ALWAYS ϟ hp || SEMI-LIT || FULL

For roleplays featuring human or human-like characters which are based on a book/movie/tv show/band e.g. Twilight, Harry Potter, Hunger Games, One Direction etc.
Forum rules
Remember, all content must remain child-friendly at all times!
Users breaking this rule by using foul language, roleplaying explicit sexual scenes, excessive violence/torture, non-consensual 'romance', or other adult themes may be banned.

Please remember to read all the rules stickied at the top of the board before participating in any roleplays.

Re: ALWAYS ϟ hp || SEMI-LIT || OPEN AND ACCEPTING

Postby without a doubt ♥ » Fri Nov 16, 2012 11:31 pm

{{ all reserved, deff<3
    thanks for joining :3
"only hope is stronger than fear,"

Image Image Image

"a little hope is effective, a lot of hope is dangerous."
without a doubt ♥

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

the girl who cared too much.

Postby indefinite, » Sat Nov 17, 2012 3:57 am

reserving a hufflepuff female. fc ;; alice greczyn.

Image

maybe i'm overthinking it.

maybe i'm not thinking enough

Image
Image--ᵐᶤˢˢʸ ᵏᵃʳˡᵉᶰ ᵃᵇᵉʳᶜʳᵒᵐᵇᶤᵉ.

words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words.

Image
Image--ˡᶤᶠᵉ ᵒᶠ ʰᵒᵍʷᵃʳᵗˢ.

hufflepuff. astrid. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words.

Image
Image--ᵃ ᵏᶤᶰˢʰᶤᵖ ˢᵗʳᵒᶰᵍ.

rowan abercrombie. christine abercrombie. dylan abercrombie. miles abercrombie. reyna abercrombie. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words.

Image
Image--ᵗʰᵉ ᵍᶤʳˡ ʷʰᵒ ᶜᵃʳᵉᵈ ᵗᵒᵒ ᵐᵘᶜʰ.

words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words.
Last edited by indefinite, on Sun Nov 18, 2012 12:05 pm, edited 7 times in total.
indefinite,

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby without a doubt ♥ » Sat Nov 17, 2012 4:02 am

{{ bump

Image Image Image

without a doubt ♥

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby without a doubt ♥ » Sat Nov 17, 2012 7:56 am

without a doubt& wrote:
    {{ bump

Image Image Image

without a doubt ♥

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby without a doubt ♥ » Sat Nov 17, 2012 8:20 am

without a doubt& wrote:
without a doubt& wrote:
    {{ bump

Image Image Image

without a doubt ♥

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby without a doubt ♥ » Sat Nov 17, 2012 9:37 am

{{{ bump!

Image Image Image

without a doubt ♥

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby without a doubt ♥ » Sat Nov 17, 2012 9:53 am

without a doubt& wrote:
    {{{ bump!

Image Image Image

without a doubt ♥

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby - poppeh » Sat Nov 17, 2012 11:44 am

{ i have to join. c:
reserve me the slytherian female, please. }

Image

Image

Image
- poppeh

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby OrangeNeon » Sat Nov 17, 2012 1:45 pm

Aiden Lusck

||District 1||

Image

Name: It surprises me how many people know my name, even though I don't recall ever talking to them before. It makes me wonder if people talk behind my back sometimes. That doesn't surprise me one bit. Anyway, my name is Aiden Roy Lusck. Most people call me Luscky though. Why you ask? I'm generally a lucky person, and Lusck kinda sounds like luck. So there you have, the nickname Luscky. I like it though, it sounds cool and it's unique. Which everyone needs in high school, being unique is hard to come by. My name came from my grandfather, his name was Aiden too. I never met him though, he died when I was two from brain cancer.

Age: There's not a lot I can say here. I'm 17, and I'm a senior. Which means I'm one of the younger kids in my grade. Actually I'm not, I just haven't had my birthday yet. It's coming soon though, October 12th to be exact. A lot of people say I look younger than I really am, which makes some sense to me. They say I look 15, I can see that. Looking younger than I am is perfectly okay with me. When everyone else is all old, I'll still look young. Well, not really. Seeing as I look two years younger, I don't see that making much of a difference when we're 80.

Gender: Seriously?Should I even have to answer this? In case you still haven't figured it out, I'm a guy. A male if you don't know that guy generally means male.

Origin: I'm a winter guy through and through, seeing as I'm from Minnesota. This is why the first sport I joined was hockey, I love the cold and everything about winter. A typical winter afternoon back home included: Meeting up with my friends, going sledding, some hockey, and snowball fights. You know, Minnesota isn't all cold and snow. The summers here are actually quite hot, suprising as it may be. There are very few summers days there that dip below 90°. So, in addition to loving the cold, I also grew up with a love for heat. That meant swimming, biking, running, baseball, and just hanging out with friends in the summer. Getting a cone of ice cream after a long, summer day was a great way to tie both loves together. Even though we moved after my dad's job got transfered, I will never forget where I can from. Minnesota, home of the scorching summer days and the freezing winter evenings.

Sexual Orientation: Yet again I say, there isn't a lot I can say here either. I'm straight. Always have been, and probably always will be. I've never been the slightest bit interested in any boy, even though I have 2 brothers. I had a friend who was once, but he moved after the school year. Never knew where he went, he never knew he was moving until like a week before it happened. Anyway, interested in girls. Nothing else.

Looks: On to my looks I guess, I think I'll start with my hair. My hair's OK I guess. It's not short, but not long. You could say shaggy. It's a meduim brown, an ordinary, plain color. It looks just like it does in the photo of me, that was taken 4 months ago by a friend. On to my height now. I'm 5'11, just like my dad. I'm OK with my height; It's not too short, and not too tall. My dad says I'm done growing, he stopped growing at this age too. I weigh around 120 lbs, I'm OK with that too. Now that I think about it, I can't think of anything about me that I hate. Well, there is one thing... I'll tell you about that later. I'm in pretty good shape, considering the number of sports I'm in. Hockey, baseball, football, and I've done track before. Hockey is my priority though. People say my eyes are my most stunning feature. They're ice-blue with flecks of sea-green throughout them. I have my mom's eyes, and my grandfather's eyes. A lot of the girls I've dated have said that they were the first thing people noticed about me. I wouldn't know about that though, I don't normally talk to people about that though. It's not something that normally comes up in my conversations.

Personality: Ah, this is where things get a little bit... Complicated. This isn't something I normally share, so I might not explain these well. Bear with me though. I guess you could say I'm a nice guy to most people; although I guess I shouldn't really say only good things here. I have a learn disability. Dyslexia. That's why I took up sports, something to take my mind off school I guess. My parents say I should spend more time focusing on school. Of course I didn't listen to them. Why should I? All my parents care about is my older brother Greg. I don't talk to Greg much now. He's twenty-three, and goes to Harvard. He's a total jerk, and just because he's smart. The funny thing is that he completely sucks at sports. Every last one. This is one thing I hold over my brother, but my parents don't care about that though. All they care about is school, school, and more school. So, I have a jerk for a brother, and parents who don't care about me. Great family I guess. Everyone knows I have Dyslexia, but unlike my parents, they don't care. My friends like me for me, and that's all I really care about. I let go of the grudge I held against my family a long time ago, and I just avoid them now. So, I guess that's all about my personality.

History: My history isn't very long, and it isn't very interesting. I was born in this town, and so was my brother. Actually, my while family is from here now that I think about it. Even though they've lived here their whole lives, that doesn't mean that I want to. The very thought of staying in this town the rest of my life makes me cringe. We visited New York once. Now that is somewhere I coupd live. Back on topic now. The biggest thing that I can think that I should mention is that my grandfather died when I was ten. This might not seem like a big deal to you, but to me it was devastating. I was very close to him, he was the person I'd go talk to if I ever had a problem. He was the person who made me laugh when I was having a rough day. He was the one who helped me out on my homework when no one else would, no matter how long it took. And that's saying something, considering it takes me a while to finish my homework. His house was right across from our's, which made it easy to see him everyday. I've never figured out how he died. Nobody even bothered to tell me. So all these years, I've just gone with old age whenever someones asked me about it. A lot of people do.

((This is sort of a WIP, but it's mostly done.))[/quote]

This was made for a regular human Rp. So if I need to add any magical stuff, just say so (:[/quote]
Last edited by OrangeNeon on Mon Nov 19, 2012 8:27 am, edited 1 time in total.
Looking for all 2010 staff litter dogs. Will possibly overpay.
OrangeNeon

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

reyna abercrombie - the secretive know-it-all. - ravenclaw

Postby carrie dee. » Sat Nov 17, 2012 4:46 pm

{ still a wip. ^-^ }

Image
Image

shake it out.

Regrets collect like old friends,
Here to relive your darkest moments.
I can see no way, I can see no way;
And all of the ghouls come out to play.
And every demon wants his pound of flesh,
But I like to keep some things to myself.
I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.
And I've been a fool and I've been blind;
I can never leave the past behind.
I can see no way, I can see no way;
I'm always dragging that horse around.
Our love is questioned, such a mournful sound -
Tonight I'm gonna bury that horse in the ground.
So I like to keep my issues drawn,
But it's always darkest before the dawn.

- 'shake it out' - florence + the machine

wit beyond m e a s u r e is man's g r e a t e s t treasure
____________________________________________________________________________________________

Image

Image

Image

In comes Reyna.
----------regrets collect like old friends
        --------here to relive your darkest moments.
[ reyna lorraine abercrombie ] - [ sixteen ] - [ female ] - [ c a r p e . diem ] - [ ravenclaw ]

gumby. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words.

Image

Image

Image
The wizarding world.
-----------i can see no way, i can see no way;
--------------------------and all of the ghouls come out to play.
[ calm ] - [ collected ] - [ independent ] - [ know-it-all ] - [ brutally honest ] - [ insensitive ] - [ blunt ]

words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words.words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words.

Image

Image

Image

Facing the tigers.
-------and every demon wants his pound of flesh,
        but i like to keep some things to myself.
[ brunette hair ] - [ blue eyes ] - [ 5 feet, 7 inches ] - [ 121 pounds ]

words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words.

Image

Image

Image
Love and lost.
---------------i like to keep my issues drawn,
-----------------------------------it's always darkest before the dawn.
[ singe ] - [ heterosexual ] - [ no crush ] - [ parents + 3 siblings ]

rowan abercrombie. christine abercrombie. dylan abercrombie. miles abercrombie. missy abercrombie. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words.words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words. words.

*idea for top image formatting goes to vixen;.
Last edited by carrie dee. on Sun Nov 18, 2012 2:08 pm, edited 6 times in total.
carrie dee.

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me