Discussion in other languages - Deutsch • Español • Français • Italiano • Nederlands • Polski • Русский • Svenska • 日本語 • 中文
by TheSilverfeather » Sun Jul 17, 2011 9:13 pm
Starter i tiende til høsten, ska te Rondane og Frankrike osv...
Begynte å spille her på nyttårsaften (sånn ca.) 2008/09, men slutta på en måte i mars/april. Da ble det litt for kjedelig, for e va ikke god nok i engelsk te å prate med dom på forumet... Begynte på nytt i august, når oekakien kom. Starta å tegne, men var ikke så spesielt flink... Syntes the var morsomt da, men e slutta nesten to ganger senere... Senest for to måneder sida, holdt på å slutte helt... Fant ut at det var mye mer e kunne gjør å til slutt endte e opp med å bli :3
Itsy bitsy spider...
-

TheSilverfeather
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
by Eucliwood » Thu Jul 21, 2011 2:15 am
Ja. La nettop merke til at jeg nærmer meg 4000 poster, da har jeg vel godt over 10,000 til sammen fra tidligere brukere jeg har hatt. Det er en av de mere interessante eventsene som har vært på siden, de vanlige huntsene er så utrooolig kjedelige, tar lang tid, og det er veldig lite utbytte fordi de pet'ene man kan få tak i har ganske kjedelig design, om man ikke har lyst til å kjøpe de som ofte kommer i butikken samtidig.
Syns det begynner å bli en del resirkulering av designet på hundene nå, det er litt kjedelig i og med at de ikke resirkulerer ting fra 2008, men fra 2010 og 2009 istedet ><;
-

Eucliwood
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me