Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Discussion in other languages - Deutsch • Español • Français • Italiano • Nederlands • Polski • Русский • Svenska • 日本語 • 中文

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Mon May 10, 2021 8:01 am

Hahahahah, love it. XD
Maar same. :')
Ben stiekem nog altijd een kind van binnen, maar shhh.

Fair enough. :')
T is wel cool, maar ziet er echt vet grappig uit bij sommigen. XD
Zal vroeger wel een purpose voor geweest zijn, zoals bij pauwen de verenstaartdinges. THE BIGGER THE BETTER. :O

Auwch. :')
Die is wel pijnlijk ja. XD
Moonswirl was echt mn best boi, heb er stiekem een beetje spijt van dat ik m heb weggegeven toen. I mean, als ze hem weer wilde weg ruilen, had die wel teruggemogen hoor. :')
Was een tijdje mn dreamie, maar heb toen al mn pets praktisch weggedaan en heb nu spijt, want heb nu echt alleen maar waardeloze troep. Op mn bunnies en PPS Dragoncats na dan.
Radioactive is gaaf!
Ik vind de toxics echt amaze, echt leifde naarde paarse toxic. :3

Ja maar echt. :')
Ik wil dat geluk oook wel hebben, lmaaaoo. XD

Ik heb je ff gevolgd!
Je chars zijn wel amaze!
Wie weet heb ik tegen deze zomer leren dino's te tekenen, dan zal ik je wel even aanvallen op ArtFight. XD
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4367
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Mon May 10, 2021 7:32 pm

Ja precies, seksuele selectie is op t moment een beetje de aanname met die gekke kammen enzo. Ze lijken verder niet echt een voordeel te hebben.

Ja ik heb zo ook wel dingen weg geruild in slechte deals x) maar ook andersom, trades die echt heel scheef waren in mijn voordeel oeps.
Ik wilde altijd de groene toxic en dat is nu ook degene die ik nog heb :p

Hah ja dat soort geluk is wel heel goed haha

Thanks!

Nou, ik had dus een commission gevraagd van die Picklechan, stuurt ie net de pets terug
> sorry i ended up not feeling like i could translate your character well in my style
helaas I guess :/

Ik ben nu net begonnen aan een nieuwe tekening van Lilith (zelfde character als deze comm van was ^), iets wat in een recente sessie is gebeurd wat ik wel kan afbeelden hehe. Als niemand haar gaat tekenen doe ik het zelf wel xD
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Mon May 10, 2021 9:47 pm

Hahah ja precies. Xd

Hhahahah, ja same. I mean, ik doe ook wel aan gigantisch overpay als ik iets echt wil hebben. (Clockwork bun heb ik een UR Cinnaroll.cinnabun voor betaald en nog wat random rares. :'))
Groene toxic is ook wel echt leuk though!
Alle toxics zijn stiekem leuk.
Nu wil ik toxics, maar die zijn te duur. :')
Tijd om de Nick toxics te sparen. HAHAHA.

Wel jammer van de commission!
Ik kan altijd een poging wagen? :P
Ik probeer je echt niet mijn art aan te smeren hoor, shhhh. XD

Ik heb trouwens je dA en je andere handige linkjes bekeken en moet zeggen dat je art echt amazing is!
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4367
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Mon May 10, 2021 10:25 pm

Ik heb nu ook wel ns dat ik trades krijg die waarschijnlijk niet helemaal fair zijn maar dan denk ik "oh well" en accepteer ik gewoon omdat ik ook niet echt gemotiveerd ben om t fair te maken. Lucky them lol. Zo veel trades krijg ik toch niet.
Ik geeft echt bijzonder weinig om de nick pets xD iemand vroeg om like 5 nick rares als payment voor art en voor mij is dat basically gratis, veel plezier ermee doei xDD

Pf hey als jij mn characters tekent wil ik best een paar pets naar je tossen :p je hebt mn artfight nu, daar staan de belangrijkste characters op, en er is op mn artfight een link naar mn toyhou.se voor de rest (of je kunt op de draak in mn onderschrift klikken :p)

Aw dankjewel <3
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Tue May 11, 2021 12:36 am

Hahah, fair enough. XD
Maar nick pets zijn leuk, tenminste, de honden, de rendieren en de kippen. :')
De rest is meh.
Hahahahah, dan is t wel chill!

Muhahahaha, even kijken wanneer ik tijd heb, dan ga ik wat krabbelen, want verveel mij vaak zat. :')


Nu weer verder met mn online lessen. XD
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4367
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Tue May 11, 2021 1:53 am

Hah, ik ben benieuwd x)

Jaa ik heb alleen op vrijdagen lectures, verder is t alleen maar tekenen voor mn internship maar dat is vrij low-stakes. Naturalis is wel chill haha. Daarbij zien de platen er nu al best goed uit en ik heb nog 8 weken. Omdat is volledig vanuit huis werk kan ik nogal makkelijk   en toe... afgeleid raken lol. Vandaag wel redelijk progress gemaakt. Gaat even wennen zijn om straks op kantoor te gaan werken met collegas enzo. Ben nu al bijna een heel jaar zelfstandig thuis aan het werk and nobody bats an eye omdat het allemaal wel prima gaat x)
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Tue May 11, 2021 9:09 am

Gaaf!
Wat doe je bij Naturalis als ik vragen mag? Wetende dat je een art opleiding doet, maar ben ff benieuwd. XD
Thuis werken is in sommige gevallen wel geweldig, maar in andere gevallen echt vreselijk tbh. De afleiding die je thuis zo makklijk hebt. :')
Ahahah, maar die overschakeling lijkt mij ook echt vet lastig tbh. Hee jaar zowat thuis en dan ineens welnop kantoor met mensen. :')
Zou bijna mensenschuw worden door deze corona pandemie. Legit eigenlijk, heb praktisch geen vrienden om mee om te gaan, school was mn redding, maar dat viel ook weg.
Ga weeral van opleiding switchen en doe 0 moeite voor deze teringbende. :')
Rotklas heb ik ook momenteel, dus geef er niet zo veel om. Ik blijf thuis, want de school heeft zo'n domme regeling dat de ene week de ene klas op maandag naar school gaat en dinsdag thuis zit en de week er na is het andersom. Veel te chaotisch voor mij. :')
Andere dagen zijn gewoon online les of stage, wat ik ook al niet heb, want deze opleiding is vreselijk. :')
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4367
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Tue May 11, 2021 9:32 am

Ik ben nu bezig met een set illustraties die bij de aankomende tentoonstelling komt van de Triceratops die ze nu aan het prepareren zijn! Het duurt wss nog een jaartje of twee voordat ze ten toon worden gesteld maar waar ik nu aan werk zijn 5 platen die uitleggen hoe die beesten aan hun einde zijn gekomen en gefossiliseerd zijn geraakt.
Hah ja idd, ook meer snacks T.T ik ben wel wat aangekomen sinds de lockdown lol.
Ja met wat geluk zijn ze allemaal vrij rustige computernerds hah
IKR ik merk soms dat ik echt niet goed meer een gesprek kan voeren irl. Gewoon out of practice :') ik praat veel over discord met twee klasgenoten en mn dnd groep. Een van hen spreek ik veel ook tijdens werk gewoon over voice, dan houden we elkaar gefocussed wat wel chill is.
Oh wat voor opleiding doe je? En wat wil je gaan doen ipv deze?
Ug dat klinkt idd super chaotisch, bij ons zijn de 4e jaars het meest zelfstandig dus die hebben de minste prioriteit om naar de faculteit te komen, ik heb ook geen reden om dat te toen tbh, ik heb thuis een prima werkplek en de meeste mensen zijn ook thuis. Ik ben al sinds maart vorig jaar niet meer in Breda (waar de school zit) geweest xD denk ook niet dat ik daar voor de diploma uitreiking nog ga zijn.
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Tue May 11, 2021 11:04 am

Oeeeeh, love Triceratopsen. Wat een gaaf iets om te mogen doen!
Linkt me echt amaze!
Hahahah, snacks. Ik herken t. Ben tijdens corona ook wel een paar kilootjes aangekomen. XD
Ik probeer nu veel te wandelen in de hoop net wat meer te verbranden dan ik er aan eet, maar t werkt voor nu alleen om t zelfde gewicht te behouden. :')
Ben te lui voor krachttraining enzo, dus gewoon fatsoenlijk eten en wandelen. XD
Hahahah, maar ict gabbers zijn wel leuke mensen though. :')
Wel rare humor meestal, ik spreek uit ervaring.
Heb 2 jaar een ict opleiding geprobeerd, maar door wat issues er mee gestopt.

Gesprekken voeren is echt een ramp, ik verwoord dingen zo ongemakkelijk tegenwoordig. Lmaao. Echt niet normaal meer.
Wel chill dat je alsnog mensen hebt om mee te praten, zo verleer je het toch nog net niet helemaal om gesprekken te kunnen voeren. XD

Ik doe momenteel administratie, maar is geen reet aan, vind economie als vak wel grappig, maar de rest is gewoon 3x niks, komt ook doordat deui mn school echt debielen zijn. :')
Kunnen echt niks goed doen.
Ik begin volgend jaar met onderwijsassistent, moet ervoor helaas wel gaan reizen een uur/1,5, maar t is 2 dagen stage lopen, 1 dag online les en de andere 2 dagen op school les. Gewoon een lekker vast ritme en dat maakt mij zo blij. Lmao.
Gaat wel ff wennen worden, want van een vrij kleine school, ga ik naar een gigantische school in een vreemde stad. :')
Zolang je je red en school ook goed gaat is dat naar mijn idee ook niet per se een groot probleem, I mean. Als scholen zo open kunnen blijven door t zo te doen, is t alleen maar mooi meegenomen voor de mensen die wel fysiek naar school moeten voor lesstof etc.
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4367
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Wed May 12, 2021 6:39 am

Ik vond Triceratops altijd te mainstream om ze als favoriet te kiezen xD maar ze zijn wel heel tof. Ik ben meer een Styracosaurus persoon als het om ceratopsen gaat. Wel vet veel over geleerd hierdoor.
Oh well, dat is iets x) Ik herken dit lol, ik ga t gewoon niet doen. Ik heb een soort verplichting nodig of mensen die me verwachtten ofzo anders ga ik niet sporten.
Lol I know, ik heb al 8 jaar een relatie met een programmeur xD

Ja idd haha het helpt wel x)

Oh man dat klinkt ook wel vet saai oef. Ik had n 5.5 voor economie dat ene jaar dat we t hadden op de middelbare en dat vond ik wel prima. Echt helemáál niets voor mij.
Onderwijsassistent klinkt dan veel leuker idd, succes daarmee! Klinkt tof, zeker als je lesgeven leuk vind. Pff 1,5 uur reizen is wel wat, kun je dan niet beter dichterbij gaan wonen? Je verliest zo veel tijd anders D:
Ik denk dat zodra je t gaat doen je er zo aan gewend bent ;)
Nee is ook echt geen probleem, de meeste van mn klasgenoten lopen ook stage of doen een persoonlijk project, die hebben elkaar helemaal niet nodig (tenzij ze om de een of andere reden een groepsproject hebben gekozen lol)
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests