Oeeeh, dat is echt gaaf!
Looove poison dart frogs! Ik wil later ook echt een terrarium met dat soort kikkertjes of misschien wel een stuk of 10 terraria met die kikkers. Lmaaaoo. Verschillende soorten nemen. XD
I mean, ze worden giftig, doordat ze in hun natuurlijke habitat bepaalde mieren eten die een soort gif hebben, kikkers kunnen dat gif opslaan in hun huid etc en zo worden ze giftig. XD
Dus geef ze een ander soort insect dat geen gif draagt en ur fine. Niet dat je ze zou moeten handelen, want kikkers zijn daar vrij gevoelig voor als ik mij niet vergis, maar goed. XD
Ze zijn zo leuk en klein. :3
Hahah, nahww. :c
Arme Bahamut. Xd
Maar ja, ieder huisdier heeft wel eens wat. Wel fijn dat het verder goed gaat met Bahamut en het wondje al weer genezen is!

Hahah, ja precies! Hij is wel echt super fluffy, waardoor ik ergens mijn vermoedens heb dat die een Rex is, maar idk. Die mensen hebben me helemaal niks over hem gezegd. Hij zat in zo'n hamsterkooi/aquarium ding. Leuk voor hamsters, maar niet geschikt voor ratten. Ratten moeten goede ventilatie ivm hun longen. Oompf.
Ja precies! Vet sneu voor de diertjes ook tho. Maar goed, hoe voorkom je dat mensen zoiets gaan doen? Dr zijn altijd lui die er of niks om geven of er zo danig graag vanaf willen, dat ze domme dingen doen.
Heb weleens een verhaal gehoord over mensen die zeiden dat hun hond ernstig ziek was zodat ze hem konden inslapen, maar dat beest was kerngezond en de dierenarts zag dat dus en wilde er niet aan meewerken en de hond werd in beslag genomen ofzo.
Gekke mensen.
Ik heb wel eens een video gezien van een reptielen youtuber (dacht ik) over dat er een vijver was met allemaal gigantische goudvissen en dat het daar echt een plaag was geworden. Vgm vingen ze een aantal om mee te nemen naar weetiknietmeer.
Ahja, fair enough! Wel interessant eigenlijk. ^^
Reptielen zijn zo leuk. <3