Maar echt hoor. :')
Understandable! Zulke mensen moet je ook wel mee oppassen, onvoorspelbare mensen zijn nie zo tof. Xd
Heb dat laatst nog een keer gedaan, maar ze gaat niet echt verder in op gesprekken. T heeft niet zo veel zin om echt met dr te praten I guess, Lijkt alleen maar alsof ze daar 0 behoefte aan heeft. Wat mij weer sad maakt. :')
Wel tof dat jouw vrienden weer eens willen spreken dan! Altijd fijn om te weten dat ze je nog altijd graag mogen. ^^
Thanks, is inmiddels al 2,5 jaar terug en heb t beetje achter me gelaten, maar goed. Mis m soms wel enorm. Maar valt niks aan te doen.
Maar echt, die knul had een dikke bloedneus. Ik haast krijsen van t lachen. Oeps.
Ik vond jurken ooit amaze, maar ik draag nu echt praktisch alleen nog maar mannenkleding, behalve broeken en een aantal van mijn zomerse kleding. XD
Een van mn zussen had een tijde terug zo'n "mystery" box gekocht met van die troepjes van aliexpress. Zaten praktisch alleen maar batterijen in en powerbanks. Ook wat kleding, maar de meeste dingen was maat XL of groter. :')
Ik heb er zelf een wit shirtje van geclaimd, is maat XL, kan er praktisch in zwemmen, maar wil er wat mee prutsen om er een leuk zomers ding van te maken. :3 Vet mooi ding is t ook wel! Ben nooit fan van aliexpress kleding, maar goed, mn zus had t toch en anders zou t waarschijnlijk weggegooid worden ofzo en dat ding was te leuk om te laten liggen.
Die timberland laarzen zijn zo gaaf! <3
Ik wil ook zulke hoge laarzen, maar die zijn zo duuuur. :')
Ik heb zelf 2 "normale" timberlands.
Dezen en Dezen
Zakken zijn altijd wel een issue ja. :')
Of je hebt geen zakken of t zijn zulke ondiepe zakken dat je net je pinky vinger er in kan stoppen. :')
STEGOSAURUS TASJE. STEELSTEEL.
Lol, lucky dat je zullke mensen niet tegenkomt. :')
Ik speel diverse paardenforum spelletjes en in een discord groep die zij voor ArtFight hebben, worden nu al volop tekeningen gedeeld die ze zijn gaan maken enzo. Triest wel. T verpest t idee weetje, als ze zo graag willen gaan tekenen, kunnenze beter in de official discord gaan en mee doen met minigames.

I mean, een schets bepaald nog niet wat iets is of wordt per se, right? Je hebt alleen een klein hulpje voor een pose. Lol.
Das wel tof, hahah. Lekker veel tijd om te tekenen dan! Heb zelf ook enorme grote bookmark list. XD
Doet me er even aan denken, misschien slim om ergens op te schrijven welke chars ik ga tekenen wanneer van start is gegaan, iets met dat de site de eerste paar dagen nogal instabiel is meestal. :')
Ik heb morgen "sportdag" en ik heb daar zooooo geen zin in. :')
Moet minstens 5 km gaan wandelen en moet ondertussen foto's maken. Geweldig. Foto's maken is wel leuk tho, wandelen ook wel, maar als t verplicht moet voor school is t niet leuk.
Dit is een corona proof versie van sportdag, love it. not.