Discussion in other languages - Deutsch • Español • Français • Italiano • Nederlands • Polski • Русский • Svenska • 日本語 • 中文
by miraclebird » Sat Jul 23, 2011 5:44 pm
Eucliwood wrote:Calistaria wrote:Det går rykter (ubekreftede, så vidt jeg vet) på Twitter om at dette er gjerningsmannen. Noen som har hørt noe mer?
Han er bekreftet som etnisk norsk, så da ser vi vel etter en mørkhudet gjerningsmann (han fra skyteepisoden)
Edit: Deerp, min derp der. Stemmer nok det ja.. Herregud jeg blir kvalm.
Ja, det stemmer. Han var en etnisk norsk, blond ung 32 år gammel nordmann med høyre ekstremistiske ideer. At noen kan få seg til og gjøre noe slikt som dette er sykt.
I am a holibomber!
I have gifted 10 people.
I have received 1 gifts.[/center]
-
miraclebird
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
by Zookrates » Sat Jul 23, 2011 8:33 pm
miraclebird wrote:Zookrates wrote:Skulle gjerne snakket om familie og søsken men har noen sett hva seg har skjedd i Oslo ?! En bombe sprengte VG bygget, det er uvisst om den ble sprengt ute eller inne, eller begge deler for den saks skyld :c !!!!
det har ikke blitt sprengt noen bombe i vg bygget, mmen hele bygget har blitt evakuert, og alle glassvinduene har knust, som følge av eksplosjonen som var i regjeringsbygget.
Når dette er sagt vil jeg utdype min dypeste emdfølelse til alle som skjenner noen, eller som har blitt skadet selv, i Oslo, eller på utøya. Det er helt sykt at noe slikt skjer i lille norge, midt i ferien når alt skal være fredlig, hyggelig og gøy. For og si det sånn, denne sommeren kommer aldri jeg til og glemme.
UGH... Søstera mi sa det XD
Jeg leste nå idag tidlig på abc nyhetene, at det er bekreftet 84 døde. 84! og bare 7 i Oslo! Jeg sier dere, det er stor forskjell, jeg fikk tårer i øynene når de sa på TV'n at rundt 25-30 (Helt i begynnelsen 5) var blitt skutt... Helt utrolig, på en negativ måte.
http://www.abcnyheter.no/nyheter/110723/84-drepte-pa-utoya-%E2%80%93-sju-i-oslo
-

Zookrates
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
-
by Piuma » Mon Jul 25, 2011 11:09 am
Det eneste jeg kan se positivt i alt dette tragiske (og nå må alle forså meg rett), er at gjerningsmannen var nordmann. Nå bør folk holde kjeft med alle sine Al-Qaida og muslimske konspirasjonsteorier for en stund.
Jeg er målløs. Helt tom innvelding, og har bare lyst til å legge meg å gråte. De to siste dagene har gått forbi i tåke. Jeg kjente ingen hverken på Utøya eller i Oslo, men min beste venninne er sterkt politisk engasjert og har hatt noen tøffe dager etter hendelsen. Det å ikke vite om dine venner lever eller ikke er vanskelig. Hun har hatt tøffe dager på jobb.
Jeg har sterk medfølelse til alle som er involvert på et eller annet hvis. Ja, vi er alle involverte, men noen mer enn andre. Det er et angrep på den norske staten. Og et angrep på et abstrakt fenomen skal ikke ta livet av 80 ungdommer som engasjerer seg i og vil bestemme sin egen fremtid i sitt eget land.
-

Piuma
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
by Eucliwood » Mon Jul 25, 2011 11:24 am
Det sykeste i denne saken så langt må være at han hadde et manifest på 1500 sider hvor han beskrev hvordan han fikk tak i kjemikalier til bomben osv, og det står et sted "Om politiet hadde kommet hit nå og sett det her hadde de sikkert misforstått og trodd jeg var terrorist lol : o)" og det faktum at han brukte kuler som 'eksploderer' inni kroppen for å gjøre mest mulig skade. Han er også den mannen i verden som har drept flest folk på egenhånd på denne måten, for å si det sånn, han på andre plass ligger 50 personer unna....
Det er viktig at vi tar vare på hverandre nå, tiden fremover vil være vanskelig for alle i landet.
-

Eucliwood
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
by calistaria » Wed Jul 27, 2011 2:35 am
Nå vil jo AP få en del sympatistemmer ved neste valg, er ikke det å skyte seg selv i foten? 

♥
I still believeIt's you and me 'til the end of timeWhen we
collide we come
togetherIf we don't we'll always be apart
I'll take a bruise,
I know you're worth itWhen you hit me, hit me
h a r d'Cause you said love was
letting us go against what
Our future is for many of horrorOur future is for many of horror
-

calistaria
-