Ahwell, meningen verdeeld dan denk ik. XD
Ben juist voor de yolo op Ali gaan kijken voor een telefoon, omdat ik gewoon zooooo klaar was met die dure Samsung meuk. :')
Deze telefoon is veel beter dan alle samsung telefoons die ik heb gehad so far. :')
Dingen gaan veeel te snel stuk, batterij is binnen een half jaar al praktisch dood en yeah.
Ben sws altijd wel voorzichtig geweest met t opladen van deze telefoon indd met dat die uit China komt en ik dus niet weet wat voor kwaliteit accu. Lmao. So far heeft die t gewoon altijd goed gedaan en nog doet die t beter dan mijn vorige Samsung telefoon, die na een half jaar al stuk was en gerepareerd moest worden en vervolgens alsnog mankementen had. Xd
En ye, er bestaan meer telefoons dan alleen samsung telefoons, maar met de eis die ik 2 jaar terug had, was dit de enige betaalbare telefoon. Hahah. Wilde minstens een 10.000mah batterij hebben, maar had niet per se 500 euro te besteden ofzo.
En komt t niet allemaal er op neer dat alle telefoons sowieso uit China komen? Of in ieder geval uit Azie grotendeels ivm productie van onderdelen? Ookal, meuk van Ali is altijd beetje afwachten.
Maar goed, had deze telefoon toen die tijd ook via Bol kunnen kopen, maar daar was die een tikkie duurder, waardoor ik m toch maar rechtstreeks uit china bestelde via Ali. (Ik was nogal een cheapskate toen, lmao)
En ye, verder support ik aliexpress ook niet, bestel er tegenwoordig niks meer, behalve zo nu en dan een telefoonhoesje voor mn zus of een jurk voor mn zus ofzo. (Dit klinkt zo stom zo, omg. :'))
Mn nieuwe telefoon komt wel gewoon via Bol, is een Xiaomi, dit blijkt een wat meer opkomend merk te zijn in NL, ook hebben ze dacht ik een winkel in Nederland sinds een tijdje. Not sure about that though. Maar hoor vet veel goede dingen over dat merk, dus yolo.
Alsnog was ik goedkoper uit met mn 2 jaar met deze telefoon dan met alle Samsung telefoons bij elkaar die ik heb gehad. XD
Die dingen houden t bij mij niet lang vol. Kga dr vet netjes mee om, maar die krengen gaan binnen vet korte tijd stuk hier, batterij problemen enzo. Dan besteed ik liever voor 2 jaar die 180 euro, dan die 600/700 dat 1 Samsung telefoon mij heeft gekost die na 2 jaar niet meer bruikbaar was. XD
Ik kom zo kut over, omg. Ik bedoel dit allemaal niet lullig en whatever, ben gewoon slecht in dingen verwoorden soms. XD