DaDwarf wrote:Voor mij niet zo veel verandert al die weken. Gewoon door gewerkt. Vanaf volgende week zijn er weer leerlingen dus dat word wel weer leuk, eindelijk weer les geven!
DaDwarf wrote:Ik geef het vak ‘groen’ haha dus alles wat je buiten kan doen. Maaien, snoeien, moestuinieren env. Maar ook dier en bloemschikken. Wij hebben gelukkig kleine klassen dus max 16 leerlingen, nu met de maatregelen max 7 dus das wel lekker!
Oo saxofoon, zo cool!
InterfectorFactory wrote:Ik ga waarschijnlijk als eerste naar de dierentuin ofzo, maar ik ben eerlijk gezegd niet zo enthousiast om direct allerlei dingen te gaan doen. Het virus is niet weg, nog niet, dus ik ben nog best voorzichtig x) vooral openbaar vervoer wil ik vermeiden, en ik heb geen auto dus veel dingen zijn niet echt makkelijk te bereiken hah.
Starrats wrote:Ik blijf gewoon nogsteeds zo veel mogelijk binnen, ik behoor tot de risico groep en ga alleen naar mijn werk 2 ochtenden in de week en 1 keer per week naar de winkelWel laat ik mijn hondjes gewoon overdag uit, net nog meer dan een uur gewandeld met ze
mistflarden wrote:wauw, ik zie dat het hier al een tijdje dood is, maar ik ben redelijk nieuw hier dus ik dacht, ik meld me even!
Users browsing this forum: GoogleBotOther and 1 guest