Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Discussion in other languages - Deutsch • Español • Français • Italiano • Nederlands • Polski • Русский • Svenska • 日本語 • 中文

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Sun May 30, 2021 7:38 am

Hm, denk niet dat ik die ken. Zal eens even gaan kijken!
Ik heb geen moneys voor een spotify premium account, had het anders ook zeker gedaan. XD
Zonder premium zuigt t enorm, hahah.
youtube is soms ook om gek van te worden ho, lmao.

Omg, hahaha. XD
Goed dat die zich neit heeft verwond though!
Maar hahahah. Slim. :')

Yasss, wilde eens wat anders bedenken dan de standaard draak met vleugels en 4 poten. XD
Dus heb er een beetje een ghost/dragon hybride idee van gemaakt, hahah.
Beetje t idee van Chinese draken qua dat die ook geen vleugels hebben, vind ik heel interessant, haha.
Maar ben echt verliefd op mn draakje. :3
Was ook echt leuk om te designen, hahah.
Was zooo bang dat ik t zou verklooien, maar als je paarden kan tekenen, kan je ook wel wat verhoudingen vandraken tekenen qua hoofd schijnbaar. :')
Andersom idem.
Maar love naar fluff. XD
Niet helemaal fluffy though! Alleen bepaalde delen, cus is cool ofzo. Xd
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4374
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Mon May 31, 2021 8:34 am

Ik heb nu nog studentenkorting :') dat scheelt heel veel
Heb je geen adblocker? Ik word al gek als ik 1 video op mn telefoon wil kijken en ik 3 ads krijg voor een video van 2 minuten xD

Daarom heb ik twee draken characters met 4 vleugels x'D zo origineel
dat is tof tho! Ik wil ook altijd graag unieke dingen hebben lol. Draken zijn wat dat betreft makkelijk: alles kan doorgaan als draak. Ik ken een hele goede artist die zn draken graag op geiten baseert (Evan Mehl Admunsen heet ie). Ik pak mijn kennis van dinos over t algemeen, ik had vroeger een "zo teken je draken" boek, zag er zo uit
Image
daar komt ook echt veel van mijn draken muscle memory vandaan xD
Voordeel van digitale art is dat je altijd terug kunt, no such thing as verklooien :p
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Mon May 31, 2021 7:48 pm

Lol, ja dat scheelt dan wel wat. Wist niet dat er studentenkorting mogelijk is? Of is dat een ding vanuit je school ofzo?
Ik heb een adblocker voor chrome op mn mobiel, maar kon destijds niks vinden voor wat over apps heen ruled enzo. Is dat mogelijk? If so, tell me about that please. :')

4 vleugels zijn ook gaaf! :3
Same, unieke dingen zijn leuker dan al dat standaard spul tbh. XD
Fair enough! Nu wil ik een draak baseren op een kikker, omg. :')
Geiten! Whooo. Ik vind dat zulke leuke beesten, omg. Ik wil later zooooo veel dieren dat ik waarschijnlijk tijd en geld te kort ga komen.
Oeh, das wel tof tho! Dat boek lijkt me ook wel interessant, haha.
Met Digital arts is t inderdaad een voordeel dat je zo de bende weer kan verwijderen ja. Hahahah.
Kon dat maar met papier. :')

Edit: Oh, hier heb je een mooie schets van de kikkerprins
Klik hier

Edit 2: Heb hem neit opgeslagen bij het afsluiten, cri

Edit 3: Ik had mijn bericht gequote ipv een edit gedaan. :') Oops
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4374
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Tue Jun 01, 2021 7:58 am

Nee spotify geeft korting voor alle studenten :)
Ik heb ook geen adblocker op mn telefoon voor yt (of iets anders, mn telefoon heeft geen ruimte meer voor apps lol) dus geen idee.

omg froggie dragon x) ik heb er ooit een ontworpen gebaseerd op een skink maar nooit gedacht aan kikkers hah.
ik vind t wel heel prettig dat mijn huisdieren prima een weekje zonder me kunnen tbh, zou niet zo snel een halve dierentuin aanschaffen.
Nouja op papier kun je een nieuw velletje pakken en overtrekken wat wel goed is als het echt heel erg is xD

Omg die voetjes, hij is adorable
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Tue Jun 01, 2021 10:29 pm

Oh, waarom wist ik dat niet? XD
Ahja, wel weer jammer, lmao.
Op mn pc gebruik ik standaard een adblocker en een pop-up blocker (Ik kijk veel anime en vind die pop-ups niet altijd even smakelijk)

Omg, das wel amaze!
Ahaha, ja dat lijkt mij ook wel fijner ja, maar goed. Sommige dieren zijn t gewoon waard. :')
Is ook wel een optie ja, maar dan moet je t maar net nog duidelijk genoeg hebben en niet een super onduidelijke geknoeide tekening hebben. XD

Jatoch!
Moet m alleen weer even opnieuw doen, want heb dus afgesloten zonder op te slaan. am smart. :')


Ik moet vandaag een opdracht van duits   hebben, maar heb daar zo geen zin in. Lmao. :')
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4374
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Wed Jun 02, 2021 7:39 am

Ah ja voor van die gratis stream sites is een adblocker een must. Ik heb gewoon een chrome plugin die alles in een doet, de meeste popups zijn ook ads x)

Welke dieren zou je nemen dan? Nu ben ik benieuwd :p

Wat je dán kunt doen is de goede dingen overtrekken met zwarte pen ofzo zodat je die het beste kunt zien :p
maar ik heb eerlijk gezegd nog nooit iets zó erg verknoeid, er is altijd iets te verzinnen x) en ik heb lang geleden geaccepteerd dat je soms opnieuw moet beginnen en vaak gaat het dan sneller en is het beter dan de eerste keer.

Je kunt toch die schets die je hier hebt gedeeld downloaden en overtrekken? Hij is niet helemaal weg.

Oh man Duits, ik had een 5 op mn eindexamen en daar was ik blij mee dat was goed genoeg xD
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Wed Jun 02, 2021 11:39 pm

Ja precies, lmao.
Ik gebruik 2 extensies van Chrome ook, een adblocker en pop-up blocker, want je kan nooit te zeker zijn. :')

Eh. Goeie vraag. :')
Ik wil geiten, wil 2 pony's, wil een bende reptielen, wil meer ratten, want ratten. <3
Ik ben een groot huis nodig voor mn dierentuin oké. Lmao. Gewoon een kinderboerderij aan huis gaat t worden. :')

Fair enough eignelijk, hahah.
Ik heb al heel lang neit meer op papier getekend. Lol.
Paar jaar terug tekende ik eerst op papier, maakte ik een foto en ging ik er daarna een digital art van maken. Hahaha. Hoe onhandig gewoon. XD

Ja fair enough, dacht ik ook al wel aan. XD

Ahahaha, wow. Duits is wel te doen, maar zoveel waar je rekening mee moet houden, ga weg met je hoofdletters in random woorden. :')
T staat zo vreselijk om hoofdletters in woorden midden in een zin te hebben, lmaaao.
Mn docent let echt overal op. :')
Moest 12 zinnen maken in het duits met woorden uit een woordenlijst en 2 zinnen moet ik iets mee doen, maar die snapte ik niet, dus die heb ik niet gedaan. Lmao, doei. :')
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4374
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Thu Jun 03, 2021 2:01 am

Worst case kun je altijd nog bij een kinderboerderij gaan werken ofzo, als dat grote huis moeilijk gaat x) of een rijke partner zoeken lol.
Enig idee welke reptielen? Ik heb zelf mijn ook op red eyed crocodile skinks en ackie monitors, en emerald tree skinks klinken ook echt heel leuk ik hoop dat die wat meer gefokt gaan worden zodat ze beter te krijgen zijn <3 ze hebben een hele goede persoonlijkheid. Idk wanneer of hoe ik dat ga doen maar nog genoeg tijd dus he, geen haast.

Opzich vind ik schetsen op papier wel makkelijker en sneller soms, zeker als je gewoon aan t doodelen bent en dan een goede maakt vind ik het niet gek om m digitaal   te maken.

Lol lekkere insteek, ik sloeg ook altijd heel veel over hoor xD ik haalde mijn cijfer op met de luister en leestoetsen, die zijn veel makkelijker. Gelukkig had ik geen frans in mn pakket, dat was echt nog veel erger.
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Thu Jun 03, 2021 2:25 am

Hmm, dat is een optie, maar idk. Heb liever zelf mn diertjes. XD
Wie weet verdien ik ooit wel bakken met geld. :')
AHAHA, naja. Ik zoek geen partner op geld, haha. Mn vriend heeft nauwelijks geld, is ook nog studerende, ookal is hij bijna klaar met zn examens, hij moet nog wat stage inhalen dankzij corona, maar daarna is die doooneee. Although, hij wilde nog doorstuderen, maar vgm is die daar zelf nog niet zo over uit. XD
Goeie vraag, welke reptielen? Ik vind zelf gecko's en baardagamen heel gaaf, maar skinks lijken mij ook leuk. OF KAMELEON. Zolang ik maar een mooi verblijf kan maken voor ze, ben ik blij en zijn zij blij. Lmao. Ik houd ook echt van slangen btw, XD
Vind bij ballpythons het banana gen wel interessant en piebald ook wel. :3

Schetsen op papier kan soms wel makkelijker zijn, maar ik heb al zo lang geen papier en potlood meer aangeraakt, dat ik t gewoon niet meer kan. :')

AHahah, ja maar ook echt hoor. :')
Luister en leestoetsen zijn vaak ook wel makkelijker though. Vet chill. Xd
Frans was echt 1 van min favo vakken, was er vet goed in. Lmao.
Heb t helaas maar 1 jaar gehad, want toen ging ik weer naar een lager niveau (Iets met ik werd gepest op die school en al mn vrienden bleven zitten en gingen dus weer een niveau lager. Ik kon het niveau meer dan makkelijk aan. Oeps. Dit resulteerde in dat ik uiteindelijk op mn VMBO het hoogste cijfergemiddelde had en ff 150 euro kreeg van mijn school bij mijn examenuitreiking. Lmao, zonder ook maar iets te doen qua moeite. I became lazy)
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4374
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Sun Jun 06, 2021 6:43 am

Bleh stage inhalen, irritant dat dat niet kon. Bij ons op de uni was dat ook stug, veel gamestudios zitten in het buitenland dus daar kon je niet heen. Sommige deden geen remote dus heel veel mensen zijn ook stage misgelopen.

Kameleons zijn zo tof, wel moeilijk met hun benodigdheden maar niet onmogelijk. Ik ken echt drie mensen met BPs, ze kunnen wel heel moeilijk doen met hun eten. Een van die slangen eet gewoon uitsluitend muizen en wil geen ratten eten ondanks dat hij nu wel over moet op die grootte ipv 2 muizen eten iedere keer. De eigenaar is allang blij dat hij nu frozen thawed eet ipv alleen maar levend.
Piebald is zo tof! Ik vind melanistic ook vaak erg cool. Of juist helemaal wit x)
Ik vind zelf haakneus slangen echt supercute maar ik zou denk ik niet zo snel een slang nemen.

Ik was zodanig slecht dat mn lerares me dat jaar over heeft laten gaan met de belofte dat ik geen Frans zou kiezen xDD heb t toen ook per direct gedropt maar met vwo moest ik wel een taal hebben dus toen voor Duits gegaan.
UUg pesten is zo rot, ik heb ook wel echt nare jaren gehad aan t begin van de middelbare. Ik ben toen van school gewisseld wat al erg hielp maar t werd pas echt chill toen vwo en havo gescheiden werd na de 3e. Toen werd mn klas ineens veel rustiger en gewoon chillere mensen.
Fff 150 euro is wel chill. Ik had wel wat meer moeite met mn examens omg, blij dat ik dat nooit meer hoef te doen lol. Never again.
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests