TRADE ME! ^-^ Offering 2010+ pets

Trade your CS pets, items or C$ with other members. A great way to collect any outcomes you've missed!

TRADE ME! ^-^ Offering 2010+ pets

Postby debussygroupie » Mon Aug 24, 2020 6:27 am

debussygroupie’s trading post


hello and welcome to my trade center! i joined cs in 2010 and am hoping to complete my collection! ^-^

if you don’t feel like reading through my guide, go ahead and send a trade my way! i am happy to edit trades until we can come to an agreement.


Trading Guide


1. don’t be shy! send suggestions, mass trades, message or no message, i am happy to edit trades back and forth and work something out we can both agree on ^-^

2. trade me pets for my items! i am not collecting items and so will trade away even the rarest of items.

3. be fair, and be nice!


that’s about it! you can view some of the pets i am seeking from each year within this thread.

happy trading! ^-^
Last edited by debussygroupie on Thu Jan 04, 2024 6:30 pm, edited 17 times in total.
User avatar
debussygroupie
 
Posts: 2025
Joined: Sun May 16, 2010 3:21 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Special Mentions

Postby debussygroupie » Thu Dec 17, 2020 12:49 pm

these are the collections i am currently focusing on completing. send some my way!

1. 2020-2022 pets (i am only missing a few, mostly event pets), see bottom of thread
-> ONLY NEED GOLDEN CAPSULE TO COMPLETE 2021 ^-^
Image
AND HALLOWEEN BANNER TO COMPLETE 2022^-^
Image
i will accept c$ offers for these guys as well as gift a RARE to anyone who helps me trade for them!

2. staff litters! just need to complete 2009 & 2014

3. 2011 pets! i was very active this year and have lots to trade from it, and would love to finish off that year soon
Last edited by debussygroupie on Sat Mar 02, 2024 4:13 am, edited 11 times in total.
User avatar
debussygroupie
 
Posts: 2025
Joined: Sun May 16, 2010 3:21 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

2008 & 2009 Pets Needed

Postby debussygroupie » Thu Jan 07, 2021 10:29 am

2008
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Last edited by debussygroupie on Mon Mar 25, 2024 7:06 pm, edited 3 times in total.
User avatar
debussygroupie
 
Posts: 2025
Joined: Sun May 16, 2010 3:21 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

2010 & 2011 Pets Needed

Postby debussygroupie » Thu Jan 07, 2021 10:40 am

Last edited by debussygroupie on Mon Mar 25, 2024 6:36 pm, edited 6 times in total.
User avatar
debussygroupie
 
Posts: 2025
Joined: Sun May 16, 2010 3:21 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

2012 & 2013 Pets Needed

Postby debussygroupie » Thu Jan 07, 2021 10:42 am

2012
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

2013
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Last edited by debussygroupie on Sun May 05, 2024 2:01 pm, edited 7 times in total.
User avatar
debussygroupie
 
Posts: 2025
Joined: Sun May 16, 2010 3:21 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

2014 & 2015 Pets Needed

Postby debussygroupie » Thu Jan 07, 2021 10:42 am

2014
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

2015
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Last edited by debussygroupie on Sun May 05, 2024 2:05 pm, edited 17 times in total.
User avatar
debussygroupie
 
Posts: 2025
Joined: Sun May 16, 2010 3:21 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

2016 & 2017 Pets Needed

Postby debussygroupie » Thu Jan 07, 2021 12:59 pm

2016
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage


2017
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Last edited by debussygroupie on Sun May 05, 2024 2:06 pm, edited 22 times in total.
User avatar
debussygroupie
 
Posts: 2025
Joined: Sun May 16, 2010 3:21 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

2018 & 2019 Pets Needed

Postby debussygroupie » Thu Jan 07, 2021 1:02 pm

2018
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

2019
ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Last edited by debussygroupie on Sun May 05, 2024 2:56 pm, edited 51 times in total.
User avatar
debussygroupie
 
Posts: 2025
Joined: Sun May 16, 2010 3:21 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

2020 & 2021 Pets Needed

Postby debussygroupie » Thu Jan 07, 2021 8:27 pm

2020
ImageImageImageImageImageImageImageImage

2021
Image
Last edited by debussygroupie on Sat Feb 17, 2024 5:43 pm, edited 7 times in total.
User avatar
debussygroupie
 
Posts: 2025
Joined: Sun May 16, 2010 3:21 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

2022 & 2023 Pets Needed

Postby debussygroupie » Thu Jan 07, 2021 8:29 pm

2022
Image
Last edited by debussygroupie on Sat Mar 02, 2024 4:13 am, edited 19 times in total.
User avatar
debussygroupie
 
Posts: 2025
Joined: Sun May 16, 2010 3:21 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Who is online

Users browsing this forum: Bludragon76, Dianne, Kittymonic, LokiToons, Pooks11, Riley, Schnuchi and 20 guests