Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Discussion in other languages - Deutsch • Español • Français • Italiano • Nederlands • Polski • Русский • Svenska • 日本語 • 中文

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Mon Apr 26, 2021 8:36 am

InterfectorFactory wrote:omdat het hier vrij stil is over het algemeen :p
Lees net je sig: Ik dacht dat ik een extra skelebun had, ik kan m nu even niet vinden tho...

Hahah, achja.
Niet dat ik momenteel ook maar iets heb om te ruilen voor zo'n beest hier. :')
Man man man, de waarde van een skelebun. Krijsen. XD
Bunny - adult - art - 24/7 tired
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4341
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Thu Apr 29, 2021 5:37 am

Ik heb echt nog maar heel vaag een idee van de waarde van beestjes x) ruil nog maar zo weinig, ben ook niet zo actief meer. Ik wil nu vooral art voor die dingen maar echt maar 10% van de artists die ik PM reageert überhaupt en het artshop forum heeft echt maar een heel matige zoekfunctie (deze hele site sws) :/ ik heb echt de tijd niet om iedere shop te openen om de art de bekijken.
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Thu Apr 29, 2021 6:30 am

Van wat voor chars of dingen zoek je art?
Ik teken vooral humanoids. T is verre van professioneel, maar is so far een hobby. Hahah.
In principe teken ik alles, maar mensen ben ik toch t best in. Mapje met wat art examples, mocht je t interessant vinden om mijn art stijl te zien. XD

Skelebuns zijn een van de eerdere store pets die tegenwoordig OMGsorare zijn en zijn onmogelijk om aan te komen, tenzij je een stuk of 20 'nons' bied ofzo. :')
Kan er wel om huilen, hahah. Is echt de laatste bun die ik nog moet hebben voor een complete bunny collection. Maar oh well, ooit kom ik dr wel. :')
Bunny - adult - art - 24/7 tired
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4341
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Thu Apr 29, 2021 8:38 am

Dinos en draken voornamelijk hahaha en soms DnD characters
Je tekeningen zijn echt vet schattig <3 voor mijn characters werkt dat denk ik niet zo goed tho :') zijn allemaal wat eh- gritty.

Ach, gewoon kijken of je steeds een pet kunt krijgen die ietsje zeldzamer is en zo omhoog werken maybe, ik heb net ff gekeken in de achrive maar ik heb de skelebun ook niet. Ik heb wel twee andere store pets van dat jaar, ik was toen echt nét nieuw op cs x) wel echt super impressive dat je alle andere buns al hebt! Je hebt er dan waarschijnlijk een zwik die ik niet heb :b volgens mij heb ik mezelf in 2009 uit mn eerste account gelocked en zo veel van de buns van dat jaar gemist.

Edit: oof oowie ouch ik heb dat account gevonden, volgens mij heb ik toen een computer gehad waar ik nog ingelogd was en het meeste overgezet, maar niet alles, inclusief wat buns en echt een hele zwik pets die nu rare zijn xD
hier :')
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Thu Apr 29, 2021 9:09 am

Oeh, dino's en draken zijn wel amaze though!
Maar thank you! :3
Tjah, soms heb je dat. XD
I mean, ik kan je chars wel 'cutifien' :') hahahah

Tjah, maar heb momenteel ook niet echt trade pets meer, heb laatst alles uitgegeven voor een PPS dragon cat, want die zijn super cute en gaan sowieso qua waarde ooit de skelebun achterna. :')
Dan loop je hier ook al best een poos rond ja. Haha.
Ben denk sinds 2017 bezig met het verzamelen van buns? Ging per toeval, vond ze schattig en uiteindelijk kwam mn collectie. Hahah.
Heb voor sommigen echt een deel van mn ziel moeten weggeven, sommigen waren gewoon met dom geluk verkregen, door bijvoorbeeld waardevolle dec 18 pets te ruilen. Hahah.
Wel jammer dat je wat beestjes gemist hebt daardoor!

Lmao, die pets in die groep, ik huil even met je mee. :')
Bunny - adult - art - 24/7 tired
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4341
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Wed May 05, 2021 1:13 am

Jezeker x) ik heb ook echt wel een paar jaar alleen maar maandelijks de pets gehaald en verder niets. Had echt 100+ pagina's in mijn "growing" groep lol. Heb ze nu eindelijk allemaal uit gesorteerd, met de lockdown had ik ineens veel tijd over lol
Ik heb geloof ik wel hier en daar een release gemist en omdat ik niet meer iedere 20 minuten de site door wil mis ik veel met de events. Vind ik niet zo erg tho, vind t allemaal wel grappig maar ik ben er niet zo op gericht om alles te verzamelen, ik wil nu liever toffe art van mn characters x) helaas zijn art shops hier wat moeilijk navigeren :/ gaat te veel tijd in zitten

Ik had twee maanden geleden nog zo'n dom geluk geval! Kreeg een zebra in mn horse release, was er een uit 2009 ofzo. Ik dacht "perfect, ik start een art comp". Heb twee maanden lang die thread zitten bumpen en gewoon geen enkele entry en misschien 4 "marks"? CS is niet meer wat het vroeger was :') een vorige art comp, jaren terug, met een UR bloem als prijs leverde me een stuk of 20 tekeningen op? Als het niet meer was, kreeg zelfs een walkcycle animatie als entry. Good times
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Thu May 06, 2021 10:03 am

100+ pagina's? Ik huil met je mee. Omg.
Ik vind t al vreselijk om mijn uncommons of commons door te spitten op wat ik in mn trade folders kan mieteren. :')
Maar art is ook wel leuker om te krijgen tbh. XD
Ben zelf ook nu steeds maar humanoid headshots aan t kopen met mn pets bij een speler hier. Vind die persoon's art zo leuk. :3
Art shops zijn inderdaad wel lastig hier ja. Wel jammer.

Super lucky!
Heb zelf t idee dat die zebra beesten niet eens zoveel waard zijn demand wise. Ze staan hoog op de ex-list, maar gaan voor zo weinig weg?
Best jammer eigenlijk, zijn best gave pets hiero.
Denk dat t er ook een beetje aan ligt dat de juiste mensen t net zien.
Doe zelf graag mee met art comps, maar ga er niet actief op zoeken, kom er vanzelf wel een keer wat tegen ol de homepage per toeval :')


Maar 4 of 20 is wel een groot verschil ja. Jeetje.
Kan gewoon aan de pet liggen en aan de tijden.
Ik kan er niet per se veel over zeggen, speel pas sinds 2016 ofzo.
Bunny - adult - art - 24/7 tired
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4341
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Fri May 07, 2021 7:05 am

Oh wie is dat? Ik wil graag een commission van Cerulean Wake maar diens commissions waren niet open (had t gevraagd). Sad times, ook geen artshop die ik in de gaten kan houden helaas. Als je nog andere goede artists weet, let me know x)

Ja blijkbaar, vroeger wilde iedereen ze dacht ik x) Ik deed vroeger heel veel art comps maar het is me het nu gewoon niet echt meer waard. Ik ben erg lang bezig als ik echte kwaliteit wil bereiken (paar avonden) en dat besteed ik dat liever aan art voor mezelf of iets waar is euros voor krijg haha.

Ja was in 2014, andere tijden I guess x) ik was ook actiever in de oekaki dus meer mensen zagen mn onderschrift enzo. Man ik probeerde de oekaki app laatst maar dat ging echt niet, werkt zo vervelend als je photoshop gewend bent xD
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Fri May 07, 2021 10:03 pm

Dat is jammer!
Ik zelf koop veel art in dit topic
Maar ze tekenen alleen humanoid vrouwen momenteel, je kan vragen naar androgynous of chars die niet zo masculine zijn, is vaak ook wel okay.
Ik vind die art stijl zelf extreem leuk, dus ik smijt mn rares daar tegenaan momenteel. :')

Tjah, xd
Fair enough wel though!
Als je art inderdaad heel hq is, kan je er veel beter echt geld voor vragen dan spel currency, tenzij je dusdanig actief speelt in dat spel, dan kan t wel.
Heb zelf laatst 500C$ binnengesleept met een art comp en was daar wel even extreem blij mee. :')
Tijd om storepets in te slaan. XD

Fair enough.
Maar de oekaki ding werkt ook gewoon naar vind ik. :')
Kan er zelf ook niet mee overweg, ben mn oude vertrouwde gratis FireAlpaca gewend :')
Bunny - adult - art - 24/7 tired
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4341
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Sat May 08, 2021 6:12 am

Dat werkt, kan wel art vragen voor mn DnD characters, de helft is vrouwlijk x) is een beetje anime style zie ik, gek dat alle voorbeelden alleen maar headshots zijn x) zou wel kunnen werken voor Lilith tho... ik ben niet zo kapot van anime maar er is niet zo bizar veel keuze, zeker niet voor humanoids :b

Ja als ik heel fanatiek was zou ik er best wel wat pets voor kunnen krijgen denk ik hah maarja ik word er steeds pickier mee. Ik neem nu nog commissions voor geld maar ik denk dat ik daar ook mee ophoud als ik deze zomer begin met fulltime werken, weet niet of ik er dan nog motivatie voor heb x)

Man art comps waren vroeger echt mn main source voor rares enzo. Nog nooit C$ tho, 500 is ook best veel nice! Ga je veel doubles halen voor trade of iedere maan de nieuwe tot het op is? xD
Firealpaca heb ik best veel goeds over gehoord, ik heb nu een student licence voor photoshop, kost iets van 25,- per maand? Maar ik gebruik het heel veel, ook voor school enzo dus het is het wel waard voor mij. Daarbij krijg ik de rest van de creative cloud er ook bij wat wel chill is.
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests