Discussion in other languages - Deutsch • Español • Français • Italiano • Nederlands • Polski • Русский • Svenska • 日本語 • 中文
by ~Fallen Angel~ » Tue Oct 18, 2011 6:33 am
Zookrates wrote:grønnfargen?
Det er da ikke noen grønnfarge i halloween designet XD ?
Tror at ho mente backgrunnen

Du Eucliwood, du kan forvandle det. Ga til My account>Board preferences>My board style

(Unnskyld, jeg har ikke Norsk keyboard og jeg har ikke snakket norsk i kanskje... tre ar? XD)

I have decided that I no longer want to be on Chicken Smoothie. I have become too infatuated with the site.
No, I am not giving away free pets; they will all go to the Pound or to good CS friends of mine.
Bye, CS!
~Fallen Angel~
-

~Fallen Angel~
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
by Eucliwood » Tue Oct 18, 2011 9:14 am
Midnight Rose wrote:Zookrates wrote:grønnfargen?

Du Eucliwood, du kan forvandle det. Ga til My account>Board preferences>My board style

(Unnskyld, jeg har ikke Norsk keyboard og jeg har ikke snakket norsk i kanskje... tre ar? XD)
Og hvordan tror du jeg har halloween-temaet året rundt uten å vite hvordan jeg bytter tema?

Hurr durr captain obvious. Jeg liker ingen av dem, det er ikke behagelig å se på på så stor skjerm (42")
-

Eucliwood
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
by ~Fallen Angel~ » Wed Oct 19, 2011 8:00 am
Eucliwood wrote:Midnight Rose wrote:Zookrates wrote:grønnfargen?

Og hvordan tror du jeg har halloween-temaet året rundt uten å vite hvordan jeg bytter tema?

Hurr durr captain obvious. Jeg liker ingen av dem, det er ikke behagelig å se på på så stor skjerm (42")
Okay, forstarte ikke det lol

Trodde du mente du likte ikke gronnfargen av det vanlige

I have decided that I no longer want to be on Chicken Smoothie. I have become too infatuated with the site.
No, I am not giving away free pets; they will all go to the Pound or to good CS friends of mine.
Bye, CS!
~Fallen Angel~
-

~Fallen Angel~
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me