Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Discussion in other languages - Deutsch • Español • Français • Italiano • Nederlands • Polski • Русский • Svenska • 日本語 • 中文

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Fri May 21, 2021 2:28 am

Ahwell, meningen verdeeld dan denk ik. XD
Ben juist voor de yolo op Ali gaan kijken voor een telefoon, omdat ik gewoon zooooo klaar was met die dure Samsung meuk. :')
Deze telefoon is veel beter dan alle samsung telefoons die ik heb gehad so far. :')
Dingen gaan veeel te snel stuk, batterij is binnen een half jaar al praktisch dood en yeah.
Ben sws altijd wel voorzichtig geweest met t opladen van deze telefoon indd met dat die uit China komt en ik dus niet weet wat voor kwaliteit accu. Lmao. So far heeft die t gewoon altijd goed gedaan en nog doet die t beter dan mijn vorige Samsung telefoon, die na een half jaar al stuk was en gerepareerd moest worden en vervolgens alsnog mankementen had. Xd

En ye, er bestaan meer telefoons dan alleen samsung telefoons, maar met de eis die ik 2 jaar terug had, was dit de enige betaalbare telefoon. Hahah. Wilde minstens een 10.000mah batterij hebben, maar had niet per se 500 euro te besteden ofzo.

En komt t niet allemaal er op neer dat alle telefoons sowieso uit China komen? Of in ieder geval uit Azie grotendeels ivm productie van onderdelen? Ookal, meuk van Ali is altijd beetje afwachten.

Maar goed, had deze telefoon toen die tijd ook via Bol kunnen kopen, maar daar was die een tikkie duurder, waardoor ik m toch maar rechtstreeks uit china bestelde via Ali. (Ik was nogal een cheapskate toen, lmao)

En ye, verder support ik aliexpress ook niet, bestel er tegenwoordig niks meer, behalve zo nu en dan een telefoonhoesje voor mn zus of een jurk voor mn zus ofzo. (Dit klinkt zo stom zo, omg. :'))

Mn nieuwe telefoon komt wel gewoon via Bol, is een Xiaomi, dit blijkt een wat meer opkomend merk te zijn in NL, ook hebben ze dacht ik een winkel in Nederland sinds een tijdje. Not sure about that though. Maar hoor vet veel goede dingen over dat merk, dus yolo.

Alsnog was ik goedkoper uit met mn 2 jaar met deze telefoon dan met alle Samsung telefoons bij elkaar die ik heb gehad. XD
Die dingen houden t bij mij niet lang vol. Kga dr vet netjes mee om, maar die krengen gaan binnen vet korte tijd stuk hier, batterij problemen enzo. Dan besteed ik liever voor 2 jaar die 180 euro, dan die 600/700 dat 1 Samsung telefoon mij heeft gekost die na 2 jaar niet meer bruikbaar was. XD

Ik kom zo kut over, omg. Ik bedoel dit allemaal niet lullig en whatever, ben gewoon slecht in dingen verwoorden soms. XD
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
BunnyBeam

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby InterfectorFactory » Fri May 21, 2021 3:41 am

Ja je moet t zelf weten. Bol heeft tenminste garanties enzo.

Ik koop ook nooit samsung hoor, ik heb nu een 1+X, overgins ook Chinees maar wel destijds (7 jaar terug) een heel redelijk merk voor een heel goede prijs omdat het "exclusief" was, je had een uitnodiging nodig enzo. Nu is het veel duurder geworden en met dat gedoe in China ga ik er zo veel mogelijk voor om merken daarvandaan te vermeiden.

Ik denk dat ik als volgende telefoon de "fairphone" neem, compleet Nederlands merk met echt als doel dat alle onderdelen een goede oorsprong hebben en geen kinderarbeid enzo (kinderarbeid word nog wel gebruikt in bv de mijnen waar de metalen voor microchips vandaan komen ofzoiets). Ze zijn er super open over en hebben hun lijst met onderdelen en materialen open voor het publiek zodat je dat ook echt kunt controleren. EN hun telefoons zijn supermakkelijk te upgraden en reparen! Dat vind ik echt supertof. Dingen als apple telefoons die alleen maar door apple mensen kunnen worden gemaakt omdat dingen vastgelijmd zitten enzo, bleh zo flauw. Ik ben ook wel heel erg anti-apple tbh xD

Voor 600-700 zijn er ook telefoons die veel langer mee gaan hoor x) maar samsung is miss niet de beste keus lol. Nokia maakt blijkbaar nog steeds telefoons die miss niet zo onbreekbaar zijn als vroeger maar nog steeds vrij sturdy. Kan een goede zijn :p

Lol zolang je zus haar aliexpress jurkjes ook leuk vind xD
Image
Image

Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

Contact me if you're comfortable drawing human(oids), dragons and/or dinosaurs!

┌───────────────────────┐
Never attribute to malice
that which is adequately explained
by stupidity
└───────────────────────┘

InterfectorFactory

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby BunnyBeam » Fri May 21, 2021 4:08 am

Hahah, ja precies. XD

Nog nooit van gehoord, maar als die 7 jaar mee gaat. Yeeeesz, das dan een beste telefoon wel!
Fair enough.

Ook nog nooit van fairphone gehoord tbh, maar wel interessant als ik t zo lees. Mocht ik over een paar jaar een nieuwe tellie moeten hebben weer, dan zal ik tegen die tijd zeker even kijken of fairphone dan wat groter is geworden en alles. Would be interesting als ze dan nog een ding zijn!
Kinderarbeid is sws eigenlijk not-done, maar in sommige gevallen vrij lastig te traceren, ookal. Dingen uit azie die goedkoop zijn, zijn grote kans wel met kinderhandjes voorelkaar gekregen.
Apple, pls. Spoel je mond dat je dat merk durft te benoemen. :')
Heb zooooo een haat aan Apple. XD

Hahah, ja tegenwoordig sowieso wel! Maar toen 4-ish jaar terug was t t nieuwste van t nieuwste en bla bla bla. Naja, vreselijke telefoon uiteindelijk. XD
De camera er van was wel heel tof! Alleen ja, de batterij van Samsung gaat zo extreem snel naar de haaien. Hier geen Samsung meer voor mij hoor. :')
Ohja, nokia maakt indd nu ook smartphones! Nog best goeden ook. Yuh.

HAHAHah, tjah. Xd

Heb zelf jaaaaren terug eens een jurk van Ali gekocht en natuurlijk trof ik t zelf dat ik er een alergische-ish reactie kreeg van die stofjes die ze dr overheen smijten. :')
Werd een week lang wakker met galbulten overal en moest t maar fixen met medicatie. :')
Nooit weer kleding gekocht via Ali. Lmao.
Jurk is wel heel gaaf though. :')
ToyHouse
Image

Image
BunnyBeam

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby InterfectorFactory » Fri May 21, 2021 6:14 am

Ja ik heb ze ook pas kort geleden ontdekt x)

Klinkt als een plan, ik hoop dat ze niet failliet gaan ofzo, zo'n goed initiatief.
Ja precies, maar idd moeilijk uit te vinden. Niemand zet het ook op de verpakking he :')

Hahaha dan zijn we het daarover eens lol.

Bij fairphone kun je dus alleen de camera updaten als ze die verbeteren, het is een modulaire telefoon dus je kunt dan de camera vervangen voor een andere als je je bedekt of als ie stukgaat ofzo. Echt heel tof. Ik wil graag een goede camera op mn telefoon zodat ik fotos kan maken van mn schilderijen enzo.

Oh ew wat naar. Ik heb wel ns een hoodie gekocht van een vergelijkbare site. Niet ali maar wel heel goedkoop. Waren hoodies met een tof design en all-over print ipv alleen op de voorkant yk. Punt 1: was absoluut puur plastic ofzo, heel nare stof gebruikt. Punt 2: bij een van de twee miste het label in de nek en er zat gewoon een gat in de zoom waar het label zou moeten zitten. Was gewoon niet   xDD Kreeg mn geld terug gelukkig. Wat een miskoop was dat lol. Een van de twee was ook leeg aangekomen, was zo'n plastic zak pakket en die was opengegaan en t ding was eruit. Postbode was ook echt veel te snel weg voor mij om te zeggen "he wacht hier zit niets in" lol. Moet je je voorstellen dat je als postbode een lege zak hebt bezorgd, al die moeite voor niets haha. Gelukkig hebben ze zonder moeilijk te doen een nieuwe gestuurd.

Jammer dat goede mooie jurken altijd zo duur zijn :')
Image
Image

by stupidity

InterfectorFactory

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby BunnyBeam » Fri May 21, 2021 7:35 am

Zou wat zijn als er op een verpakking zou staan "gemaakt met kinderhandjes"
Best wel sneu zo.
Ookal, met wat research kom je ook wel ver, maar veel mensen zijn vrij lui en kijken naar t eerste bericht dat ze vinden en geven daarna op. :')

Wel een interessant idee die fairphone! Kan je dr dan zelf mee tinkeren of wel echt via een bedrijf?

Ja, lmao. Was geen pretje die uitslag. :')
Ik kan de jurk nu wel dragen na hem een aantal keren gewassen te hebben. Maar draag m alleen bij speciale gelegenheden, want t ziet er niet echt uit als een alledaagse jurk. XD
Omg, wat een rot ervaring dat, lmao. Kapot of niet goed, is echt zo jammer. Hoe merkt een postbode niet dat een zak leeg is though? Of was t zo'n dikke zak waarbij je zou denken dat dr sws al wat drugs in verstopt zit ofzo? :')
Maar wel fijn dat je gewoon nieuwe kreeg en geld terug van de ander. XD

Jaa, mooie jurken zijn zo duur. Lol. Niet dat ik echt een jurken type ben, loop veel liever met een broek en een blouse, maar sommige jurken zijn gewoon zo mooi en gaaf dat ik ze gewoon wil dragen. :')
Beetje jammer dat ik klein ben, waardoor alleen jurken die tot mijn knieën komen er een beetje fatsoenlijk uitzien. :')
Zie ik eens een gave jurk, trek ik m aan, is die veel te groot of veel te klein, waardoor ik er of uit zie als een mollige dwerg of een persoon die op stelten loopt. XD
Love it
ToyHouse
Image

Image
BunnyBeam

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby InterfectorFactory » Fri May 21, 2021 7:56 am

Zou een beetje zijn zoals die nare fotos op sigarettenpakjes x)
Ja je zou ook depressief worden als je alles uit gaat zoeken :')

Dat weet ik niet precies, je kunt iig de onderdelen bij hen bestellen maar ze zijn ook trots op dat de telefoon door iedereen (die een beetje handig is) kunnen worden gerepareerd.

Ik heb ook een paar van die jurken die net iets te facy zijn voor "die doe ik dinsdag ff aan" lol, heb er recent een aantal van mn zus gekregen (die zij niet meer droeg) die wel "normaal" zijn.
Ja echt he, idk, was gewoon zoals dat plastic van een vuilniszak ongeveer. Voor zo'n winkel toch makkelijker om niet moeilijk te doen zo blijkt. Ik zou echt skeptisch zijn als iemand zei "ja nee is niet aangekomen pakketje was leeg" like, uhu. Maargoed als de klant dan de waarheid spreekt krijg je gelazer van hen en loop je koop mis.
Oh ik had een jurkje van large (die alt kledingsite als je t kent, large.nl) en ik had m gekocht als nice dun jurkje voor de zomer. Het is zo'n omslag just met n touwtje aromheen. Supercute. Behave dat hij echt VEELS te kort is ahahaha. Ik vind terugsturen en ruilen heel irritant dus ik draag er gewoon zo'n kort sportbroekje onder yk. Maar my god die kun je niet dragen zonder iets eronder hahaha. Meestal is een M perfect voor mij maar niet bij deze lol.
Ik ben vet lang, nouja, perfectly average voor Nederlandse vrouwen lol. 1,77 ofzo dus meestal gaat het wel goed. Zeker als er bij de fotos online een model bij staat, die zijn meestal mijn lengte :') maar ik ben super picky en vind veel dingen niets lol.

HHH ik heb één vraag gesteld op "is this a fair trade thread" en nu krijg ik allemaal trades voor mn oude items xD idk wat dat allemaal waard is jongens
Image
Image

by stupidity

InterfectorFactory

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby BunnyBeam » Fri May 21, 2021 9:30 am

Omg stop maar weer. :')
Die sigarettenpakjes zijn echt walgelijk.
Tjah.

Ah, cool!

Jahahah, kijk. Mijn jurk is bordeauxrood met wat kant allover. :') Heb m tbh alleen aangehad bij de bruiloft van 1 van mn zussen, met grijze sneakers eronder bij gebrek aan beter. AHAHAHA.
Vuilniszak hoodie? :') Lovely
Jahahah. "Oh is kwijt, mag ik nieuwe?" Ik zie dat wel echt gebeuren bij sommige sites, ahahah. Erg wel. Lekker de extra weer doorverkopen. :')
Large ken ik wel ja! Heb er nooit wat van besteld thouh. XD
Wel jammer dat die te kort is. XD
De hele reden dat ik geen jurken draag, is omdat ik gewoon gen sportbroekje heb en geen idee zou hebben waar ik zo'n ding kan halen. Kinda need it. :')
Maar sportbroekjes zijn wel echt leven bij jurken, lmao.
Ahahah, maat. Je bent lang. XD
Kom ik aan met mijn whopping 1.63 kabouterheid. :'D
Ik draag echt praktisch alles, lmaaao. Ben niet zo moeilijk. XD

Oeh, hahaha. meestal is een item een uncommon van t zelfde jaar waard, maar oudere items kunnen ook een rare van datzelfe jaar waard zijn. ^^
ToyHouse
Image

Image
BunnyBeam

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby InterfectorFactory » Sat May 22, 2021 2:08 am

Haha sorry, ik heb ook een grafhekel aan roken en alles eromheen xD onze benedenbuurvrouw rooks en ik doe echt altijd direct de ramen dicht als ze op t balkon gaat staan :p stinkt zo erg

Schoenen onder rokken en jurken vind ik altijd moeilijk x) je voeten lijken zo groot in schoenen zonder broek lol. Ik draag dan liever slippers of hoge laarzen.
Ik bestel echt veel van mn kleding bij large maar ik koop niet zo bizar vaak kleding xD ik heb dus ook niet echt een idee waar je die kunt halen, ik neem aan de sportwinkel? Geen idee waar die van mij vandaan komt lol.

1.63 valt best mee, fun sized :p

Ja dit ging om het halloween frog kitten costuum uit 2009 ofzo. Blijkbaar een rare uit 2010 waard maar ik heb dan mensen die om dat item vragen plus andere items en dan een very rare uit 2008 willen geven ofzo
Hier deze trade, ik heb echt geen flauw idee wat dit waard is vriend, en ik vind het zeer verdacht dat hij dan meteen twee van die kikkercostuums wil.
Image
Image

by stupidity

InterfectorFactory

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby BunnyBeam » Sat May 22, 2021 3:18 am

Oh gadver. :')
Ik haat het als mn zus onder mijn slaapkamerraam gaat roken buiten, ik ben astmatisch en word er niet bepaald blij van. :')

Ja lmao, precies die. XD
Vet veel schoenen ogen dan weer zo lomp, hahah.
Ballerina's zijn vaak ook wel chill om er onder te doen, maar krijg je weer snel zweetvoeten van. :')
Ahaha, tjah. Maar Large heeft ok wel leuke kleding moet ik zeggen though.
Misschien moet ik maar eens wat winkels bij langs gaan, winkels zat hier in de buurt.

Lmao, tjah. :')
Voel me altijd zo klein, ben overal praktisch de kleinste.
Hierdoor kan ik wel makkelijk onder kinderpoortjes doorkruipen om gierige nederlander uit te hangen bij openbare toiletten waar geen bewaking bij staat. *Niet dat ik überhaupt kleingeld bij me heb, pinnen is alles tegenwoordig.

DAT KOSTUUM IS AMAZING, NEED 100.
Je moet oppassen met die plush, die is dacht ik sws een '09 rare waard minstens, had hoge demand ofzo.
Is die bun die zij bieden niet een lage ex adventlist? Light dutch bun ofz.
T is dat ik niks van je WL heb qua oudere rares, maar froggo cotume, omg. Ik houd zo van kikkers, lmao. Zulke leuke beestjes. XD
ToyHouse
Image

Image
BunnyBeam

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby InterfectorFactory » Sat May 22, 2021 7:36 am

Oh ballerinas zijn die dingen die net 1 stap verder zijn dan sokken basically right? Ik heb die echt nog nooit gehad x) Ik heb schoenen nodig met goede ondersteuning omdat mijn gewrichten slecht zijn en ik makkelijk door mn enkels ga enzo.
Ja we kunnen nu eindelijk weer gewoon naar winkels, weet niet of dat nou zo slim was maar ik vind t wel chill haha. Is toch makkelijker dan een dag van tevoren een afspraak moeten maken.

Ja je woont ook in een land waar de gemiddelde lengte van vrouwen al 1.77m is, en voor mannen nog ns 10cm meer ofzo. Een van de gemiddeld langste mensen op aarde x) als je naar Japan gaat ofzo ben je best lang :p

Ja ik heb dus nog 2 van die kikker kostuums en veel mensen willen dat hebben blijkbaar. Die plush was ik niet van plan te ruilen zo, die bun is idd een ex adventlist ofzo, paasen 2009. Was misschien wel fair maar ik wist niet wat die plush waard was en ik heb er maar 1 en ik vond t niet chill dat hij twee van die kikkerdingen wilde hebben. Vind ik hebberig. Dus ik had de trade ge-edit maar dat vond hij niets dus er is niets geruild uiteindelijk x)
Jaaa kikkers zijn chill <3 mn ouders hebben een vijver met heel veel kikkers, zo cute.
Image
Image

by stupidity

InterfectorFactory

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups