Norwegian/Norsk

Discussion in other languages - Deutsch • Español • Français • Italiano • Nederlands • Polski • Русский • Svenska • 日本語 • 中文

Re: ~Norweigan~ or ~Norsk~

Postby Quitting CS... » Thu Oct 17, 2013 5:04 am

Zookrates wrote:jA! Herregud, jeg dør! Dere burde søke etter "Teens/elders react to The Fox" av The FineBros.


Allerede sett begge to x3

Det er litt rart at noen folk tror at videoen er seriøs, at vi tror reven sier alt dette :s
Quitting CS.
The community I used to love has grown into a rude, hateful group. I can't take it.
The Trade Rant Thread, rude trade messages, adoptables where you get blamed for copying everyone...
There are good here, I know there is, but sadly, it is outweighed by the bad.
If I, piratepanda, meant anything to anyone here, promise me you give someone a compliment each day, a random stranger or someone you know. Even simple words can make someone happy.

You can still find me on Flight Rising (Piratepandas) or Transformice (Piratpanda).
Goodbye CS. It was fun while it lasted.
Quitting CS...
 
Posts: 8632
Joined: Sat Mar 10, 2012 6:57 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: ~Norweigan~ or ~Norsk~

Postby Cathy Hunter » Thu Oct 17, 2013 7:55 am

De må jo tro at vi e noen raringer da, visst de tar det seriøst så e det egentlig mest morsomt for oss enn rart for de X3
Det var også litt kult at noen av de ungdommene hadde sett den før og likte den ;3
Image
Inactive
and
quitting.

I will have to quit CS and will be making a new user where most likely will continue when I've got time. I will thank everyone who have been rping with and others who I have been interacted with, please send me a pm if you want me to still keep in touch with me or keep rping with me but only with the new user. Thank you ~
NEW ACCOUNT
Halloween Cat Editable
User avatar
Cathy Hunter
 
Posts: 2836
Joined: Mon Sep 26, 2011 1:43 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: ~Norweigan~ or ~Norsk~

Postby Quitting CS... » Thu Oct 17, 2013 5:46 pm

Cathy Hunter wrote:De må jo tro at vi e noen raringer da, visst de tar det seriøst så e det egentlig mest morsomt for oss enn rart for de X3
Det var også litt kult at noen av de ungdommene hadde sett den før og likte den ;3


Litt morsomt at de litt eldre synes den var morsom, som for eksempel han som het Rock og han som het Bill.
Det så ut som om de synes den var morsom. :p
Quitting CS.
The community I used to love has grown into a rude, hateful group. I can't take it.
The Trade Rant Thread, rude trade messages, adoptables where you get blamed for copying everyone...
There are good here, I know there is, but sadly, it is outweighed by the bad.
If I, piratepanda, meant anything to anyone here, promise me you give someone a compliment each day, a random stranger or someone you know. Even simple words can make someone happy.

You can still find me on Flight Rising (Piratepandas) or Transformice (Piratpanda).
Goodbye CS. It was fun while it lasted.
Quitting CS...
 
Posts: 8632
Joined: Sat Mar 10, 2012 6:57 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: ~Norweigan~ or ~Norsk~

Postby Cathy Hunter » Thu Oct 17, 2013 8:38 pm

Skulle gjerne likt å sett andre youtubere og om de har blitt hekta på den og ;P
Image
Inactive
and
quitting.

I will have to quit CS and will be making a new user where most likely will continue when I've got time. I will thank everyone who have been rping with and others who I have been interacted with, please send me a pm if you want me to still keep in touch with me or keep rping with me but only with the new user. Thank you ~
NEW ACCOUNT
Halloween Cat Editable
User avatar
Cathy Hunter
 
Posts: 2836
Joined: Mon Sep 26, 2011 1:43 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: ~Norweigan~ or ~Norsk~

Postby Troi » Sat Oct 26, 2013 10:12 pm

heheh, jeg liker hvordan et komiker par fra Norge kan få så mye oppmerksomhet rundt om i verden ;D
User avatar
Troi
 
Posts: 469
Joined: Thu Dec 04, 2008 5:58 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: ~Norweigan~ or ~Norsk~

Postby Quitting CS... » Sat Oct 26, 2013 10:40 pm

Skulle ønske vi feiret Halloween her i Norge, sånn, ordentlig. Det er ikke mange som feirer det fordi det ikke er en norsk tradisjon...

Men uansett, det er jo bra at vi har Halloween på Chicken Smoothie C:

Hva synes dere om kostymet til kjæledyret mitt?
Image
Quitting CS.
The community I used to love has grown into a rude, hateful group. I can't take it.
The Trade Rant Thread, rude trade messages, adoptables where you get blamed for copying everyone...
There are good here, I know there is, but sadly, it is outweighed by the bad.
If I, piratepanda, meant anything to anyone here, promise me you give someone a compliment each day, a random stranger or someone you know. Even simple words can make someone happy.

You can still find me on Flight Rising (Piratepandas) or Transformice (Piratpanda).
Goodbye CS. It was fun while it lasted.
Quitting CS...
 
Posts: 8632
Joined: Sat Mar 10, 2012 6:57 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: ~Norweigan~ or ~Norsk~

Postby Troi » Sat Oct 26, 2013 11:00 pm

veldig creepy-elegant kostyme :)
Jeg er ikke veldig mye på chickensmoohtie lengere, men pleier å stikke innom 1-2 ganger i måneden for å se hvordan det står til med siden. Nå er det snart Halloween og da er det mye som skjer her, så det er jo gøy (:
Hos meg pleier jeg og noen venner å ha halloween party, men det er selvfølgelig ganske trist at norge ikke gjør noe stort ut av halloween..
User avatar
Troi
 
Posts: 469
Joined: Thu Dec 04, 2008 5:58 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: ~Norweigan~ or ~Norsk~

Postby Zookrates » Sun Oct 27, 2013 7:53 am

(Ble litt pissa når hun ene jenta ble sjokkert over at vi kan Engelsk u-u)

Ja, venninnene mine bruker å feire Halloween sammen. Det er mitt høydepunkt på Høsten, for mamma hater Halloween. Min første Halloween var for bare noen få år siden xD
ImageImageImageImageImageImage
wattpad twitter tumblr: main aesthetic bands photos

when in doubt, freak 'em out
ImageImage Image

speak the truth, even if your voice shakes

ImageImageImage
User avatar
Zookrates
 
Posts: 3822
Joined: Fri Sep 03, 2010 1:38 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: ~Norweigan~ or ~Norsk~

Postby Quitting CS... » Sun Oct 27, 2013 9:07 am

Zookrates wrote:(Ble litt pissa når hun ene jenta ble sjokkert over at vi kan Engelsk u-u)

Ja, venninnene mine bruker å feire Halloween sammen. Det er mitt høydepunkt på Høsten, for mamma hater Halloween. Min første Halloween var for bare noen få år siden xD


Samme med min mamma. Hun liker ikke Halloween bare fordi det ikke er en norsk tradisjon :\
Quitting CS.
The community I used to love has grown into a rude, hateful group. I can't take it.
The Trade Rant Thread, rude trade messages, adoptables where you get blamed for copying everyone...
There are good here, I know there is, but sadly, it is outweighed by the bad.
If I, piratepanda, meant anything to anyone here, promise me you give someone a compliment each day, a random stranger or someone you know. Even simple words can make someone happy.

You can still find me on Flight Rising (Piratepandas) or Transformice (Piratpanda).
Goodbye CS. It was fun while it lasted.
Quitting CS...
 
Posts: 8632
Joined: Sat Mar 10, 2012 6:57 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: ~Norweigan~ or ~Norsk~

Postby TheSilverfeather » Sun Oct 27, 2013 9:32 am

Piratepanda wrote:
Zookrates wrote:(Ble litt pissa når hun ene jenta ble sjokkert over at vi kan Engelsk u-u)

Ja, venninnene mine bruker å feire Halloween sammen. Det er mitt høydepunkt på Høsten, for mamma hater Halloween. Min første Halloween var for bare noen få år siden xD


Samme med min mamma. Hun liker ikke Halloween bare fordi det ikke er en norsk tradisjon :\

Har akkurat samme problemet. Men for meg spiller det egentlig ikke noen rolle. P:

Fikk gå Halloween da jeg var liten, men første gangen jeg var ute på tur ble jeg og de jeg gikk med angrepet av en hund ved det første huset vi besøkte. Søskenbarnet mitt ble bitt og ble sendt til sykehus for å få stivkrampesprøyte (hun er allergisk). Hadde ikke så lyst til å fortsette med Halloween gåinga etter det, for å si det sånn. Gikk igjen da jeg var 13/14, og heldigvis gikk det litt bedre. :3
Itsy bitsy spider...
User avatar
TheSilverfeather
 
Posts: 7452
Joined: Wed Dec 31, 2008 12:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest