โœง โคโค ๐’‚๐’๐’ˆ๐’†๐’๐’” ๐’„๐’‰๐’๐’Œ๐’Š๐’๐’ˆ ๐’๐’ ๐’‰๐’‚๐’๐’๐’”

A place to store your roleplay character information.

Re: โœง โคโค ๐’”๐’๐’…๐’‚

Postby ฮ›lpha » Fri May 10, 2019 11:35 pm

Image
show name. grape soda
barn name. soda
age. answer
gender. mare
height. 16.2 hh
breed. belgian draft
coat. dark bay roan
discipline. dressage
rider. answer

personality. a big girl with just as big an attitude. fairly aggressive and will bite other horses if she's not used to them (not so much humans, though) and so is almost always kept away from horses she doesn't know. likes to throw her weight around, literally. she is a bit of an escape artist, often finding ways to unlock bolts and latches on doors. has a tendency to buck, but behaves surprisingly well in the arena
ฮ›lpha

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

โœง โคโค ๐’‡๐’Š๐’“๐’†๐’”๐’‘๐’‚๐’“๐’Œ

Postby ฮ›lpha » Sat May 11, 2019 10:18 pm

Image
โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”
name. firepaw/firespark. age. 12 moons. gender. sterile tom. s.o. straight. rank/des rank. apprentice/warrior. fur. tortoiseshell. white. chest + tail tip.
eyes. pale yellow-green. size. average. tail. short. friends. open. enemies. open. crush. tigerpaw. voice. steven yeun. theme. better - one republic. credit. anne
โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”
Image
๏ผฉ ๏ผด๏ผจ๏ผฉ๏ผฎ๏ผซ ๏ผฉ ๏ผฌ๏ผฏ๏ผณ๏ผด ๏ผญ๏ผน ๏ผญ๏ผฉ๏ผฎ๏ผค,
โ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆ
firepaw never speaks of his past to anyone. he used to be known as j
ust flame. he was the only kit of a pair of rogeus whose names he do
es not remember. at three moons old, he was left, unwanted, on the
edge of a cliff by his parents. it was their intention for an eagle to ta
ke him. unfortunately for the young cat, that's exactly what happene
d. luckily, a nearby patrol saw the event occur and followed the eagl
e to its nest, rescuing the kit. even though they did save his life, the
y were not fast enough to save his tail. the bird had torn most of it o
ff, leaving the tail as something only slightly longer than a stump. wh
en he was brought to the clan, flame was given the name firekit. tho
ugh some clan members ignored his rogue heritage, many felt the ne
ed to judge him for it. this founded firepaw's anxiety and mistrust...
โ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆ

โ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆ
โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”โ”
โ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆโ–ˆ
words go here words go here words go here words go here words go here words go here words go here words go here words go here words go her'
words go here words go here words go here words go here words go here words go here words go here words go here words go here words go her'
โ–ˆโ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆโ–ˆ
โ–ˆโ–ˆโ–ˆ

โ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆโ–ˆ
((( ๏ผข๏ผต๏ผด ๏ผค๏ผฏ๏ผฎ๏ผด ๏ผท๏ผฏ๏ผฒ๏ผฒ๏ผน ๏ผก๏ผข๏ผฏ๏ผต๏ผด ๏ผญ๏ผฅ๏ผ
ฮ›lpha

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: โœง โคโค ๐’‚๐’๐’ˆ๐’†๐’๐’” ๐’„๐’‰๐’๐’Œ๐’Š๐’๐’ˆ ๐’๐’ ๐’‰๐’‚๐’๐’๐’”

Postby cadenza » Sat Aug 27, 2022 4:15 pm

note to self: characters from old account stored here

other ace character ref is here. he feels much less written-by-13yo-me.
cadenza

My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me