by Zookrates » Mon May 02, 2011 5:08 pm
... Uansett var det kjempe gøy!
Fredag
Da møttes vi med gymsalens parkeringsplass, la opp baggene og kjørte.
Jeg satt ved siden av Bella99 ( Min Bff ) og vi koste oss med hennes dots.
Da vi ankom gikk vi inn på skolen og pakket ut.
Siden det var "Ankomst" dagen spillte vi ingen kamper.
Vi hadde det svært gøy....
Lørdag
Vi sto opp rundt åtte-ni tida.
stalte oss og dro til et universitet for å spise frokost.
Vi hadde alerede pakket håndballtøyet, så vi gikk rett til bussen.
Vi spillte i Start hallen. Vant 1/2 kamper.
På bussen skjedde noe svært løye,
Vi hadde spilt mot Riska den siste kampen, og vunnet,
og så på bussen satt Austrått bakerst.
Vi sang sanger over seieren vår over Riska.
Også sang vi enten (På dialekt) "Me e dei beste, dei allar allar beste, ingen kan slå oss for me e best! Me e, Me e *Håndball laget/Klubbens navn* Wooh! *Hånballlagets navn* Wooooh!!" eller "*Klubbnavn**Klubbnavn* de e tingen kem kan slå oss det kan ingen!"
Også sto det noen Riska gutter ved siden av oss, og svarte bare "Det kan vi!" Og da spurte noen fra laget vårt "Hvilket lag er dere" selv om vi visste det allerede "Riska" svarte de. " Hah!" Lo vi "Vi slo nettopp Riska!!" også diskuterte, ertet og pratet resten av turen.
Senere på dagen spiste vi kjøtt boller i brunsaus, hadde vannkrig og lagde ansikitsmasker. Det hjalp faktisk!
Og mens noen var ute i gangene var jeg og to andre innepå rommet og drakk urge på boks (Ikke jeg, men jeg smakte 2 halve plastkopper av bella99)
Søndag
Ikke stort denne dagen; Sto opp kvart over 7 (07:15) spiste frokost og spillte kamper vant 1/2 denne dagen også, vrei under hofta, så kunne ikke spille siste kamp. da vi var ferdige måtte vi spise med en gang, vi spiste gryterett, og gikk rett til jokern, får vi måtte springe til bussen, så kjørte vi og hadde det svært gøy (Vi så Tron legacy filmen på skjermene i bussen)
Også nå er jeg her XD
Last edited by
Zookrates on Mon May 02, 2011 5:50 pm, edited 1 time in total.