Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Discussion in other languages - Deutsch • Español • Français • Italiano • Nederlands • Polski • Русский • Svenska • 日本語 • 中文

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby katz » Fri Oct 17, 2014 11:42 pm

Diome, mulla on aika sama tarina kuin sulla. Adoptoin vain pari eläintä 2009, mutta oikeasti "aloitin" vasta 2011 syksyllä. Itseasiassa juuri Halloweenin korvalla.

Joo se on vähän leimaavaa, että jos olet rekisteröitynyt vaikka 09 niin automaattisesti olet fiksu ja kokenut, vaikka stoori voi olla ihan toinen :P

EvelynCloud: Iiih kuin söpönen on hän <3 kuolannut itsekin noita uusia storepetsejä *_*
Täytyy katsella josko nyt eventin aikana saisi kerättyä tokeneita tarpeeksi, ja joku niitä ostaisi c$ vastaan niin josko nuo saisi sitten itselle.

Ovatko ihmiset muuten koskaan ostaneet tuota rahaa?
Itse en ole koskaan sitä tehnyt, kaiken rahan olen kerännyt vaihdoista, tai vaihtanut tokeneita kokonaisia storepet settejä vastaan jne.
User avatar
katz
 
Posts: 1392
Joined: Wed Sep 23, 2009 9:20 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby chicaa » Sat Oct 18, 2014 12:05 am

Image
Omg omg MIKÄ IHANUUS<33333 ;/O/;

// Jäin kotiin juhlimaan sitä, ettei tarvinnut mennä Helsinkiin äidin siskon luokse! xDD
(meiltäpäin sinne on matkaa viisi ja puoli tuntia :P) Vähän karmivaa kyllä olla yksin tämä
koko päivä ja sitten seuraavakin päivä yksin (ja plus se yö tietty)... Harva jättää oman
lapsensa, joka on 11-13 vuotias, yksin kotiin pariksi (ellei kolmeksi) päiväksi :D

Meen nyt varmaan piirtämään Oekakiin jotakin. Ideoita? :3 Teille suomalaisille voin
tehdä requestejä (toisin sanoen, ilmaista arttia) jos haluatte, koska tylsyys xD
chicaa
 
Posts: 3023
Joined: Mon Oct 29, 2012 3:39 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Kettu-sama » Sat Oct 18, 2014 12:19 am

..nuo eventtikettuset on kyl ihania. Jännää, itelläi joskus oli tollai samankaltai hahmoidea, jolla on toine 'pää' hännäs |'D Ei sillä etten olis sen idean kans originaali, mut hauskaa huomata, et staffi tääl keksiny moiset otukset ottaa käyttöön myös :'D
Ja örr, joku ihmetteli, että onko kukaan koskaa ostanu sitä 'rahaa'. Joo minä, joskus peruskouluvuosina, mut enpä sen jälkeen, kun muutenki sen rahan suhteen oon hyvin säästeliäs tapaus, ja kyllähä sitä ny on tradeist saanu :'D Täl hetkel ois sen verra, et sais koko lohiskissasetin, mut emt, oon kai liia pihi ostaakseni xD

..plörrh, koko päivä menny tehdes kotihommii ja sen jälkee pelailles. Vaik pitäis pakataki. Hohhoijaa, ei jaksais xD
[kettu | they/them | fin | adult]
[furry | digital artist | comms open]
[brain in the oc gutter 24/7]
User avatar
Kettu-sama
 
Posts: 5224
Joined: Fri Nov 06, 2009 2:05 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Salannae » Sat Oct 18, 2014 1:46 am

Image
Adopt virtual pets at Chicken Smoothie!
Mie sain laatikosta tällasen :D Ihana

Ilmeisesti tämä tilapäinen lopettaminen on aika yleistä :) Tuntui sillon aikanaan, että tästä kasvoi jotenkin yli, mutta nyt vuosien jälkeen on kuitenkin hauska palata takaisin. Kolmen vuoden tauko vaan virkistää :D
Puoltakaan en sun kivustas voi tietää,
Sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää
Mut joku aamu mä tiedän sen,
Sä heräät huomaamaan,
Sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan

Juha Tapio



Image
User avatar
Salannae
 
Posts: 488
Joined: Tue Aug 11, 2009 8:17 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby notplayinganymore » Sat Oct 18, 2014 9:19 am

EvelynCloud: mä ainakin olin silloin jollain tapaa mukana virtuaalieläinten parissa. Olen pitänyt paria virtuaalikenneliä ja tuolloin muistaakseni lähdin tekemään piirroskuvilla, ja virtuaalitallissa oli piirrosheppoja. Niiden piirien kautta törmäsin Chickensmoothieen. En nyt muista tarkemmin. Todennäköisesti jollakulla oli foorumin allekirjoituksessa tällainen elukka.

katz: itse en ole ostanut, enkä osta.:) Nyt on ihan tarpeeksi jemmassa, kun myin viime joulun re-releaseja. En edes yleensä ostele mitään, mutta jos tulee store petsejä tai esineitä, mitä erityisesti haluan, on kiva olla tuota rahaakin varastossa.:)
notplayinganymore
 
Posts: 584
Joined: Tue Sep 22, 2009 1:23 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby rukkanen » Sat Oct 18, 2014 7:47 pm

katz wrote:Ovatko ihmiset muuten koskaan ostaneet tuota rahaa?

Mie oon ostanut tuota rahaa välillä. Silloin joskus kun aloitin ostin sitä ja muistaakseni se oli halvempaakin silloin. :) Ei muuten olis noita ikivanhoja store-elukoita tullut ikinä saatua mistään.

Halloween event on aina jollain tapaa tosi nostalginen kun aloitin täällä aktiivisesti vasta halloweenin aikaan vaikka olin rekisteröitynyt jo aiemmin samana vuonna. :) Onneksi nykyään voi puhelimella käydä täällä myös niin ei missaa niin paljoa vaikka ei ehtisi koneen ääressä istuskella. Ei sillä, että tartteis ihan koko aikaa täälläkään olla kun noi tokenit riittää aika hyvin omiin tarpeisiin.

Virtuaalitallien parissa itsekin oon ollut aika pitkään. Pari vuotta sitten lopetin ne hommat kun ei enää aikaa riittänyt. Mutta meni siinä joku melkein 10-vuotta pikseliponien parissa ihan kevyesti. Edelleen kummittelee välillä innostus aloittaa taas jotain pientä, mutta parempi keskittyä välillä muihin juttuihin. Vasta äskettäin olen luopunut viimeisistä virtuaalihevosista. :)
Officially quit on June 2018. Thanks for everything! <3 All my pets and items were donated to the Pound.
User avatar
rukkanen
 
Posts: 1261
Joined: Fri Jul 24, 2009 12:22 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Salannae » Sun Oct 19, 2014 4:34 am

Miekään en ole koskaan ostanut tänne rahaa :) lähinnä kyllä ihan puhtaasti sen takia etten luota noihin maksusyteemeihin. Tässä asiassa olen vain jämähtänyt kivikaudelle :D

rukkanen wrote:Virtuaalitallien parissa itsekin oon ollut aika pitkään. Pari vuotta sitten lopetin ne hommat kun ei enää aikaa riittänyt. Mutta meni siinä joku melkein 10-vuotta pikseliponien parissa ihan kevyesti. Edelleen kummittelee välillä innostus aloittaa taas jotain pientä, mutta parempi keskittyä välillä muihin juttuihin. Vasta äskettäin olen luopunut viimeisistä virtuaalihevosista. :)


Oi, virtuaalitallit :D Pyöritettiin kaverin kanssa yhtä joskus aikanaan. Oli muuten mukavaa puuhaa, vaikka innostus silloin lopahtikin aika nopeasti. Panostettiin enemmin vihkotalleihin siihen aikaan.
Puoltakaan en sun kivustas voi tietää,
Sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää
Mut joku aamu mä tiedän sen,
Sä heräät huomaamaan,
Sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan

Juha Tapio



Image
User avatar
Salannae
 
Posts: 488
Joined: Tue Aug 11, 2009 8:17 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Kärpänen » Sun Oct 19, 2014 11:24 pm

Tulen vain ilmoittamaan että täällä yksi suomalainen lisää :D <3
Hyvää päivänjatkoa kaikille ;)
User avatar
Kärpänen
 
Posts: 939
Joined: Sat Oct 08, 2011 10:43 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Aloes » Mon Oct 27, 2014 2:44 am

Mäkin palasin nyt taas tän Halloween eventin takia takas tänne, olin viime keväästä asti ns. tauolla, kiva nähä että tää palsta ei oo ihan autioitunu :)
User avatar
Aloes
 
Posts: 1045
Joined: Mon Oct 10, 2011 3:37 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Ke'tah » Mon Oct 27, 2014 3:28 am

Hui kun täällä on tapahtunut ihan hirveästi taas välissä! :D Tervetuloa mun puolesta myös kaikki uudet ja vanhat tyypit :3
User avatar
Ke'tah
 
Posts: 1442
Joined: Sat Oct 25, 2008 4:18 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests