Discussion in other languages - Deutsch • Español • Français • Italiano • Nederlands • Polski • Русский • Svenska • 日本語 • 中文
by Scarecrow. » Tue Dec 15, 2009 3:28 am
Bonjour! Je suis franco-ontarienne! Il y en a tu aussi comme ça?

J'aime l'idée de mettre ensemble tout les personnes de CS qui parle le français ensemble... mais sa n'arrive pas a se faire. :S
if I had a dime, for every single time you ever made me cry..
if I had a dime, for every single time I should have said goodbye..
I'd be a millionaire..
but I don't 'cause you left me broke..
#RIPmikebrown.
-

Scarecrow.
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
-
by Nouky » Wed Dec 16, 2009 12:50 am
Drowninxx wrote:J'aime l'idée de mettre ensemble tout les personnes de CS qui parle le français ensemble... mais sa n'arrive pas a se faire. :S
Les gens qui parlent français ont tendance à créer à chaque fois de nouveaux topics, c'est dommage =/
Moi c'est ma langue natale, si j'emploie des mots trop compliqués n'hésitez pas à me demander de traduire =)
-

Nouky
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
by ~sekii♥rei~ » Wed Dec 16, 2009 2:27 am
Nouky wrote: Drowninxx wrote: [color=# 00BFBF]
I like the idea of putting together all the people of CS who speaks French all ... but it is unable to do. : S
[/color]
People who speak French tend to create each new topics, it's a shame = /
Me is my native language, if I use words that are too complicated do not hesitate to ask me to translate =)
Eh bien, je pouvais à peine trouver aucune pour le moment, mais une fois que je l'ai posté, il y avait des tonnes!
-

~sekii♥rei~
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
by XxBerniexX » Fri Dec 18, 2009 4:28 am
Je parle francais, c'est ma deuxieme ou premiere langue. Je peux parler anglais aussi. Je n'ais pas de accent sur mon keyboard. : (
I'm leaving CS. Permanently. I'm on howrse (username: Tacodog30) on GPX+ and GTS+ (username changed 3 times: 1st username: Carabunga, 2nd username: BulbasaurLover, 3rd username: BeaverTree (current username))
BTW, NONE OF MY PETS WILL BE FOR TRADE. kthnxbai.
-

XxBerniexX
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
-
by XxBerniexX » Fri Dec 18, 2009 8:41 am
J'avais oublier le mot clavier xD Je comprend le francais, je vais a l'ecole francaise. Donc je suis franco-ontarienne.
I'm leaving CS. Permanently. I'm on howrse (username: Tacodog30) on GPX+ and GTS+ (username changed 3 times: 1st username: Carabunga, 2nd username: BulbasaurLover, 3rd username: BeaverTree (current username))
BTW, NONE OF MY PETS WILL BE FOR TRADE. kthnxbai.
-

XxBerniexX
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
-