweet summer child! What do you know about fear? Fear is for the winter, when the snows fall a hundred feet deep; fear is for the Long Night, when the sun hides for years and children are born and live and die all in darkness. That is the time for fear, my little Lord. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words.

ᵗʰᵃᵗˢ ᵃ ᵇᶤᵗ ᵖᵉʳˢᵒᶰᵃˡ »

words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words.

ᶠᵃᵐᶤˡʸ ᵐᵃᵗᵗᵉʳˢ »

words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words.

ᶤᶠ ˡᵒᵒᵏˢ ᶜᵒᵘˡᵈ ᵏᶤˡˡ »

images go to rightful owners.
Last edited by indefinite, on Thu Dec 20, 2012 5:53 pm, edited 1 time in total.
indefinite,

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

signature save.

Postby indefinite, » Wed Nov 28, 2012 3:32 am

Image
Image
Image
ImageImage
indefinite,

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

‧ ↱ name

Postby indefinite, » Fri Nov 30, 2012 12:30 pm

x.
Last edited by indefinite, on Tue Aug 12, 2014 9:54 am, edited 1 time in total.
indefinite,

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

‧ ↱ name

Postby indefinite, » Sun Dec 02, 2012 2:25 pm

x.
Last edited by indefinite, on Tue Aug 12, 2014 9:54 am, edited 3 times in total.
indefinite,

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

‧ ↱ name

Postby indefinite, » Sun Dec 02, 2012 5:39 pm

x.
Last edited by indefinite, on Tue Aug 12, 2014 9:55 am, edited 1 time in total.
indefinite,

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

‧ ↱ name

Postby indefinite, » Tue Dec 04, 2012 5:01 pm

x.
indefinite,

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

‧ ↱ name

Postby indefinite, » Thu Dec 06, 2012 11:50 am

x.
indefinite,

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me