InterfectorFactory wrote:Jaa het gaat sowieso buiten zijn, de besmettingen zullen wss wel lager zijn in de zomer. Het is nu natuurlijk griepseizoen ook.
Oh man zo unlucky. Mijn zus d'r kids hebben het op wintersport opgelopen. Ze waren zo voorzichtig but kids will be kids x)
Dang is hard gegaan bij jullie thuissterkte ermee man! Hopelijk zijn jullie snel weer beter. Een negatieve test op het moment dat je al van de GGD hebt gehoord dat je Covid hebt geeft niet aan dat je beter bent. De kans op vals negatief is nogal groot en als het duidelijk is dat je het hebt dan moet je echt in quarantaine blijven tot je geen symptomen meer hebt (voor 3 dagen zelfs geloof ik, maar dat moet je even controleren op de site van de GGD).
Ik ga volgende week mn booster halen, lijkt me een goed idee als ik dit zo hoor x)
ariaz wrote:Ik heb nu heel lang niet iets in het Nederlands geschreven, maar ik zou het nu proberen haha. Ik ben geboren in Nederland en ging maar tot groep 4 omdat m'n familie naar het buitenland verhuisde. Wij praten nog steeds Nederlands thuis maar het spellen is soms zo moeilijk... Ik hoop dat ik niet al te veel fouten hier zou maken, ik gebruik het als schrijftaal eenmaal niet meer. Misschien kan ik hier wat oefenen! Hoe gaat het met iedereen?
BunnyBeam wrote:Hi Sadies!
Gezellig zeg! Nederlands is ook wel een lastige taal hoor! :)
Ik hoop dat je het leuk hebt wanneer je in Nederland bent bij je vriend! ^^
Als je ooit extra hulp wil bij het leren van de taal, roep maar. :3
InterfectorFactory wrote:Je Nederlands is beter dan mijn Duits Sadies, you're doing great. Het moeilijkste is weten wanner je "de" of "het" moet gebruiken en er is geen truc voor, je moet het gewoon weten :') ik denk dat het kan hepen om Nederlandse series te kijken! Of films. Werkt waarschijnlijk goed om een film in het Nerderlands te kijken die je al kent, een disneyfilm ofzo
InterfectorFactory wrote:Ik ververs de pagina met F5 tot er een banner verschijnt, dus echt "zoeken" is het niet. Ik had eerlijk gezegd meer een "oh fk it started" toen ik zag dat de easter hunt was begonnen xD ik heb niet zo veel tijd maar ik vind t vet irritant om iets te missen en je hebt *zo veel* banners nodig om alle outcomes te kunnen krijgen :')
Gaan er nog mensen naar Elfia/Castlefest/Comiccon? Ik ga naar ze allemaal x)
Starrats wrote:Ik kan nergens heen helaas want ik heb al meer dan een jaar long covid, dus het paas event hier is mijn "uitje"![]()
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests