Dr King of the Pamet wrote:idk fam...lipicanac
Nop.... Frizijac.... Ne padam na bele konje xD nikad me nisu privlačili. Ja sam osoba za hladnokrvnjake

Dr. Mirtachu wrote:aky-mala wrote:Šta bi?
mislim nez kak je tam bit radnik, ja sam bila na praksi i doslovno su nas tretirali ko smetala onak ak ne želiš učenike raskini ugovor sa školom kaj da ti radim... ja sam tjedan dana provela u nekom potkrovlju igrajući bejzbol od improviziranih lopti i palica![]()
also radit u call centru je neš najgore, imam frendicu koja radi za jednu uglednu telekomunikacijsku firmu u zg i fakat ju tretiraju ko smeće, njima su ti ''niži radnici'' potrošna roba they really dont care about you, makar sad joj je ok jer može radit od doma al svaki dan čujem s kakvim ljudima ima posla and no thank you
Onda razumijem da ti se nije sviđalo xD ali... Moraš znati još par stvari. Praksu ne dogovaraju oni, praksu odgovara šef, oni su samo radnici. I često im praktikaniti I jesu više smetnja nego pomoć. Moraju pazit šta će vam dat da radite, jel morate radit nešto, oni imaju hrpu drugog posla koje vi nemozete radit (zbog sigurnosti), pored 180 pasa koje moraju očistit I nahranit, 30 stenaca koje treba sredit (živjela govna I stenci), 30 udomitelja koje trebaju ispitat, 20-30 ljudi koji dnevno dođu u ambulantu na cjepljenja I ostale pizdarije, kastracije koje moraju napravit, terapije za podjelit, još moraju I pazit na vas 10 koji ste tamo. Šta got da vam kažu da idete radit moraju potrošit barem pola sata da vam objasne i pokažu di I kako, a to šta su vam pokazali, oni naprave u 10 min..... Znači, potrošio je pola sata da vam pokaže, vama će trebat još minimalno pola sata da napravite to, a on je to mogao napravit sam u 10 min i ići radit nešto drugo. To je ko da u profesionalnu kuhinju u popularnom restoranu staviš djete od 10 godina... Mogu mu dat da guli mrkvu, trebat će im 20 min da mu objasne kako da ju oguli, njemu će trebat barem 10 min da ju oguli i iza toga će još oni popravljat tu oguljenu mrkvu, a oni sami ogule mrkvu u 3 min.... Primjera radi.
Iskreno, ni ja nevolim kad mi dođe netko novi, jel mi to samo oduzima vrijeme a tako i onako ću na kraju morat popravljat. Opet, znam da ako želim sa netko nauči, moram mu pokazat i objasnit...
Sto se call centra tiče- da radnici su potrošna roba, dođu i odu, i ne dira ih previše zašto. Ako ti prodaja nije dobra, dobis nogu, uvjek ima ljudi koji hoće radit....
Neznam šta je gore, prodat maglu ili "rješavat probleme". Većina ljudi koji zovu zbog problema osobu koja se javi smatraju krivcima za sve. Ako možeš podnjet svakodnevne napade od ljudi koji te zovu znog problema, be my guest. Ja nemogu. A te ljude nije briga što ti nemas nikakve veze sa time što njima tv ne radi, ono očekuju od tebe da to popravis odma. Isto tako nije ih briga što ti nemas veze sa plaćanjem, oni očekuju da im ti daš popust, da im storniras račun ovaj mjesec jel su oni bili na moru i nisu gledali tv, nije ih briga što si ti samo osoba iza slušalice sa osjećajima, ti si kriva za sve. I to će ti vrlo jasno dati na znanja. I naravno, nemojmo zaboravit da moraš biti pristojna i uljudna dok se oni deru preko tebe na telefon.....
