Nogen Danskere her =D? (Some Danish people here =D?)

Discussion in other languages - Deutsch • Español • Français • Italiano • Nederlands • Polski • Русский • Svenska • 日本語 • 中文

Re: Nogen Danskere her =D? (Some Danish people here =D?)

Postby xofrats » Wed Apr 10, 2013 3:39 am

Duskfeather wrote:Uh, jeg har været væk hele Påsken... på Grønland! Det var sådan en sjov musikalsk tur med fire andre fra orkesteret... men det har været en uge   musik musik musik... jeg kunne slet ikke stemme min violin idag til prøve da jeg var blevet helt stemme-døv... xD
Men i har vel hørt om alt det med lockout? Den eneste lærer jeg har er min biologi lærer og hende har vi kun haft 3 timer med.. lockout kan gøre en meget træt(!)...

Nice, hvordan var Grønland på denne årstid? :D
Min bror nåede lige at finde et job som lærer, og nu er han lockoutet Dx
xofrats

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby Sethera » Wed Apr 10, 2013 6:55 am

xofrats wrote:
Duskfeather wrote:Uh, jeg har været væk hele Påsken... på Grønland! Det var sådan en sjov musikalsk tur med fire andre fra orkesteret... men det har været en uge   musik musik musik... jeg kunne slet ikke stemme min violin idag til prøve da jeg var blevet helt stemme-døv... xD
Men i har vel hørt om alt det med lockout? Den eneste lærer jeg har er min biologi lærer og hende har vi kun haft 3 timer med.. lockout kan gøre en meget træt(!)...

Nice, hvordan var Grønland på denne årstid? :D
Min bror nåede lige at finde et job som lærer, og nu er han lockoutet Dx

Jeg så nordlys! Det har jeg altid ønsket at se! Men sneen var desværre ved at smelte...

Det er aldrig sjovt... men jeg har brobygning hele ugen, så nu har jeg været på gymnasiet og jeg skal også på kokkeskole... det bliver sjovt!
Sethera

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby sonder; » Thu Apr 18, 2013 4:11 am

Hejsa! Endelig kan man skrive sit eget sprog! ;) Hvor var i på påskeferie? (Altså, hvis i var på påskeferie ;-P)
Jeg var i Egypten, Sharm El Sheik! Dejligt at komme til et varmt sted, når der er så koldt i lille Danmark XD
sonder;

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby Malakim » Thu Apr 18, 2013 6:33 am

Jeg tilbragte min påskeferie på rideskolen - heste 24/7! (Y) Sov i en campingvogn sammen med en veninde haha, det var smadderhyggeligt!

I er så heldige at i har været ude at rejse :o Jeg har aldrig været i et andet land bortset fra tyskland når man kører over grænsen for at handle ind og et kort besøg i sverige (skulle vente på færgen til bornholm) så det tæller vist ikke rigtigt xD Jeg kunne godt tænke mig at komme til USA eller England da jeg har et par venner der :3
Image
[i]

It's a lie to think that you're not good enough, it's a lie to think that you're not worth anything! It is scary to know how many people are just angry at life because of their situation at home. It's scary to know how many people actually think they are worth nothing. Every single person, right here, right now, I want you to know that you are beautiful.
Malakim

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby sonder; » Thu Apr 18, 2013 6:49 am

Fedt :D Jeg har rejst meget rundt, jeg er en meget heldig person! Vil også helt vildt gerne til USA, har været der en gang, men der var jeg to år gammel så jeg kan ikke huske det :thumbdown: Jeg elsker også heste! <3 Min bedste veninde har en hest, der hedder Tordenfjer, den er så sød! Jeg har gået til ridning engang, men stoppede da jeg flyttede til København. :cry: Men rider stadig lidt på min venindes hest <3.
sonder;

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby hapalopus » Thu Apr 18, 2013 6:50 am

Jeg var bare der hjemme og blev fed og doven XP Til gengæld fik jeg opbygget en god karakter på Aterswell (en dansk RP hjemmeside) og fik bygget videre på en   mine historier ^_^

Jeg har været ude at rejse rimelig meget. Jeg har været i Danmark, Sverige, Tyskland, Østrig, Italien, Spanien og USA :3
Image

| INFP-T | 4w5 | phlegmatic |
| yak dæmon | asatru | pan lesbian |
| ben 10 fictionkind | bison therian | gnollkind |
| genderfluid | xenogender | he/she |

photo taken by me
hapalopus

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby sonder; » Thu Apr 18, 2013 7:39 am

Hey igen mennesker<3
Jeg vil bare lige sige jeg kender et super rollespil, den hedder: Avengers EMH.
sonder;

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby Sethera » Mon Apr 29, 2013 3:59 am

Til det med ferien, ja, jeg var i hvert fald ude at rejse... med tre andre og dirigenten fra orkesteret. Men det blev vidst kun til lange spilledage og en brækket arm. Det var min veninde der gled på isen. Så det var en skøn men også lidt farlig tur. Armen er helet nu, og hun kan spille igen.

Men så havde jeg fire uger ekstra   "ferie" da der var lockout. Jeg ved ikke om jeg kan komme tilbage til skolelivet imorgen...
Sethera

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby Malakim » Tue Apr 30, 2013 1:21 am

Jeg har ingen skole c: Jeg er hvad mine lærere kalder for privatist så jeg skal ikke møde op på skolen og deltage i undervisningen pga. personlige årsager - skal dog stadig møde op til eksamener hvilket ikke er værre end jeg kan klare =3 Gæt lige hvem der er misundelig xD
Image
[i]

It's a lie to think that you're not good enough, it's a lie to think that you're not worth anything! It is scary to know how many people are just angry at life because of their situation at home. It's scary to know how many people actually think they are worth nothing. Every single person, right here, right now, I want you to know that you are beautiful.
Malakim

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Postby Sethera » Wed May 08, 2013 6:14 am

Nårh... men der var vist et regeringsingreb, så nu er jeg i hvert fald tilbage i skole. Sidste uge fik vi en lockout essay som vi skulle skrive... og i matematik fik vi også et par spørgsmål om "hvor mange timer vi har mistet"... Det var ikke det mest spændende.
Sethera

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me