For topics which don't fit anywhere else! Discuss the weather, your mood, hobbies and interests. Remember, keep it child-friendly

by ghremlin » Thu Nov 14, 2019 10:49 pm
“stop scaring me i cant take it!”
(context(if you want, its rlly stupid): i asked my friend at school what would you do if i died and she didnt really give an answer so whatever right? guess not when i went home, i took a really long nap. like REALLY long, 4-5 hours at a time, my aunt woke me up to my friend calling me again and again. i asked her what she wanted and she asked if im ok and im like wth yeah and i told her i was napping and thats her response. i didnt reply and went back to napping)
"sometimes i think about soup and garlic bread"
ghremlin - artshop
-

ghremlin
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
by Ja986 » Fri Nov 15, 2019 2:14 am
"Yeeup
So
I talked to some people who actually know what they’re talking about.
And apparently once we get new internet, overwatch should work fine on the laptop, as long as I don’t have the graphics setting on high.
So maybe I’ll get it soon."
My Crush, we're trying to figure out how Overwatch will work on his computer.
And on another hangout with friends:
"I'm here too! XD
Hopefully I can be on more now"
Yesss I'm so happy the hangout will be more active!
✞ I believe in Jesus Christ my Savior, and I am not afraid to admit it.
I asked Jesus, "How much do you love me?" Jesus replied, "This much." And He stretched his arms on the arms on the cross and died. ✞
Silence is our enemy, our voices can end it.
-

Ja986
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
by enchantingxrain » Sat Nov 16, 2019 2:02 am
I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m boredI’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored I’m bored
This is only barley half

-

enchantingxrain
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
-