SVENSKA

Discussion in other languages - Deutsch • Español • Français • Italiano • Nederlands • Polski • Русский • Svenska • 日本語 • 中文

Re: SVENSKA

Postby SaltyToothpaste » Wed May 26, 2010 3:48 am

ok, kul kul :D har defentivt ett öga öppet för dina bilder, som sagt x)


hehe man klär ut sig till zombie (eller zombiejägare/överlevande, men helst nån slags zombie) och så går/hasar man fram i samlad trupp genom staden :> det är skitkul tycker jag iaf
för det första älskar jag att klä ut mig... hehe, och zombie är alltid ett uppskattat tema :) sen får man se alla andra hundratals som också är där, måga har riktigt grymma utstyrslar :D sen är det alltid kul o gå genom staden xD typ.. lite promenad/sightseeing samtidig, o kul o se vad för reakioner man får av folk

sprang iofs runt i stan utklädd som zombie i fredags ändå efter en misslyckad maskerad, man får lite kul kommentarer/reaktioner ibland.... haha
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
FAQ
♦ No, I do not collect the CS pets. Why? I don't want to.
NO NEED TO SEND ME TRADES.
♦ The linearts in the oekaki have been deleted - if there's anything left of
them saved anywhere I don't mind them being used, but under the same rules:
Only take credit for your editing, and do not use it to gain anything of real or virtual values(=do not sell it)
♦ I do no longer make the winking avatars; free templates can be found [here] instead
♦ I am pretty much completely inactive here, if you need to contact me desperately - talk to Skritnaja.
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
TUMBLR
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
User avatar
SaltyToothpaste
 
Posts: 554
Joined: Sat Oct 25, 2008 4:24 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: SVENSKA

Postby iAmDiversity » Wed May 26, 2010 9:08 am

Låter riktigt nice, kan hända att jag hasar dit då om inte jobb lr något kommer ivägen :) Hehe märks att jag inte är ute ofta när jag aldrig hört talas om zombie walken X)
Image
Looking for any eggs
or chameleons from
this litter!
Image
Pet's name: Moon Moon
User avatar
iAmDiversity
 
Posts: 1346
Joined: Tue Jan 12, 2010 9:15 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: SVENSKA

Postby SaltyToothpaste » Wed May 26, 2010 5:07 pm

haha gör det du, jag tycker det är en upplevelse värd att pröva på iaf :D

äh, det talas väl inte så jättemycke tom det antar jag... x) hade hört om zombiewalks tidigare, men var min kompis som hittade stockholmseventet via facebook och tipsade mig... joinade själv sen facebook enbart för o kunna ha koll på sånt... hehe

http://www.facebook.com/#!/event.php?ei ... 413&ref=ts här är sidan med info förresten, om nån vill ha lite mer koll på hur/när/var det är ;)
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
FAQ
♦ No, I do not collect the CS pets. Why? I don't want to.
NO NEED TO SEND ME TRADES.
♦ The linearts in the oekaki have been deleted - if there's anything left of
them saved anywhere I don't mind them being used, but under the same rules:
Only take credit for your editing, and do not use it to gain anything of real or virtual values(=do not sell it)
♦ I do no longer make the winking avatars; free templates can be found [here] instead
♦ I am pretty much completely inactive here, if you need to contact me desperately - talk to Skritnaja.
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
TUMBLR
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
User avatar
SaltyToothpaste
 
Posts: 554
Joined: Sat Oct 25, 2008 4:24 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: SVENSKA

Postby EnergyRaptor » Thu May 27, 2010 5:46 pm

Zombiewalk.. låter som något min storebrorsa skulle tycka om! :D (han älskar zombies!)
User avatar
EnergyRaptor
 
Posts: 577
Joined: Sun Jan 25, 2009 8:09 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: SVENSKA

Postby SaltyToothpaste » Fri May 28, 2010 6:27 am

Vem gillar inte zombies egentligen? :D (finns säkert många men shhhh)
Det är så.. befriande att bara kunna hasa runt o se förjävlig ut emellanåt x)
I oktober förra året hade jag haft en rejäl halsfluss precis innan halloween, och kom tillbaka till skolan lagom till vår halloweentemadag... alltså, att alla i skolan (som ville) var utklädda, fast... det var en vanlig skoldag då x) och prisutdelning på slutet för bästa dräkt
kom då självklart som zombie (planerade annat med det sket sig då jag var sjuk) och fick många kommentarer om att man levde sig in i rollen duktigt.... fast jag inte ens försökte då, var bara för att jag var... så utmattad och just på bättringsvägen xD kul kul
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
FAQ
♦ No, I do not collect the CS pets. Why? I don't want to.
NO NEED TO SEND ME TRADES.
♦ The linearts in the oekaki have been deleted - if there's anything left of
them saved anywhere I don't mind them being used, but under the same rules:
Only take credit for your editing, and do not use it to gain anything of real or virtual values(=do not sell it)
♦ I do no longer make the winking avatars; free templates can be found [here] instead
♦ I am pretty much completely inactive here, if you need to contact me desperately - talk to Skritnaja.
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
TUMBLR
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
User avatar
SaltyToothpaste
 
Posts: 554
Joined: Sat Oct 25, 2008 4:24 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: SVENSKA

Postby Harune » Sat May 29, 2010 5:28 pm

Jeg er norsk, men jeg forstår jo hva dere sier og sånt c8
Formerly known as Plain Gray, :fluffih-panda: & Zafir.


Image
Please click this Vulpix, and on the following page click this: Image
Its for a contest in a club I'm in, and its a race to lvl. 100! Please help my team win!
Image
User avatar
Harune
 
Posts: 1004
Joined: Sat May 01, 2010 6:36 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: SVENSKA

Postby Frey » Sat Jun 26, 2010 10:23 am

SaltyToothpaste wrote:Vem gillar inte zombies egentligen? :D (finns säkert många men shhhh)
Det är så.. befriande att bara kunna hasa runt o se förjävlig ut emellanåt x)
I oktober förra året hade jag haft en rejäl halsfluss precis innan halloween, och kom tillbaka till skolan lagom till vår halloweentemadag... alltså, att alla i skolan (som ville) var utklädda, fast... det var en vanlig skoldag då x) och prisutdelning på slutet för bästa dräkt
kom då självklart som zombie (planerade annat med det sket sig då jag var sjuk) och fick många kommentarer om att man levde sig in i rollen duktigt.... fast jag inte ens försökte då, var bara för att jag var... så utmattad och just på bättringsvägen xD kul kul


(bestämde mig för att hoppa tillbaka rakt in i diskussionen, missat en del då ja inte vart inne så mkt!)

hahah illa! Hoppas du tog de med glimten i ögat ändå ;)
Skulle absolut varit med på zombiewalken om jag vart hemma då, synd att man missade. Hur många vart det till slut?

Diversity o SaltyToothpaste, spanade in era galleries, galet bra båda två! Själv kommer jag 0% överens med oekakiprogrammet >_<;
Någon som kan tipsa om hur man använder det på bästa sätt? xD
User avatar
Frey
 
Posts: 839
Joined: Fri Dec 19, 2008 12:23 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: SVENSKA

Postby iAmDiversity » Sat Jun 26, 2010 11:43 pm

Haha jag kan definitivt inte ge några tips, dom får Salty stå för isf, jag försöker själv klura ut programmet xD Jag kan egentligen bara skissa, blir nästan galen när jag försöker lägga till färg ibland @__@ Värsta är är jag förglägger på ett lager o sen fixar något annat o glömmer byta tillbaka så jag ritar på fel lager sen >_<

Ja var tyvärr inte hemma under zombie walken :)
Image
Looking for any eggs
or chameleons from
this litter!
Image
Pet's name: Moon Moon
User avatar
iAmDiversity
 
Posts: 1346
Joined: Tue Jan 12, 2010 9:15 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: SVENSKA

Postby SaltyToothpaste » Sat Jul 03, 2010 12:31 pm

Haha inte vart inne så mycket heller, men ja...
Mjo självklart tar man det med glimten i ögat, mest kul xD
Och ingen aning om hur många vi blev på zombiewalken, är usel på att uppskatta antal, men över 1000 pers var anmälda och vi hamnade säkert runt nånstans där... det fanns så många riktigt coola zombies! Hann tyvärr själv inte jobba fram nån snygg dräkt då alla mina vänner vill att jag ska sminka dem också men orkar inte masa sig hem till mig i tid.. så det blev rätt stressigt med det xD aja, kul hade man (:

och angående oekaki... personligen tycker jag inte chibi paint är den bästa applet som finns (vet inte hur pass vana ni är vid oekaki, men CS är väldigt annorlunda jämfört med andra sidor då de enbart erbjuder Chibi Paint och inte val av storlek på arbetsytan) men det funkar... (håller med diversity, det är rätt jobbigt att göra mer avancerade bilder i) och för tips, ja du xD är det nåt specifikt du vill förstå bättre så hjälper jag mer än gärna, men rätt svårt att ge vettiga råd på programmet i allmänhet... men se till att utnyttja lagren, det är ett av chibi paints största fördelar... speciellt då man kan ha så många olika lageralternativ (såsom multiply och liknande) men de är nog iofs lättare att föröska lära sig använda när man har vant sig lite mer av programmet i allmänhet...
men öh, ja xD som sagt... svårt o ge råd om de tint eär så specifikt... men fråga gärna! jag hjälper till, nemas problemas
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
FAQ
♦ No, I do not collect the CS pets. Why? I don't want to.
NO NEED TO SEND ME TRADES.
♦ The linearts in the oekaki have been deleted - if there's anything left of
them saved anywhere I don't mind them being used, but under the same rules:
Only take credit for your editing, and do not use it to gain anything of real or virtual values(=do not sell it)
♦ I do no longer make the winking avatars; free templates can be found [here] instead
♦ I am pretty much completely inactive here, if you need to contact me desperately - talk to Skritnaja.
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
TUMBLR
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
User avatar
SaltyToothpaste
 
Posts: 554
Joined: Sat Oct 25, 2008 4:24 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: SVENSKA

Postby spyron » Tue Jul 06, 2010 11:07 pm

jag er faktisk norsk men eg pratar lit svenska
Reallity becomes madness
User avatar
spyron
 
Posts: 1080
Joined: Thu Dec 24, 2009 4:27 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest