Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Discussion in other languages - Deutsch • Español • Français • Italiano • Nederlands • Polski • Русский • Svenska • 日本語 • 中文

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Thu Jul 08, 2021 9:33 pm

Jahaha, precies die ja!
Ik begin nu wat te oefenen met lineless bacckgrounds en vind het eigk wel leuk om te doen. XD
Extra puntjes binnen slepen met mn backgrounds. :')

Ahja, wel fijn tho dat je zo van het een naar het ander ging!
Ik teken zelf nog maar 5 jaar digitaal, begon mn eerste 3 jaar met paarden en ben sinds een jaar of 2 echt mensen gaan tekenen. Begin nu langzaam anthro chars er bij te pakken, maar is zo lastig. Lol.
Ik ben vrij onzeker over mn art, want t is anatomisch incorrect enzo. Ben ook bang dat mensen mijn stijl niks vinden en dus teleurgesteld zullen zijn met wat ze krijgen van mij ofzo weetje. Moeilijk dit. XD
Door mijn denkprocess raak ik snel in een sleur qua tekenen en stop ik voor een tijd, om het later weer op te pakken met alles waar ik over heb gedacht en wat ik kan verbeteren. Mijn manier van art verbeteren? Nadenken over wat ik kan verbeteren en dat pas uitoefenen na weken of maanden van helemaal niks tekenen. :')
It works, somehow. XD

Ahja, fair enough!
Zelf wil ik tbh hoe dan ook alleen pfizer hebben, dus zal sws 2 prikken moeten hebben dan. XD
Iets met meer bescherming indd.
Fair enough, ookal. Op dit moment kom ik zo weinig buiten ,at het mij sterk likt dat ik mensen besmet. Oeps.K word een kluizenaar zo. :')
Mn pc, drinken, eten. I am a happy shut-in. :')
Nah, maar als ik stage ga lopen op een basisschool is t wel handig om gevaccineerd te zijn tho, zoveel kindertjes van overal. :')

Ja, maar is echt alleen sommige specifieke soorten pijn. Sommige dingen heb ik weinig last van en andere dingen wel wat meer.
Heb vaker pijnaanvallen en die zij echt niet te doen soms. :')
Had een paar dagen terug ook een pijnaanval in mn been, in de winkel. Ben half op mn karrejte gaan leunen en ben vooruit gaan "rijden" eigenlijk tot de pijn weg was. Not funny. De pijn was niet heeeel erg ofz, maar was wel vervelend genoeg om mn been niet te willen gebruiken. Eigenlijk zou ik hiervoor naar de dokter moeten, maar iets met bang zijn dat het een of andere gekke aandoening is zeg maar. Heb wel meerdere vage klachten soms. :')
Maar wat apart dat je sommige dingen nauwelijks voelt en andere dingen juist extreem erg. Lijkt me ook zo naar eigenlijk.
Teen stoten is ook gewoon vreselijk though. :')

Yep, had 3 weken terug er al achteraan gezeten, maar moest wachten op antwoord. De scholen hie hebben namelijk een contractje met de lokale MBO en nog een Pabo uit Groningen ofzo, die leerlingen hebben allemaal voorrang op een stagepek. Ik ga naar een andere stad voor school, dus ik moet letterlijk wachten tot alles vol zit met die andere leerlingen. :')
Vandaag word ik weer gebeld, hopelijk kan ik er stagelopen, anders ga ik echt huilen. Moet anders voor dit weekend nog andere scholen bij langs bellen en ja, no thanks. :')
Hier in de gemeente zitten dus echt veel onderwijsassistent leerlingen ofzo en de meeste scholen zitten ook gewoon al vol met mensen, wat ff sad is. :')
Je kan niet ff 2 onderwijsassistenten neerzetten in 1 klas, dat wordt te vol en gaan ze elkaar in de weg lopen qua stagewerk waarschijnlijk. Xd
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4351
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Sat Jul 10, 2021 1:24 am

Ik ben in 2010 begonnen geloof ik (Ik heb wel een leuke post op deviantart daarover hier) ik tekende op t begin alleen maar draken en dinos haha. Ik denk dat een goede manier van verbeteren heel veel natekenen is. Van fotos en uit t echt enzo. Zou zeker nu niet zo veel focussen op wat en precies moet verbeteren en t gewoon veel doen x)

Niet denken dat mensen teleurgesteld zullen zijn met jouw art! Iets is sws beter dan niets en ik vind het persoonlijk altijd heel leuk om mijn characters te zien in andermans' stijl. Of ze nou pros zijn of hobbyisten x) lijkt me ook onrealistisch om gigantische verwachtingen te hebben van de art die mensen randomly (en gratis) op artfight krijgen. Durf te wedden dat iedereen die iets van jou krijgt er blij mee is :)

Ohh ja zeker, toch maar halen dan x) pfizer is ook een van de betere, met astraZenica ben je al minder goed beschermd bv, zelfs met 2 prikken.

Oh dat klinkt vergelijkbaar met kramp! Dat heb ik wel ns, iedereen denk ik wel, voelt alsof je kuit in de knoop ligt, zo naar. Ik heb met die dingen echt soms van "well this is it, this is how I die" xD
Hmmm ja dokter, moet ik ook doen man, maar ik blijf t maar uitstellen :') misschien moeten we samen besluiten de dokter te bellen xD laten we allebei onze kwalen nakijken..
Nja het is te overzien hoor, kan zeker erger. Ik heb nog een milde versie, het kan ook veel erger en dodelijker zijn als je pech hebt. Al is die versie niet in mij familie aanwezig, je kunt je voorstellen dat als je zenuwstelsel niet goed werkt dat op extreme schaal niet zo gezond is :')

Ohhh man succes! Ik hoop dat t lukt!
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Thu Jul 15, 2021 12:14 pm

Omg, je art is nu zo amazing en gewoon het verschil in die 10 jaar is echt te gek om te zien!
Ja true, poses natekenen etc is om de anatomie te leren kennen wel echt een handig ding om te doen.
Ben alleen te lui om goede foto's oid te zoeken of eventueel zelf te maken. XD

Fair enough. XD
Toch ben ik onzeker over mn art, ookal is t wel oké, ben alsnog bang dat mensen het niks vinden. :')
Maar ja, via ArtFight krijg je niet altijd de pro stuff, zijn genoeg mensen die net zijn begonnen met tekenen enzo.
Zo heb ik laatst wat getekend voor iemand di pas sinds 3 jaar digitaal tekent en meedoet via ArtFight enzo, voorgaande jaren heeft die steeds wat voor mij getekend, maar ik wilde nooit terug tekenen, cuz de chars spraken mij ook neit echt aan. Toch heb ik maar eens wat geteken en heb ook even gekeken naar wat die persoon zijn verbetering is sinds 3 jaar en dat is leuk om te zien bij anderen. I mean, hij begon met schetsen een aantal jaren terug en tekent nu gewoon met kleur enzo! vind dat zo amazing om te zien, lol.
Heb t idee dat mn halve verhala zo niet samenhangend is, ik ben moe en denken gaat niet zo lekker. :')

Naja, kramp zit in een spier en de pijn die ik heb lijkt eerder uit t bot te komen denk ik. (Kan je pijn hebben aan een bot? Is dan toch de zenuwen er omheen? Ik heb dit geweten, maar ben het vergeten, lol)
Maar kramp is ook wel vreselijk. Xd
Sameeeeeeeeee, hahahah. Heb inmiddels al een aantal dinggen waar ik de dokter voor moet bellen, oeps. Oren uitspuiten, wil anticonceptie gaan gebruiken, want mn menstruaties zijn zoooo kut. Lmao, moet ook eigenlijk voor mn astma maar eens heen gaan na zo'n 8 jaar ofzo, oeps. En eh, die pijnaanvallen meot ik ook maar eens wat mee doen. En heb nog wel wat dingen op mn lijstje staan. denk ik nu weer even aan, ik heb een stuk huid op mijn linker elleboog die prikkels niet goed waarneemt, ipv kietelen ofz, voelt alles enorm verdooft en hardere aanraking geeft pijnprikkels ipv dat je dan juist niks hoort te voelen. :')
Hmm. En dan zeggen ze dat mannen minder vaak naar de dokter gaan dan vrouwen, questionable. :')
Me most of the time: "Aah, valt wel mee joh!"
Ahja, als je zenuwstelsel niet zo best werkt, kan me voorstellen dat dat niet zo best zou zijn nee. :')
Maar alsnog wel vervelend dat je zoiets hebt!

Ik heb een stage kunnen regelen, op een andere school, maar een stage is een stage!
Dus ik ben weer blij. XD
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4351
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Sat Jul 24, 2021 8:13 am

Haha thankyou, ik ben zelf tbh ook echt wel tevreden met mn progress. 10 jaar is ook wel heel erg lang eigenlijk x) mag wel een beetje progress in zitten lijkt me lol
Wat ik vaak doe is een site als deze gebruiken http://reference.sketchdaily.net/en
streamt gewoon afbeeldingen voor je, op een timer of zonder, vet handig. Maar ik heb nu die van de dieren wel allemaal gezien denk ik xD jammer dat ze niet zo vaak nieuwe toevoegen.

Ik denk dat onzeker zijn over je art best veelvoorkomend is, het is vaak toch iets heel persoonlijks dat je aan de wereld laat zien. Nog irritanter als er heel veel heel erg goede artists in je omgeving zijn. Wat eigenlijk op t internet altijd is :') heel moeilijk om dan niet constant jezelf te vergelijken met anderen. There's always a bigger fish. Gewoon op je eigen process concentreren en wat jij leuk vind, moet wel leuk blijven.
Ik krijg echt extreem gemengde attacks op artfight, echt mensen van alle leeftijden en skills en materialen. Ik kreeg legit afgelopen week een kleiwerkje <3 had ook een attack van iemand die me vorig jaar ook had aangevallen en de verbetering was echt heel erg impressive.

Hm ik geloof dat dat wel kan ja. Maar dat klinkt als iets voor een doc ja x)
Ik ben ook begonnen om diezelfde reden, al heb ik het idee dat door de pil mn haar veel dunner is geworden. Hormonen zijn zo messy T.T denk eraan om over te gaan op een staafje (zo'n dingetje in je arm die voor like 2 jaar hormonen afgeeft) misschien als het stabieler is dan iedere avond een piek (als je de pil inneemt) t beter gaat? Maar dat is puur persoonlijk, kan voor iedereen anders gaan :') Maa ik hoop dat dat werkt want ik wil geen uh- ding in mn buik yk x) mn menstruatie is al naar genoeg zonder object om t te irriteren. Tenminste, daar ben ik dan bang voor, want volgens mij is dat niet per se iedereens ervaring.
hier moet ik dus een doctor over spreken naast andere random problemen :')
Huh, ik weet dat ellebogen sws nauwelijks pijn voelen. Like, als je in die huid knijpt voel je niets.
Lol mn moeder zegt altijd "kijk het een weekje aan, als je dan nog last hebt ga je naar de doctor" xD

Denk wel ddat t klopt dat mannen minder vaak gaan, die zijn wss minder paranoïde over random symptomen en denk dat vrouwen bij zwangerschap vaak naar de doctor gaan. Mannen krijgen ook geen zwangerschaps scares lol. Denk dat dat wel uitmaakt voor de statistiek.

Eyyy conggrats!
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Thu Jul 29, 2021 11:56 am

Haha, true that. XD
Oeh, die site is wel chill omg. Daar ga ik zeker pose inspiratie uit halen omg. Ty!
Ah, das wel jammer dan ja!

Ja fair enough.
Hahah, ja goede artists om je heen is echt een killer hoor in mijn geval. :')
Maar ja, ik teken vooral wat ik wil tekenen, ik wil dit jaar meer anthro chars gaan tekenen en verbeteren, zodat ik volgend jaar op artfight wat gave attacks kan maken waar mensen daadwerkelijk "wow" op zullen zeggen. :3
Oeh, een kleiwerkje is wel gaaf en cute! Had m volgens mij langs zien komen via arfight ja!
Altijd leuk om te zien hoe mensen verbeteren in een jaar tijd! :3

Ik heb zoveel dingen om mee naar de dokter te gaan, dat ik gewoon geen zin meer heb om te bellen voor ook maar 1 ding, want waar moet ik beginnen? :')
Ah, wel naar dat je haar dunner is geworden door de pil! (Zou bij mij niet eens zo gek zijn, heb dik slap haar. :'))
Hormonen zijn gewoon naar, lmao. :')
Ik wil ook het liefst een implanon (staafje) Die is voor 3 jaar goed, al moet je wel dagelijks controleren of die nog op zn plek zit, als hij niet goed is gezet kan hij gaan zwerven en werkt hij minder goed.. Voordeel is ook wel dat als je niet goed tegen een implanon kan, je hem direct er uit kan laten halen en je klachten ook echt snel weer weg zouden moeten zijn. Zelf wil ik die dus omdat ik enorm snel dingen vergeet en eh, de pil vergeten is niet iets dat je wil doen. :')
Prikpil heeft weer een nadeel dat die echt 12 weken in je systeem zit, dus als je er niet tegen kan ben je enorm F*ed, dus ja. Implanon please. :')
Lijkt mij ook dat een implanon inderdaad stabieler hormonen afgeeft, ookal werkt de pil de hele dag door zegmaar, maar de hormonen zijn grotendeels wel direct tot je genomen denk ik.
Tjah, dat ligt in ieders eigen ervaring denk ik. XD
T word tijd dat wij allebei eens een dokter bellen denk ik. Als je dat nog niet gedaan hebt. :')
Ookal, ik ben momenteel verkouden, dus kan alsnog niet heen. Voor ik eens een corona test heb kunnen doen, is mijn verkoudheid waarschijnlijk ook al weer over, ben een vreemd geval qua verkoudheden. :')
Mijn elleboog zelf heeft gevoel, maar het gaat om een stuk huid er naast, dat langs een bot loopt. Prikkels voelen daar enorm raar en naar, maar bij min andere elleboog geen last van. :')
Hahaha, dat zegt mijn moeder precies het zelfde. XD

Jaa, mannen gaan echt minder vaak naar de huisarts, iets met dat mannen dingen vaak niet serieus nemen en er inderdaad vanuit gaan dat het niks is. :') (Ik heb een jaar doktersassistent opleiding gedaan, XD)
Ookal ga ik ook nooit naar de huisarts, ben ik stiekem een man? Wow.
Hahahah, maar die is wel true ja, mannen hebben geen zwangerschappen om bang om te zijn over ieder kwaaltje. :')

Yass, ty!
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4351
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Wed Aug 11, 2021 7:45 am

Ja als je niet van plan bent n baan te zoeken met tekenen dan is er toch geen pressure right. Gewoon doen wat je leuk vind. Ik moet zeggen dat artfight me nou niet superveel complimenten oplevert ofzo. Iig niet op t platform. Meestal alleen van de persoon voor wie t is (en soms zelfs dat niet :') )

Ik ben afgelopen maandag daadwerkelijk bij de doctor geweest. Had vorige week maar gewoon gebeld en ze konden me direct inplannen. Heb t nu alleen gedaan om over de implantaat te vragen, ik dacht laten we eerst ns zien wat dat veranderd en als ik dan nog steeds andere problemenen heb ga ik daar wel weer achteraan x) arts heeft me doorverwezen naar een gynaecoloog omdat hij ze zelf niet zet en ik heb een afspraak volgende maand om m te laten zetten :) progresss! Hij had het erover dat een implantaat zelfs voor 5 jaar is! Ik dacht idd ook 3 maar dit is al helemaal chill lol. In de eerste instantie zei die wel "ja maar wat als je over 3 jaar kinderen wilt" gelukkig hield ie erover op ttoen ik zei geen kinderwens te hebben. Besides, als dat toch het geval is dan laat ik m er dan toch ui halen? Lekker boeiend. Enige is dat dat dus een chirurgische ingreep is, niet een grote ofzo, maar dat vond hij een factor. Idk why, vind t niet zo'n big deal, ze verdoven je gewoon plaatselijk.
Ja prikpil lijkt me kut man, moet je iedere 12 weken weer geprikt worden? No thanks. Vind prikken niet zo erg maar zo vaak hoeft nou ook weer niet. Moet dan ook telkens weer een doctor doen ofzo? Onhandig.
Kun je geen sneltest van school krijgen ofzo? Dat konden wij doen.
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Thu Aug 12, 2021 12:53 pm

Ja precies. XD
Miss dat ik ooit van tekenen wat geld wil verdienen, maar voor nu doe ik het voor de lol, gewoon een hobby.
Maar fair over de complimenten, ik heb voor 1 iemand een halfbody gemaakt met achtergrond en precies rond die tijd is de persoon nooit meero nline gekomen. Sad moment. :')


Oeh, progress. XD
Wel interessant dat dat bij een gynaecoloog gezet wordt en niet bij de huisarts/dokter eigenlijk. Dacht dat het wel gewoon bij de huisarts kon bij de meeste praktijken, maar heb dat miss ook wel mis. XD
Lijkt mij zo'n gedoe om naar een gynaecoloog te moeten. :')
5 jaar? Dan denk ik dat er miss een nieuwe op de markt is? Want de implanon zou maar 3 jaar goed werken, daarna niet meer. Of ze hebben hem aangepast zodat die langer werkt, kan ook. XD
Maar true, zo'n ding kan er makkelijk uitgehaald worden, opzicht. I mean, als die volledig vergroeid is met je weefsels is t wel een vervelend zaakje of als hij is gaan zwerven, is ook vervelend.
Met implanon wel goed in de gaten houden of die nog op zn eigen plek zit, want als die gaat zwerven werkt die mogelijk ook minder goed! (Dit zullen ze je vast al wel 100 keer gezegd hebben. XD)
Prikpil moet je inderdaad elke 12 weken een keer geprikt worden, no thanks indeed. XD
Ik heb 0 problemen met naalden enzo, maar zo vaak geprikt worden lijkt mij ook niks. XD
Mijn verkoudheid is gone, eindelijk. :')


Weetje, we hebben wel een mooi openlijk gesprek hier open op het forum waar vast en zeker wel meer nederlanders of belgen in kijken. Love it. :')

Mijn zomervakantie is alweer bijna over en dat maakt mij wel een klein beete sad, daarentegen begint mijn nieuwe schooljaar dus bijna en ben toch wel een beetje hyped daarvoor! Ookal gaan we de eerste schooldag dus sporten ofzo en daar heb ik 0 zin in, heb echt een prut conditie en met mn astma wordt dat ook niet veel beter. :')
Ook moeten we in sportkleding op school komen dan, dus ik moet met sportkleding in een aantal bussen en een trein. Yikes.
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4351
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Wed Aug 18, 2021 5:44 am

Ooof thats so sad, hoop dat ze wel oke zijn en t gewoon vergeten zijn x) of hun login vergeten ofzo :')

Nouja er zijn huisartsen die het wel doen, maar die van mij niet. Dus vandaar.
Nier meer gedoe dat de huisarts tbh, alleen iets verder fietsen :b
Ja ik verwacht dat ze me wel informeren als ik daar ben. Misschien had mn arts het ook wel verkeert ofzo who knows. Hij zet ze niet dus misschien weet hij er iets minder over x)
Je kunt t ding gewoon voelen zitten dus je kunt altijd controleren of hij er nog zit.
Ey nice!

Pf ik vind dat gesprekken over anticonceptie geen taboe moeten zijn, voor geen enkele leeftijd. Is ook niets vies aan ofzo. Helft van de bevolking heeft hier in ieder geval mee te maken, de andere helft mag het ook wel weten, zij hoeven minder moeite te doen xD

Ah mijn zomervakantie was maar 3 weken, ik ben al twee weken 9-5 aan t werk x)
Oof ik hoop dat je goed weer hebt met je sportdag!
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Thu Sep 02, 2021 6:16 am

Ja same, maar alsnog wel sad. XD

Ahja, fair enough. Xd
Had je hem inmiddels al kunnen laten zetten? Ik reageer een beetje laat hier. :')
Maar als je hem nog niet hebt, ik hoop dat ze je wel gewoon even goed informeren vooraf, maar dat komt vast goed!
En ja, controleren gaat wel makkelijk ja, gezien je hem voelt zitten indd.

Ja precies. Hahah.

Lekker korte zomervakantie. :')

Sportdag had mooi weer, het regende op een klein momentje een beetje, maar dat viel te overzien, gewoon in de duck-out schuilen. :')
Mijn school is begonnen en heel eerlijk? Deze school oogt zoveel prettiger dan mijn vorige school waar ik 4 jaar heb gezeten.
Ondanks dat hier even een 17.000 leerlingen opzitten ongeveer. XD
School is wel echt vermoeiend, heb lange dagen meestal. Vroeg opstaan, moeheid galore. :')
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4351
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Thu Sep 09, 2021 8:08 am

nee afspraak staat voor volgende week :)
ik heb zelf al vrij veel research gedaan voordat ik überhaupt naar de huisarts ging x)

17000, damn thats a lot. Mijn oude middelbare had iets van 600nogwat leerlingen? Ik probeerde het op te zoeken en google zo "je was hier 6 jaar geleden" time flies eh?
Ik ben nu eindelijk gewend aan vroeg opstaan, maar nu word ik ook vaak om 6 uur wakker ofzo :') beetje overdreven brein thanks.

Edit: heb m vandaag laten zetten, lamme arm nu hahaha. Vet raar gevoel zo'n ding onder je huid. Maar was verder een snelle ingreep en de doctor was vet chill ^^ en hij is voor 3 jaar, niet 5
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest