Ga dr voor zou ik zeggen. XD
Dr is inderdaad niet heel veel verschillende keuze hiero. Meesten zijn anime-like,aar t allermeest vind je hier alleen anthro art enzo, wel jammer soms. Heb zelf echt maar 1/2 anthro chars, maad zelfs die ben ik aan t humanoidiseren (ff lekker Nederlands woord er van maken. :'))
Heb zelf niet zoveel met anthro enzo tbh.
Fair enough, werk en school gaat voor tho, tenzij je meer geld kan halen uit tekenen dan uit werken, dan tekenen voor je leven. :')
Nah, maar zo en toe eens wat leuks tekenen kan nooit kwaad, ookal zal je misschien fulltime werk hebben. Relaxen is ook belangrijk. :p
Hahah, maar t is hier ook best een makkelijk iers om rares enzo mee binnen te halen, gewoon zoeken naar degenen die sowieso al een prijsje doen voor het meedoen alleen al, makkelijk war verdienen zo. Mocht je een hoofsprijs winnen, is alleen maar beter. :')
FireAlpaca is mn leven. Ik werkte eersr met Gimp, maar vond dat zo vervelend werken eigenlijk, toen raadde iemand FA aan en ik zweer. FA is echt chill. XD
Oeh, das wel een decent prijs voor de hele creative cloud! Denkende aan t feit dat die programma's los echt onbetaalbaar duur zijn naar mijn idee. :')
Edit;
Bedenk me net dat ik de vraag over storepets niet had beantwoord. Oeps.
Ik koop t liefst 2 setjes, 1 voor mn collectie en de ander om te verruilen.
Tegenwoordig worden alle storepets rare ipc very rare en das wel een beetje om te huilen eigenlijk. :')