Role Play Character (make me one PLEASE!!!) (awesome prize!)

Find a competition to enter your artwork in, or create an art competition for others!
Forum rules
Art theft is not tolerated here. Do not copy/trace/edit/use anybody's pictures without their express permission.
If you are unsure, read the full art rules here.

Re: Role Play Character (make me one PLEASE!!!) (awesome pri

Postby {belle} » Sun Dec 23, 2012 1:24 am

Please guys??
{belle}

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby Eeveeprincess01 » Sun Dec 23, 2012 12:59 pm

Image

Name: Hi! My name's Brittanee Faith Drexel

Birthdate: December 31.

Weight: Well.....i'm 99 pounds.

Skin: I'm tan.

Eyes: Blue-grey.

Hair: Dark brown. ^^

Backstory: That's for me to know and you to find out. you decide,I'm not very good at writing.
I am not active on here anymore. Barely check this account. If you wish to get in contact with me, find me here:
Instagram
Tumblr

Eeveeprincess01

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby water-witch » Mon Dec 24, 2012 6:35 am

Image
Image
Image
Image
Image

Image
it's true that i'm not your usual kid

Image
i'm just so much more than that

Image
i'm madder than the mad hatter

Image
or alice in wonderland

Image
yes, it's true

Image
i'm even madder than you
Image

words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words;

Image
words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words;words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words;

Image
words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words;words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words; words;

Image

Image

form © rain;
pictures rightful owners
character © awesomechristmas
Last edited by water-witch on Mon Dec 24, 2012 10:19 am, edited 1 time in total.
water-witch

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby {belle} » Mon Dec 24, 2012 6:42 am

[@rain; I love this!]
[@eevee: I think your form could use some more information, and remember that I said not to put in the actual answers, just "words. words. ect..." Do you mind terribly editing?]
[@ all contestants: do you mind adding copyrights? You know like:
form © yourname
pictures © whereyougotpics
I don't want to be accused of theft, so, thanks!]
{belle}

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby {artistic} » Mon Dec 24, 2012 7:48 am

Image
Image
Image

Image

Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words.
Image
Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words.
Okay, so I'm gonna say it
I'm not afraid to say it
The clocks on my wall keep ticking
the moments that I keep missing
Okay, so I must confess that
I've settled for so much less than
What You designed
I'm not taking my life one day at a time
Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words.
Image

Image

Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words.
Hey, good girl
With your head in the clouds
I bet you I can tell you
What you're thinkin' about

You'll see a good boy
Gonna give you the world
But he's gonna leave you cryin'
With your heart in the dirt

His lips are dripping honey
But he'll sting you like a bee
So lock up all your love and
Go and throw away the key

Hey good girl
Get out while you can
I know you think you got a good man

Why, why you gotta be so blind?
Won't you open up your eyes?
It's just a matter of time 'til you find
He's no good, girl
No good for you
You better get to getting
on your goodbye shoes
and go, go, go...

Better listen to me
He's low, low, low...

Hey, good girl
You got a heart of gold
You want a white wedding
And a hand you can hold
Just like you should, girl
Like every good girl does
Want a fairy tale ending,
somebody to love

But he's really good at lying
Yeah, he'll leave you in the dust
'Cause when he says forever
Well, it don't mean much
Hey good girl
So good for him
Better back away honey
You don't know where he's been

It's just a matter of time 'til you find
He's no good, girl
No good for you
on your goodbye shoes
and go, go, go...

Yeah yeah yeah, he's low
Yeah yeah yeah

Oh, he's no good, yeah
Why can't you see?
He'll take your heart and break it
Listen to me, yeah

Just a matter of time 'til you find
He's no good, he's no good

Just a matter of time 'til you find
He's no good, girl
No good for you
on your goodbye shoes
Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words.Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words.Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words.Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words. Words.
Image

Photos (c) google. Song lyrics (c) Britt Nicole and Carrie Underwood. Text, form and words (c) Rose Tyler <3, made specifically for use by awesomechristmas.
Last edited by {artistic} on Tue Dec 25, 2012 1:44 am, edited 3 times in total.
General Notice:
I have given up Chicken Smoothie for Lent. Basically I will not be on at all until Easter. See y'all later!
Image
Image
{artistic}

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby {belle} » Mon Dec 24, 2012 7:53 am

[@ Rose: wow... I really like this. I think that it would be better if ou change the color from purple to "00BFBF" it would be better. *scrunches up eyes* this will be a hard decision!]
Last edited by {belle} on Mon Dec 24, 2012 9:10 am, edited 1 time in total.
{belle}

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby Eeveeprincess01 » Mon Dec 24, 2012 1:02 pm

[yah,I know it's stupid. Sorry. 3X]
I am not active on here anymore. Barely check this account. If you wish to get in contact with me, find me here:
Instagram
Tumblr

Eeveeprincess01

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby {belle} » Mon Dec 24, 2012 1:38 pm