Discussion about the Pets, Items, Dress-ups, Events, Site, Forum or other CS features!
by re4 » Mon Jul 22, 2019 11:20 am
How many '09's would a tinsel lion be worth? (T4 advent) please respond as fast as possible, thank you!
(
๐ด๐ฐ๐ฎ๐ฆ๐ต๐ช๐ฎ๐ฆ๐ด ๐ต๐ข๐ฌ๐ช๐ฏ๐จ ๐ข ๐ญ๐ฆ๐ข๐ฑ ๐ง๐ฐ๐ณ๐ธ๐ข๐ณ๐ฅ ๐ฎ๐ฆ๐ข๐ฏ๐ด... )โโโโโโโ

๐ด๐ข๐ฎ, ๐ต๐ฉ๐ฆ๐บ/๐ด๐ฉ๐ฆ
โโโโโโโโโโโ
๐ต๐ช๐ฎ๐ฆ๐ฃ๐ฐ๐ฎ๐ฃ ๐ฆ๐ฏ๐ฅ๐จ๐ข๐ฎ๐ฆ
โโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโ(
๐ญ๐ฆ๐ข๐ท๐ช๐ฏ๐จ ๐ข ๐ง๐ฆ๐ธ ๐ต๐ฉ๐ช๐ฏ๐จ๐ด ๐ฃ๐ฆ๐ฉ๐ช๐ฏ๐ฅ. )
-

re4
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
by arabella !! » Mon Jul 22, 2019 12:00 pm
Stranger thingsโก wrote:How many '09's would a tinsel lion be worth? (T4 advent) please respond as fast as possible, thank you!
4-5 โ09 rares
โโ
โโ
โโ

hii ! call me ara :3 i luv
all things cute n insane
โโโโโโ โฅ โก โฅ โโโโโโ

โโโโโใโ
โโโโโ โงผ she/her โข writer โข adult โข silly โงฝโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโ
-

arabella !!
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
by Diss » Mon Jul 22, 2019 2:33 pm
Could I have help with this pet? I havenโt seen anything about him and I have never seen him so idk his worth,,
Pet's name: Luhan
Adopt virtual pets at Chicken Smoothie!
โโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโ
โ
โ
โ
โ
.
.หโโง๊ฐแ Hannie เป๊ฑ โงโห
She/Her โก Virgo โก ISFJ-T
just a girl obsessed with Natsu Dragneel (*แดอหฌแดอ)โหโนโกใ โ I'm all fired up! โ ใTH |
Art shop |
ยฉ x โ
โ
โ
โ
โโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโ โโโโ
โ
โ
โ
โ
โ
โ
โ
โ
โโโโ
-

Diss
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
by HollowBubble » Mon Jul 22, 2019 2:36 pm
Adopt virtual pets at Chicken Smoothie!How much is the Green Toxic Nick Dog (Date is jan. 4, 2009) worth? I haven't made many trade offers with him simply because I'm unsure of worth
Last edited by
HollowBubble on Mon Jul 22, 2019 2:38 pm, edited 1 time in total.
โคโโโโ๏ฝ๏ฝ๏ฝ๏ฝ๏ฝ ๏ฝ๏ฝโโโโถ
โต๏ฝ๏ฝ๏ฝ๏ฝ
ใ๏ฝ๏ฝ๏ฝ
ใ๏ฝ๏ฝ๏ฝ๏ฝโค
โโโ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โโโโ
โ
โ
โ
โโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโโ
she/her โข bisexual โข idk what else to put
โคโโโโโโโโค
"tie a noose around your mind,loose enough to breath fine
and tie it to a tree and tell it you belong to me this aint a noose
this is a leash and i have news for you you must obey me"
โ
โ
โ
โโโโ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โโโ
-

HollowBubble
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
by Pixy Stix » Mon Jul 22, 2019 2:38 pm
How much is a shima longtail with demand? how much have they been going for lately?
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
-

Pixy Stix
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me