Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Discussion in other languages - Deutsch • Español • Français • Italiano • Nederlands • Polski • Русский • Svenska • 日本語 • 中文

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Mon Jun 14, 2021 10:15 pm

Aah, dat verklaart wel wat ja. Wel sneu dat haar vader dan vroeg is overleden. :c

Maar echt hoor. :')
Understandable! Zulke mensen moet je ook wel mee oppassen, onvoorspelbare mensen zijn nie zo tof. Xd

Heb dat laatst nog een keer gedaan, maar ze gaat niet echt verder in op gesprekken. T heeft niet zo veel zin om echt met dr te praten I guess, Lijkt alleen maar alsof ze daar 0 behoefte aan heeft. Wat mij weer sad maakt. :')
Wel tof dat jouw vrienden weer eens willen spreken dan! Altijd fijn om te weten dat ze je nog altijd graag mogen. ^^
Thanks, is inmiddels al 2,5 jaar terug en heb t beetje achter me gelaten, maar goed. Mis m soms wel enorm. Maar valt niks aan te doen.

Maar echt, die knul had een dikke bloedneus. Ik haast krijsen van t lachen. Oeps.

Ik vond jurken ooit amaze, maar ik draag nu echt praktisch alleen nog maar mannenkleding, behalve broeken en een aantal van mijn zomerse kleding. XD
Een van mn zussen had een tijde terug zo'n "mystery" box gekocht met van die troepjes van aliexpress. Zaten praktisch alleen maar batterijen in en powerbanks. Ook wat kleding, maar de meeste dingen was maat XL of groter. :')
Ik heb er zelf een wit shirtje van geclaimd, is maat XL, kan er praktisch in zwemmen, maar wil er wat mee prutsen om er een leuk zomers ding van te maken. :3 Vet mooi ding is t ook wel! Ben nooit fan van aliexpress kleding, maar goed, mn zus had t toch en anders zou t waarschijnlijk weggegooid worden ofzo en dat ding was te leuk om te laten liggen.
Die timberland laarzen zijn zo gaaf! <3
Ik wil ook zulke hoge laarzen, maar die zijn zo duuuur. :')
Ik heb zelf 2 "normale" timberlands.
Dezen en Dezen

Zakken zijn altijd wel een issue ja. :')
Of je hebt geen zakken of t zijn zulke ondiepe zakken dat je net je pinky vinger er in kan stoppen. :')
STEGOSAURUS TASJE. STEELSTEEL.

Lol, lucky dat je zullke mensen niet tegenkomt. :')
Ik speel diverse paardenforum spelletjes en in een discord groep die zij voor ArtFight hebben, worden nu al volop tekeningen gedeeld die ze zijn gaan maken enzo. Triest wel. T verpest t idee weetje, als ze zo graag willen gaan tekenen, kunnenze beter in de official discord gaan en mee doen met minigames. :/
I mean, een schets bepaald nog niet wat iets is of wordt per se, right? Je hebt alleen een klein hulpje voor een pose. Lol.
Das wel tof, hahah. Lekker veel tijd om te tekenen dan! Heb zelf ook enorme grote bookmark list. XD
Doet me er even aan denken, misschien slim om ergens op te schrijven welke chars ik ga tekenen wanneer   van start is gegaan, iets met dat de site de eerste paar dagen nogal instabiel is meestal. :')

Ik heb morgen "sportdag" en ik heb daar zooooo geen zin in. :')
Moet minstens 5 km gaan wandelen en moet ondertussen foto's maken. Geweldig. Foto's maken is wel leuk tho, wandelen ook wel, maar als t verplicht moet voor school is t niet leuk.
Dit is een corona proof versie van sportdag, love it. not.
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4358
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Mon Jun 21, 2021 9:58 pm

Ach, you tried, is ook niet zo erg. Je hebt toch vaak dat je uit elkaar groeit met vrienden van de basisschool enzo. Maar dat betekend niet dat je de goede tijden niet hoeft te missen :')

Wow dat is teleurstellend xD mystery box met batterijen leuk thanks xD
ik doe meestal een tanktop onder shirts die zo groot zijn, werkt best prima om te voorkomen dat je random mensen flasht xD

Oh dat zijn echt toffe timberlands ook! Nice. Ik ga meestal zodra het warm is over op mn birckenstocks, heb al jaren dezelfde. De "teenslipper" versie met kurk en leer. Zitten superchill. Enige slippers die ik kan dragen met mn wakke enkels, geven goede ondersteuning. Ze zijn nu zo langzamerhand wel aan vervanging toe.

HHH de broekzakker in vrouwenkleding, te erg voor woorden.

Is idd wel jammer dat er daar mensen zijn die al zo ver van tevoren beginnen. Ik denk dat je ze gewoon kan verlinken naar de mods... ff screenshots maken en m reporten als ze m tijdens t event posten lol
Ik verwacht idd dat de site moeilijk gaat doen aan het begin, is altijd. Maar meestal werkt t genoeg om ff een reference te kopiëren. Thats all I need.

Sportdagen waren altijd zo verschrikkelijk, blij dat ik dat niet meer heb xD heb je m overleeft?
Opzich is wandelen niet zo erg, wij hadden vaak beach volleybal, of voedbaltoernooien (bleh) ofzoiets.
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Mon Jun 21, 2021 10:11 pm

T blijft jammer, haha.

Maar ook echt hoor. :')
Ookal, sommige van die batterijen zijn voor drones en kunnen verkocht worden voor zo'n 100 p.s. :')
Ja, ik gebruik een hemdje/tanktop idee er onder en t ziet er zo leuk uit. Hahah.

Mn timberlands zijn mn kinderen. (Okay, dat zeg ik over praktisch alles, mn pc, mn dieren, mn schoenen, shhh)
Ik vind birckenstocks er zo vreselijk uit zien. XD
Is misschien omdat ik het vreselijk vind om iemands voeten te moeten zien. :')
Thanks, I hate it. Voeten. Yuck.
Birckenstocks zijn toch vij duur? Of niet? Ik heb geen idee, weeral, ik haat zulke enorme open schoendingen. :')

Welke broekzakken? :')
Wat zijn dat? Kan je t eten?

Ja precies, ik ken er een mooi aantal die dus cheaten en t maakt me echt oprecht ff sad. Like, ik maak ook niet heel veel tijdens artfight ofzo, maar t is gewoon sad als je nu alles al gaat maken, dan kan je beter meedoen aan de minigames all year around.
Ja precies, ff ref kopieren snel gaat vaak wel ja. XD
Ookal wordt je er ondertussen wel 20 keer utigegooit, maar kleinigheidje houd je toch. :')

Ja maar ook echt hoor!
Ik heb t wandelen overleef, heb wat mooie foto's kunnen schieten. Mn voeten waren na die 7 km lopen wel pijnlijk. :')
geen blaren gelukkig. XD
Toernooitjes waren altijd wel leuk, had dat zelf altijd op mn Vmbo, love it. XD
Ik ben totaal niet sportief aangelegd, maar ik vond toernooitjes wel echt leuk. :')


Ik heb een simpele kikker hoofd plush gemaakt met wat fleece die ik nog had liggen. Ik verveelde me nogal en eh ja. Love it. Xd
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4358
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Fri Jun 25, 2021 1:47 am

Huh wat raar, gewoon doorverkopen xD

Oh lol echt? Ik vind ze beter dan van die plastic slippers :p maar ik snap m wel. Vind ze vooral chill omdat ze gewoon echt heel goed zitten. Kan er hele zomers op lopen zonder blaren. Ze zijn wel duur ja maar het is het wel waard. Ze zijn gewoon echt goede kwaliteit. De leer/kurk types iig, ik kan niets zeggen over de plastic versie.

Ach als t friendly fire is maakt t toch niet uit. Maar ik zei al, je kunt die tekeningen altijd reporten xD gooi ze onder de bus lol

Nice, klinkt best leuk ngl, als je mooi weer hebt x) Ik zou dus echt op zoek gaan naar beestjes om te fotograferen lol.
Ik ben echt helemaaal niet sportief, ik kan wel heel goed zwemmen maar dat doe je nooit met school lol. Met voetbaldingen ging ik altijd maar gewoon in t goal staan. De jongens wilden altijd fanatiek in t veld lopen doen en de andere meiden sprongen opzij voor de bal dus daar was nooit bezwaar tegen. Irritant trouwens: die gasten schoten altijd zo hard mogelijk in de hoop meiden te intimideren om opzij te springen. Nou deed ik dan niet maar holy [censored] au, maargoed geen goal. Op n gegeven moment begon onze lerares ze te straffen voor dat gedrag, echt gestoord. No wonder dat de rest nooit wilde keepen xD

omg show the plush O^O

edit: oh heck yes, Artfight heeft tags toegevoegd zodat je daadwerkelijk nar characters kan zoeken adhv tags, bless. Tijd om al mn characters passende tags te geven. Man dit was een ding like 3 jaar geleden? En het is eindelijk terug T.T
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Sun Jun 27, 2021 2:00 am

Ja maar echt, hahah. Moet je wel toevallig iemand hier in Nederland vinden die zo'n drone heeft en een batterij zoekt though. XD

Ik heb haat aan alle soorten slippers, over zandalen nog niet gesproken. :')
Ik haat andermans voeten. XD
Maar als ze fijn lopen kan ik het wel begrijpen dat je er graag mee loopt though!
Ik zelf draag in de zomer of mijn timberlands of sneakers van converse, heb toevallig 2 paar. Hahah. Of als het echt warm is draag ik mijn sneakers die een soort mesh/kant idee hebben aan de zijkanten, dus daar zit echt lekkere luchtdoorstroom in!
Droeg vroeger vet vaak ballerina's of hoe die dingen ook heten, maar de zweetpoten die je daarvan krijgt? Yuck. :')

Ahaha, true. Ik zal eens zien of ik wat bewijsjes kan verzamelen enzo. XD
Sommigen van die lui spelen dit ook en ik hoop van harte dat ze niet in mijn forumposts kijken want uh. Oeps. :')

T was ook wel leuk! Mooi weer doet t m wel ja. XD
Heb ook foto's van herten en emoe's. Hhaha.
Omg ja, jongens die zo hard mogelijk de bal t doel in knallen, ga weg. :')
Ik weet alles van volop een voetbal tegen je geschoten krijgen, lmao.
Ik deed ooit aan voetbal, was voor een half seizoen ook de keeper, want ik was van ons stelletje bullshiiitters de beste in het begin. :')
Hadden 1 meid in het team die kneiter hard de bal kon shieten, werd je niet blij van als je die niet met je handen kon stoppen doordat de handschoenen niet genoeg grip hadden. Heb meerdere keren een voetbalafdruk in mijn been gehad. :')
Heb ook wel eens een bal in mijn gezicht gehad, nou echt, die doet pijn, believe me. :')
Mn mooiste voetbal herinnering van dat ene seizoen dat ik heb gevoetbald? De keer dat ik rechtsachter stond en iemand wilde inhalen om de bal   te pakken, het moment dat ik de bal schoot, trapte zij ook richting de bal,voor een seconde voelde ik een voet onder mijn voet in mijn schoen. Dr zat een heel mooi gat tussen mijn voet en de zool ineens. daar zat dus een ander tussen met haar voet. Ja, dit was wel even mooi. De schoenen waren daarna echt rijp voor t vuil. Waren de voetbalschoenen van 1 van mn zussen geweest, oeps. :')

Behold:
Image

Jaa, ik ben ook echt enorm blij met die tags!
Jaren terug kon je überhaupt zoeken naar andere chars, dat kan niet meer nu tenzij je een supporter bent ofzo. XD
Maar die tags zijn al heel fijn!
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4358
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Sun Jul 04, 2021 10:38 am

Als je m wil verkopen vooral niet bij zeggen dat t ali is, vertrouwd niemand t meer xD

Lol ik heb ook niets met voeten maar hopelijk kijken mensen daar niet zo veel naar =.= ik let daar iig het minst op.
Ja ik droeg vroeger vaak van die legerkisten, dáár krijg je zweetpoten van lol. Wel chill dat ze waterdicht waren met vet harde neuzen. Niet stuk te krijgen.

Is t nog gelukt met ze onder de bus gooien? xD ik ben intussen al goed bezig: heb 3 attacks binnen, 2 daarvan ge-revenged en één attack uitgestuurd. Heb al maanden niet zo veel tekeningen in een korte tijd gemaakt.

Ik heb er nooit aan gedacht om voetbal buiten school om te doen, ik ben denk ik niet de doelgroep huehuehue xD

Ik heb wel ns een basketbal in mn gezicht gehad die een klasgenoot besloot terug te schoppen ipv te gooien. Man die jongen dacht echt niet na voordat hij dingen deed. Ik was echt even knockout van dat geintje: zag de bal aankomen en het volgende moment lag ik op de grond. Geluk dat ik mn neus niet had gebroken.

Wat dat is echt bizag xD dat gaat niet zomaar die schoenen moeten al flink   zijn geweest.

De kikker plush is echt supercute. Zou een goed speeltje zijn voor een kat denk ik..

Ik heb vandaag mn eerste vaccinatie gehad en mn arm is echt lam nu man, vet irritant. Net alsof ik spierpijn heb, maar zonder het idee dat ik gains heb xDD Gelukkig mn linkerarm laten prikken.
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Tue Jul 06, 2021 7:52 pm

Ahahahah, das een goeie. XD

Hahah, true, maar soms heb je gewoon dat je ogen ergens naartoe getrokken worden en daarna kan je niet meer dat beeld van je netvlies krijgen. XD
True that, hahah. Legerkisten zijn opzich wel super cool tho. Xd

Ik heb mn poging gedaan. XD
Ik heb al 8 attacks gemaakt, waarvan de meeste revenges zijn, heb 6 terug gekregen. XD
Mijn K/D is dus positief, muhahahahaha.

Ahahaham achja. XD

Omg, een basketbal komt nog harder aan als een voetbal. Cry. Jezus, je had daar makkelijk gekke verwondingen van kunnen krijgen, basketballen zijn niet zulke goede voetballen, ze zijn een tikje zwaarder en komen dus ook een tikkeltje harder aan. Hinderlijk dat sommige koters daar niet bij nadenken, had er zo ook een aantal op mijn VMBO tijd, sukkels. :')

Naja, had op dat moment al een tijdje er mee gespeeld en ze waren van mn zus geweest, die zo'n 8 jaar ouder is als ik, soo. Die dingen waren waarschijnlijk een beetje done. XD

Yass, hahah, een kat zal er vast blij mee zijn ja. XD

Ooh, nice! Welke vaccinatie?
Ik hoor meer mensen over een lamme arm. XD
Heb zelf nog niet ee nvaccinatie gehad, zit er nog steeds wat over te denken enzo. Maar als ik hoor over een pijnlijke arm, wil ik m al niet nemen meer. Heb wel vaker pijnaanvallen in 1 van mijn armen of beide armen, ben zo bang dat zo'n vaccinatie dat wer gaat uitlokken en tbh, die pijn is geen pretje. Heb t een keer zo erg gehad, dat ik maar ben gaan slapen in de hoop dat het daarna weer over zou zijn, voor zover ik kon slapen met die pijn. :')
Maar goed, kan beter wel ff vaccinatie nemen, moet ff tijd vinden tussen alles door. Xd
Mocht ik wel last krijgen van mn arm, dat ik daarna niks gepland heb staan enzo. :')
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4358
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Wed Jul 07, 2021 6:29 am

8 attacks, nice. Ik zit nu op 7 in totaal en word echt doodgegooid met attacks xD ik heb maar 1 attack unprovoked gedaan, alle andere waren revenges. Zitten er wel een paar bij waar ik wel wat tijd aan heb besteed die ik zelf best nice vind geworden. Ik probeer zo veel mogelijk de score te matchen naar wat ik binnenkrijg dus gelukkig kan ik veel dingen binnen een uurtje afmaken omdat het busts/headshots zijn en die kan ik eigenlijk in één keer tekenen zonder nog ns over mn lijnen te gaan. Dat scheelt zo veel tijd.

Ja vertel mij wat, man die arme jongen wist niet hoe vaak die sorry moest zeggen haha. Was gewoon niet snugger. Maar dit is echt wel lang geleden, vraag me   of dit zoiets is waar hij 's avond van wakker ligt yk xDD denk t niet tho, die jongen zal voldoende van dit soort fratsen hebben uitgehaald lol.

Ik heb Pfizer gekregen, eigenlijk maar één dag last van gehad. De dag erna was alle spierpijn helemaal weg. Geluk mee gehad x) mn vriend had er 3 dagen last van. Het is eigenlijk precies spierpijn, als je t in je non-dominante arm laat zetten is er niets aan de hand. Wat is een paar daagjes ongemak nou tegenover de zekerheid dat je niet meer ziek word en anderen niet meer ziek kan maken? En dan mag je ook weer meer enzo.
Altijd handig om wat tijd vrij te maken tho, klinkt wel relaxed. Kun je gewoon chillen x)
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Wed Jul 07, 2021 9:36 am

Ah das ook wel echt nice!
Ik doe hetzelfde qua matching scores, is dit jaar ook veel makkelijker dan voorgaande jaren.
Als ik een fullbody niet zie zitten, dan gooi ik headshots met een scene achtergrond, krijg je weer meer punten voor om het toch glijk te trekken enzo.
Ookal, soms zie ik het niet zitten om een char te tekenen van mensen, I mean. Er is iemand die een leuke art heeft gemaakt van 1 van mijn chars, maar die persoon heeft maar 2 chars, wat beiden anthros zijn, hetgeen dat ik niet kan tekenen en ik wil absoluut geen aardabbels teruggeven zeg maar. :')
Dus dan teken ik niks, want anders kom ik ook weer in een artblock, wat weer heel nadelig is tijdens ArtFight. XD

Omg nawhh. Zou wat zijn als die er tegenwoordig om wakker kan liggen, ookal. T is mogelijk. Ik heb ook wel dingen die ik jaren terug heb gezegd, waar ik soms nog over nadenk. Oeps. :')

Nice! Dan heb je wel geluk, hahah.
T is geen zekerheid dat je niet meer ziek wordt though, je kan alsnog pech hebben en ziek worden, minder ziek, maar alsnog ziek. XD
Ik kan zelf extreem slecht tegen pijn, like, extreem slecht. Sommige pijn kan ik makkelijk hendelen, maar pijn in mijn armen is 1 van de pijnen die ik niet kan hendelen. :')
Maar goed, eerst ff stage fixen, daarna maar even rust nemen en een vaccinatie regelen.
Iets met, moet binnen deze week een stageplek gevonden hebben voor volgend schooljaar. Heb mogelijk een plek, aan de andere kant van t stadje waar ik woon, lekker half uurtje fietsen. :')
Maar het is beter als niets. Moet er morgen even heen bellen en dan hopen dat ik volgend jaar mijn stage kan lopen daar. XD
Stressen, had een mogelijke stageplek, ging er vanalles mis qua communicatie binnen henzelf en hadden ze ineens toch geen plek voor me. :')
Viva la stage moeten lopen op een basisschool. :')
Lastig plek vinden!
En er zitten een stuk of 20/30 basisscholen binnen mijn gemeente. :')
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4358
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Thu Jul 08, 2021 8:30 pm

Ja achtergronden zijn wat meer waard, wou alleen dat er wat verschillende tiers waren in backgrounds maargoed dit is opzich wel oke. Ik heb dat idd ook, kreeg een attack van een fullbody en een headshot bij elkaar (en "polished") maar zonder shading of background (53 punten bij elkaar). Dus terug aangevallen met een fullbody fully shaded, dat geeft 56 punten. I win! Superchill.

Ah ik heb niet zo'n moeite met dingen tekenen die ik minder leuk vind, moest ik voor school ook x) plus ik ben nu een stuk zelfverzekeder over wat ik kan tekenen. Vroeger kon ik geen mensen tekenen bv, dat gaat nu best prima. Alles was feral is was nooit een probleem, anthro is niet zo'n groot probleem als je eenmaal feral een beetje kan. Tenminste, vond ik. Was mijn stepping stone naar mensen x) kon ik armen en torsos oefenen zonder de commitment van een gezicht.
Maarja als dat artblock veroorzaakt moet je t niet doen, kun je ipv revenge iemand anders van dat team aanvallen. Werkt ook.

Ja precies dat bedoel ik xD

Ja na 1 prik ben je 40% beschermd, na 2 is dat 94% ofzo. Wat je zou kunnen doen is kijken of je die andere prik kan krijgen, Janssen ofzo, daar hoef je er maar 1 van. Begrijp dat je wel lang in de rij moet staan maar dan ben je wel in één keer klaar. Maar dan ben je maar 67% beschermd. Maar beter dan niets. Je kunt idd nog steeds besmet raken maar je word veel minder ziek en de kans dat je anderen bestem word ook veel kleiner. En daar gaat het uiteindelijk om.

Wat kut dat je zo slecht tegen pijn kan, ik heb een soort zenuw/spier aandoening in de familie die ervoor zorgt dat ik sommige pijn heel slecht voel en andere dingen weer heel gevoelig zijn. Ik kan bijvoorbeeld tegen kietelen en ik voel geen pijn als ik door mn enkel ga maar mn teen stoten doet denk ik meer pijn dan het zou moeten doen... Komt erop neer dat als ik zeg dat iets meevalt anderen het daar soms niet mee eens zijn lol.

Oh man dat is weinig tijd. Maar je zou zeggen dat t niet heel moeilijk moet zijn met zo veel basisscholen en het leraren tekort. Ze kunnen de hulp wel gebruiken lijkt me. halfuurtje fietsen is te overzien, klinkt wel chill x)
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest