Jeg har haft travlt med at gøre nogen ting klar til vores julekalender her på CS =v=
Sleipner wrote:Efter den intro vil jeg rent faktisk godt se den! .0. Vis bare jeg kunne finde dem online.
Pluma wrote:Jeg er helt pjattet med intro sangen :) Også Michael for den sags skyld. For ung til mig, haha :P
Jeg har haft travlt med at gøre nogen ting klar til vores julekalender her på CS =v=
| INFP-T | 4w5 | phlegmatic |
| yak dæmon | asatru | pan lesbian |
| ben 10 fictionkind | bison therian | gnollkind |
| genderfluid | xenogender | he/she |
Hostile Popcorn wrote:Pluma wrote:Jeg er helt pjattet med intro sangenOgså Michael for den sags skyld. For ung til mig, haha
Pluma wrote:Hostile Popcorn wrote:Pluma wrote:Jeg er helt pjattet med intro sangenOgså Michael for den sags skyld. For ung til mig, haha
Fik slet ikke lavet lige så meget som jeg ville, men satte så også mit fokus på det jeg så fik lavet. Jeg ville have det klart og det er det så også nu~ Håber folk vil kunne lide det.
Minimanta wrote:Jeg følger ikke med i Juleønsket, så første afsnit men blev ikke rigtig fanget den.
Men jeg følger med i Nissebanden, for gensynets skyld. Den er så hyggelig =P
Og hvad angår julekalenderen her på CS, så håber jeg stadig på danske julehjerte items <3
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests