Discussion in other languages - Deutsch • Español • Français • Italiano • Nederlands • Polski • Русский • Svenska • 日本語 • 中文
by Celestial » Mon Dec 07, 2009 4:57 am
ikkewolf wrote:NEDERLANDERS!!! gegroet =^^=
ik ben al lid sinds voor het aanmaken van een accoutn :p ik ben alleen zo lui geweest om niet mn toxic's enz op mn accoutn te laten zetten -.- . . . beetje dom XD maar na jaren een hekel aan forums gehad te hebben leek het me eens tijd om wat random dingen ergens tussen te gooien OwO dus hoe was jullie sinterklaas gisteren?
Heeee mede-nederlander! ^^
Het was super, met mijn kleine nichtje. Supergoede oortjes voor mijn i-pod gekregen, en 25 euro. =D
Die van jou?

...................................................................................

...................................................................................
-

Celestial
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
by DoctorDraca » Tue Dec 08, 2009 2:16 am
Sinterklaas verliep erg rustig hier, sinds ik m'n pakje al had gehad en geen jongere zusjes/broertjes heb. Het pak chocolade dat ik kreeg was wel een verrassing. =D
Om eerlijk te zijn, het was vreemd dat ik nog iets kreeg voor Sinterklaas, ik dacht echt dat ik daar te oud voor was. xD
-

DoctorDraca
- Official Artist
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
by ikkewolf » Tue Dec 08, 2009 2:35 am
Celestial wrote:Wat vet! ^^
En, hard gegooid met de pepernoten? Wij werden altijd bekogeld, haha

muahahahahah natuurlijk heb ik dat XD ik stond samen met een vriend van me op het dak =^^= die kleinstjes zijn een makkelijk doelwit XD wahaha
nee maar ik ben ook heel lief geweest hoor, ik heb geen 1 kindje overgeslagen met het uitdelen van pepernoten.
vond ik altijd zo lullig :s paar van die kindjes zijn een beetje bang, en de anderen denken alleen maar GRATIS PEPERNOTEN O.O!!!!
-

ikkewolf
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me
by Celestial » Tue Dec 08, 2009 3:28 am
ikkewolf wrote:Celestial wrote:Wat vet! ^^
En, hard gegooid met de pepernoten? Wij werden altijd bekogeld, haha

muahahahahah natuurlijk heb ik dat XD ik stond samen met een vriend van me op het dak =^^= die kleinstjes zijn een makkelijk doelwit XD wahaha
nee maar ik ben ook heel lief geweest hoor, ik heb geen 1 kindje overgeslagen met het uitdelen van pepernoten.
vond ik altijd zo lullig :s paar van die kindjes zijn een beetje bang, en de anderen denken alleen maar GRATIS PEPERNOTEN O.O!!!!
Whahahah, ik dacht vroeger ook altijd 'PEPERNOTEEEEEEEEEEN' maar wachten wel netjes op mijn beurt XD

-

Celestial
-
- My pets
- My items
- My wishlist
- My gallery
- My scenes
- My dressups
- Trade with me