π’Šπ’π’•π’ 𝒕𝒉𝒆 π’˜π’Šπ’π’… ! 𝒅&𝒇

Create threads to collect roleplay applications, discuss your roleplays, or post additional information for them.

Re: π’Šπ’π’•π’ 𝒕𝒉𝒆 π’˜π’Šπ’π’… ! 𝒅&𝒇

Postby rottnmilk » Wed Sep 26, 2018 6:31 am

I'm sorry I havent posted in a while. I've been sick for a few days and unfortunately it's coming back full force just when i thought it was getting better :v its making my brain absolute mush.
rottnmilk

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

.

Postby typically, » Thu Sep 27, 2018 12:25 pm

hey y'all i'm wondering if you could
get your first or second replies up soon, if
you haven't already!!

edit;; i will start pming
inactive peeps !! no worries
if you're pmed though. +
i will finish up my chart
please notify me if your
character is not on there.
typically,

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

☾

Postby F A D E D » Thu Sep 27, 2018 4:15 pm

β–¬β–¬β–¬β–¬Imageβ–¬β–¬β–¬β–¬

Image
β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬

xxxxxxxxA L P H A S
    Athena── [ Neutral ] words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here
    Apollo── [ Neutral ] words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here
xxxxxxxxB E T A S
    Bentley── [ Neutral ] words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here
    Name── [ Neutral ] words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here
xxxxxxxxG U A R D S
    Etros── [ Neutral ] words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here
    Uno── [ Neutral ] words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here
    Axel── [ Neutral ] words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here
    Aurora── [ Neutral ] words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here
    Nidavellir── [ Neutral ] words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here
xxxxxxxxS U B O R D I N A T E S
    Dante── [ Neutral ] words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here
    Cedar── [ Neutral ] words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here
    Cadi── [ Neutral ] words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here
    Nimue── [ Neutral ] words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here
    Jax── [ Neutral ] words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here
    Joey── [ Neutral ] words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here
    Calla── [ Neutral ] words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here
    Luca── [ Neutral ] words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here
    Oliver── [ Neutral ] words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here
    Flora── [ Neutral ] words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here
    Zelda── [ Neutral ] words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here
    Juliette── [ Neutral ] words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here
    Shiloh── [ Neutral ] words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here
xxxxxxxxO M E G A S
    Amar── [ Neutral ] words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here
    Vixen── [ Neutral ] words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here
    Briggs── [ Neutral ] words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here words here
Last edited by F A D E D on Sat Sep 29, 2018 2:25 pm, edited 4 times in total.
F A D E D

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

.

Postby typically, » Thu Sep 27, 2018 4:28 pm

i guess
oof.
typically,

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

☾

Postby F A D E D » Thu Sep 27, 2018 11:52 pm

Image

β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬

Image
xB a s i c s
i. Known as Odette, no nicknames to her knowledge ii. Intact female desiring a male partner iii. An hourglass of 3 complete moons iv. A bloodline of a siberian husky & malamute pairing v. An aroma of fresh pine and light cinnamon vi. Ranked Omega
x A p p e a r a n c e
vii. Optics are milk chocolate viii. Pelt consists of ebony, pearl, and coffee hues ix. Thin and feminine build, a light gentle coat atop x. Few visible flaws, scars across her pelt from rough encounters xi. Her vocals are low and held at a submissive tone, often speaks quietly
x R e l a t i o n s
xii. Sire and dame weren't present throughout her life xiii. Born within a litter of 5 with no contact throughout any since leaving their dame xiv. She resides with her pack constantly on the move xv. She currently desires [open] and is desired by amar & [open] xvi. Promised to [closed] xvii. Dame to [closed] xviii. Belongs to her human Zoey whom she is trying to return to
xxP e r s o n a l
β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬
xix. Her interests include nature, swimming, caring for whelps, and cold weather
xxxxxxxxxxxxxxxx S t a t s
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxObedience β†’ ● ● ● ● β—‹
xxxxxxxxxxxSpeed β†’ ● ● ● ● ●
xxxxxxxxxxxDexterity β†’ ● ● ● β—‹ β—‹
xxxxxxxxxxxStrength β†’ ● β—‹ β—‹ β—‹ β—‹
xxxxxxxxxxxAggression β†’ β—‹ β—‹ β—‹ β—‹ β—‹
xxxxxxxxxxxStamina β†’ ● ● ● ● β—‹
xxxxxxxxxxxPatience β†’ ● ● ● ● β—‹
xxxxxxxxxxxVitality β†’ ● ● ● ● β—‹
xxxxxxxxxxxAwareness β†’ ● ● ● β—‹ β—‹
xx. Things she dislikes involve violence, disruptive weather, and being treated poorly despite her occupation as an omega xxi. Her strengths contain her stealth, kind heart, and scavenging ability xxii. Her weaknesses comprise her strength and overall fighting ability xxiii. Odette's habits include getting lost in her thoughts and getting herself into tough situations that prove difficult to escape xxiv. Some of the females positive traits include being elegant, charismatic, motherly, ambitious, kind-hearted, adaptable, & resourceful xxv. Odette's negative traits consist of being incredibly shy, guarded, and secretive

β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬
Last edited by F A D E D on Thu Oct 25, 2018 7:16 am, edited 6 times in total.
F A D E D

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: ☾

Postby MythicalTea » Fri Sep 28, 2018 12:43 am

@F A D E D
On the first post it says that that we are not accepting. I'm not a mod or anything, but I just had to let you know. You might still be accepted.
MythicalTea

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby shadow~wolf » Fri Sep 28, 2018 4:00 am

stargust has sadly dropped out. I’ll be removing their characters from the list. Perhaps it’d be okay to accept just a few new characters since I’ll be removing theirs?
shadow~wolf

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby shadow~wolf » Fri Sep 28, 2018 4:01 am

Also, @everyone, hopefully we can get the roleplay moving within the next few pages and they will head out to the meadows.
shadow~wolf

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby mutt pup » Fri Sep 28, 2018 4:02 am

I'd like to remove my character Jonna, to free another space!
mutt pup

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby MythicalTea » Fri Sep 28, 2018 4:17 am

@muttmix could Oliver please hurry up? I'm pretty sure that most people would like to continue the RP.
Last edited by MythicalTea on Fri Sep 28, 2018 4:35 am, edited 1 time in total.
MythicalTea

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me