Norwegian/Norsk

Discussion in other languages - Deutsch • Español • Français • Italiano • Nederlands • Polski • Русский • Svenska • 日本語 • 中文

Re: ~Norweigan~ or ~Norsk~

Postby Eucliwood » Sat Jul 23, 2011 12:59 am

Hun som het Equimagine. Du kan sende meg meldig om du vil vite detaljene.
Eucliwood

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby TheSilverfeather » Sat Jul 23, 2011 2:05 am

Tja, var det egentlig det eller var det bare rykter? Har ikke hørt noe om det jeg, bare det at hun plustelig ble borte...
Nåja, hva vet nå egentlig jeg? xP
Itsy bitsy spider...
TheSilverfeather

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby TheSilverfeather » Sat Jul 23, 2011 2:12 am

Ah, der ser man hvor feil man kan ta xP
Har brukt en time på å tegne en ny tegning... Er ikke helt fornøyd med den, men gidder ikke å fikse det nå... -_-'
Har familien på besøk, på en tradisjonell ystedag. Oldemora mi brukte mye tid på å lage brunoster, og vi bestemte oss for å prøve å gjøre det hver dag. Det blir alltid så sent da, rundt 12-tia før alle ostene er ferdige...
Itsy bitsy spider...
TheSilverfeather

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby Eucliwood » Sat Jul 23, 2011 2:17 am

Oh wow, har aldri lagd brunost jeg.. husker bare den traumatiske opplevelsen i 5. klasse da vi skulle lage smør på skolen og alle sammen ristet syltetøy glass med fløte og sånt en hel skoledag.. også på slutten av dagen hadde vi kjeks som vi kunne få smør på, og jeg ville ikke spise smørret fordi det hadde ekkel konsistens og alle som spiste det ble kvalme etterpå LOL.
Eucliwood

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby TheSilverfeather » Sat Jul 23, 2011 2:22 am

Off xD Har aldri laget smør før, men jeg vet ikke om jeg kunne klart det heller... Er egentlig ikke så god i sånt xP Første året gikk det ikke så bra, men i fjor gikk det bedre... Håper på at det blir bra i år, for det blir første gang uten oldemor... Hun døde i vinter D: Sitter her med skaut og greier og lurer på hva jeg skal finne på, men det blir vel sikkert tegning og atter tegning :P
Itsy bitsy spider...
TheSilverfeather

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby Eucliwood » Sat Jul 23, 2011 2:24 am

SilverFeather wrote:Off xD Har aldri laget smør før, men jeg vet ikke om jeg kunne klart det heller... Er egentlig ikke så god i sånt xP Første året gikk det ikke så bra, men i fjor gikk det bedre... Håper på at det blir bra i år, for det blir første gang uten oldemor... Hun døde i vinter D: Sitter her med skaut og greier og lurer på hva jeg skal finne på, men det blir vel sikkert tegning og atter tegning :P

Uffa ;_; kjente ingen av oldeforeldrene mine jeg, de var døde når jeg ble født. Samme med Farfar, så døde Bestefar for 4 år siden, farmor for 2 år siden og Mormor ble 80 i fjor XD
Eucliwood

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby TheSilverfeather » Sat Jul 23, 2011 2:29 am

Oi... Jeg hadde to oldemødre og en oldefar. Oldefar døde for ett par år siden, og det samme gjorde den ene av oldemødrene mine og den siste døde i desember. Kjente du ikke Farfaren din? Jeg kjente ham i 6 år, før han døde... Hadde aldri vært i begravelse før sp jeg skjønte ikke så mye av hva som skjedde, men når jeg tilslutt skjønte det etter begravelsen skrek jeg utrolig mye. Heldigvis har jeg både Bestefar, Mormor of Farmor igjen :3
Itsy bitsy spider...
TheSilverfeather

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby Eucliwood » Sat Jul 23, 2011 2:33 am

SilverFeather wrote:Oi... Jeg hadde to oldemødre og en oldefar. Oldefar døde for ett par år siden, og det samme gjorde den ene av oldemødrene mine og den siste døde i desember. Kjente du ikke Farfaren din? Jeg kjente ham i 6 år, før han døde... Hadde aldri vært i begravelse før sp jeg skjønte ikke så mye av hva som skjedde, men når jeg tilslutt skjønte det etter begravelsen skrek jeg utrolig mye. Heldigvis har jeg både Bestefar, Mormor of Farmor igjen :3

Første begravelsen jeg var i var 2 år før bestefar, til tanta mi som døde av kreft. Hun hadde kreft i magen og fikk ikke plass på Radiumhospitalet så de kunne ikke gjøre noe, husker at jeg la en tegning på kista hennes. Kjente ikke farfar, men broren min er oppkalt etter han (Han het Harry Eilif, broren min heter Eilif) xD
Eucliwood

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby TheSilverfeather » Sat Jul 23, 2011 2:39 am

Naw <3
Har bare en tante, for pappa har ingen søstre og mamma har bare en ut av 5 Dx Farfar het Tryggve, men det er ingen som har blitt oppkalt etter han...

"Sånn går no daggan" ville oss sikkert ha sagt på dialekt x3
Itsy bitsy spider...
TheSilverfeather

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby Eucliwood » Sat Jul 23, 2011 2:40 am

Haha XD Har 10 tanter og onkler jeg, og 14 søskenbarn på morsia som har 4 unger allerede. Jeg er nest yngst av søskenbarna da.. xD
Eucliwood

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me