Ja! O:
Før i tiden var jeg ikke så meget aktiv her på forummet, men jeg dog begyndt på det pga. alle de venlige mennesker jeg har mødt indtil videre! Ö
'Benedict Arnold' wrote:Well sir, here in April of 1781, if you look at the situation on the ground here in Virginia, we’re winning – those of us wearing coats of this color are winning.
Nathanael Greene wrote:The war has actually begun! The next gale that sweeps from the north will bring to our ears the clash of resounding arms!
'Benedict Arnold' wrote:Well sir, here in April of 1781, if you look at the situation on the ground here in Virginia, we’re winning – those of us wearing coats of this color are winning.
Nathanael Greene wrote:The war has actually begun! The next gale that sweeps from the north will bring to our ears the clash of resounding arms!
Minimanta wrote:Næ, kender det heller ikke.
Jeg har prøvet at vise CS til mine søstre, men de kigger bare på mig som om jeg er åndsvag XD
Så det er helt sikkert at de ikke kommer her. Der er ingen jeg kender der synes CS ser sjovt ud...
Måske er der bare ikke særligt mange danskere der kan lide at samle på søde dyr på interenettet? XD
Sasiadragon wrote:Jeg er også dansk! Oprettede mig for et godt stykke tid siden, en begyndte først at spille for alvor i går.
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests