For topics which don't fit anywhere else! Discuss the weather, your mood, hobbies and interests. Remember, keep it child-friendly

by Pixy Stix » Sun Jul 07, 2019 6:03 pm
e l f wrote:i really regret it now but i spent 50 dollars for lioden gold beetles alsjfjfks
Oooh hmu I have lioden,, I'm on a mini mini hiatus tho.. haven't logged on in like 6 days.
I spent like 50 dollars on timbits (like mini donuts..) for my mom's birthday

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
-

Pixy Stix
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
by Viozel » Tue Jul 09, 2019 11:16 am
Some skittles and bouncy balls yesterday from those quarter machine thingies. Also paid back my sister for getting me cereal.
xx▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁Hi I'm lazy and busy and
distracted so this is all ya get
xx▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔link ● link ● link ● ©
-

Viozel
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
by Sixx O'Clock » Thu Jul 18, 2019 6:26 am
Got a new cutting board 'cause my old one is gross, and some neat cutting mats 'cause why not. Also bought a new microphone 'cause I'm sick of having to use headphones whenever I Skype with people. eue
♡
║
♥
║
♡
║
♥
║
♡
║
♥
║
♡
║
♥
║
♡
║
♥
║
♡
x
x
x┌
───────────────┐

Sixx | she/they
Yesterday is History,
Tomorrow is a Mystery,
But Today is a gift,
That's why it's called
The Present ♡└
───────────────┘

x
x
x
x
x
x
-

Sixx O'Clock
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
by cozymutt » Thu Jul 18, 2019 11:09 am
an energy drink ^^'
x
x
x
xHappy New Year
adult • luciferian • trans • he/they
hey there~ i'm cozy, or mutt if you prefer. idrc.
i love to write and draw and i'm way too attached
to my ocs. my pm's, trades and all that are open
so feel free to hmu with whatever.
trade me • art shop • carrd
-

cozymutt
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes