Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Discussion in other languages - Deutsch • Español • Français • Italiano • Nederlands • Polski • Русский • Svenska • 日本語 • 中文

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby ariaz » Mon Jan 24, 2022 8:36 am

Ik heb nu heel lang niet iets in het Nederlands geschreven, maar ik zou het nu proberen haha. Ik ben geboren in Nederland en ging maar tot groep 4 omdat m'n familie naar het buitenland verhuisde. Wij praten nog steeds Nederlands thuis maar het spellen is soms zo moeilijk... Ik hoop dat ik niet al te veel fouten hier zou maken, ik gebruik het als schrijftaal eenmaal niet meer. Misschien kan ik hier wat oefenen! Hoe gaat het met iedereen?
Image
Image
┌────────────────┐
he/aem・ adult・♑︎
EN/SV/NL/日本語

└────────────────┘

Image
⋅ ⋅ ⋅ ⋅ ⋅ ⋅ ⋅ ⋅ ⋅ ⋅ ⋅ ⋅ ⋅ ⋅ ⋅ ⋅
Image
┌────────────────┐
あたたかな手を握れば
傷跡さえ消える

©

└────────────────┘

Image
⋅ ⋅ ⋅ ⋅ ⋅ ⋅ ⋅ ⋅ ⋅ ⋅ ⋅ ⋅ ⋅ ⋅ ⋅ ⋅
Image
User avatar
ariaz
 
Posts: 3498
Joined: Sun Aug 31, 2014 11:49 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Sun Feb 06, 2022 5:14 am

InterfectorFactory wrote:Jaa het gaat sowieso buiten zijn, de besmettingen zullen wss wel lager zijn in de zomer. Het is nu natuurlijk griepseizoen ook.

Oh man zo unlucky. Mijn zus d'r kids hebben het op wintersport opgelopen. Ze waren zo voorzichtig but kids will be kids x)
Dang is hard gegaan bij jullie thuis :/ sterkte ermee man! Hopelijk zijn jullie snel weer beter. Een negatieve test op het moment dat je al van de GGD hebt gehoord dat je Covid hebt geeft niet aan dat je beter bent. De kans op vals negatief is nogal groot en als het duidelijk is dat je het hebt dan moet je echt in quarantaine blijven tot je geen symptomen meer hebt (voor 3 dagen zelfs geloof ik, maar dat moet je even controleren op de site van de GGD).

Ik ga volgende week mn booster halen, lijkt me een goed idee als ik dit zo hoor x)

True, veel plezier alvast!

Jaman, corona gaat echt hard momenteel!
Ik heb gelukkig niet veel last gehad, de rest hier is ook al weer beter gelukkig.
Ik was uiteindelijk wel positief getest op corona. Ik gok op Omicron ofz, want die is dominant enzo.
Ik ben 3 weken in totaal thuis geweest, vanaf t moment dat mn moeder t mogelijk had van mn zus tot het moment dat ik uit quarantaine mocht, waar ik extra dagen bij aan had geplakt, gezien ik het zeker wilde zijn en mijn lichaam echt een hoopje stront was zegmaar. :')

Boosteren is wel goed idee ja! XD
Ik zelf zit nu te overwegen om wel en vaccinatie te halen, gezien ik nu corona heb gehad etc en mijn moeder er wel wat zieker van werd enzo. Xd


ariaz wrote:Ik heb nu heel lang niet iets in het Nederlands geschreven, maar ik zou het nu proberen haha. Ik ben geboren in Nederland en ging maar tot groep 4 omdat m'n familie naar het buitenland verhuisde. Wij praten nog steeds Nederlands thuis maar het spellen is soms zo moeilijk... Ik hoop dat ik niet al te veel fouten hier zou maken, ik gebruik het als schrijftaal eenmaal niet meer. Misschien kan ik hier wat oefenen! Hoe gaat het met iedereen?

Ah, wel tof dat je hier hebt gewoond!
Je Nederlands ziet er prima uit zo hoor! Geen zorgen. :)
Nederlands is ook wel een lastige taal om te spellen, ik heb er zelf zo nu en dan ook wel echt moeite mee en ik woon hier al mn hele leven. XD

Met mij gaat het goed, ik heb corona gehad aan het begin van januari, wat wat minder was, maar ik heb er weinig last van gehad en nu gaat het weer stukken beter, behalve dat ik nog wel enorm snel heel moe ben. :c
Hoe gaat het met jou? ^^
Bunny - adult - art - 24/7 tired
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4341
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby Sadies » Sun Mar 20, 2022 10:42 am

BunnyBeam wrote:Hi Sadies!

Gezellig zeg! Nederlands is ook wel een lastige taal hoor! :)
Ik hoop dat je het leuk hebt wanneer je in Nederland bent bij je vriend! ^^
Als je ooit extra hulp wil bij het leren van de taal, roep maar. :3


Dank je wel. Het was leuk. Om april of mag ik weer gaan. :D
Dank je. Ik vind talen moeilijk omdat ik dyslexia heb. :/ Ik ben twee jaar aan het leren.

InterfectorFactory wrote:Je Nederlands is beter dan mijn Duits Sadies, you're doing great. Het moeilijkste is weten wanner je "de" of "het" moet gebruiken en er is geen truc voor, je moet het gewoon weten :') ik denk dat het kan hepen om Nederlandse series te kijken! Of films. Werkt waarschijnlijk goed om een film in het Nerderlands te kijken die je al kent, een disneyfilm ofzo

Hoi. dank je wel. Ja, ook woordvolgorde. Ik vind het moeilijk. Ik vind lezen en schrijven makkelijker, maar schrijven niet.
Ja, ij hou van Nederlandse kijken! Bassie en Andriaan is de beste! Ik hou van het muziek! lol. Ik kijk tv/YouTube met ondertitels en leer ik leer on Duolingo. Duolingo is niet goed, de woorden zijn fout. :/ Sap voor siroop en botterhammen voor broodje.
Disney is een goed idee! Bedankt! :)
Sorry for my slow response time on RP's. My new job steals ALL my time. :(


xxxxx
Image

Image
Image
Image
Image


Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
Sadies
 
Posts: 38508
Joined: Sun Jul 31, 2011 2:39 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me


Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby Otly » Sun Apr 02, 2023 12:16 am

Ik meld me hier ook even aan als half Belgje :D Leuk dat we ook gewoon onze eigen taal kunnen spreken hier.
Hoe gaat het met de easter egg zoektocht?
User avatar
Otly
 
Posts: 176
Joined: Sat Apr 01, 2023 10:26 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Sun Apr 02, 2023 12:45 am

Hi!
Dit topic is helaas best wel eh, "dood" zegmaar. XD
Maar eh ja. De zoektocht gaat hier prima!
Bunny - adult - art - 24/7 tired
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4341
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Sun Apr 02, 2023 7:08 am

Ik ververs de pagina met F5 tot er een banner verschijnt, dus echt "zoeken" is het niet. Ik had eerlijk gezegd meer een "oh fk it started" toen ik zag dat de easter hunt was begonnen xD ik heb niet zo veel tijd maar ik vind t vet irritant om iets te missen en je hebt *zo veel* banners nodig om alle outcomes te kunnen krijgen :')

Gaan er nog mensen naar Elfia/Castlefest/Comiccon? Ik ga naar ze allemaal x)
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby Starrats » Sun Apr 02, 2023 9:06 am

InterfectorFactory wrote:Ik ververs de pagina met F5 tot er een banner verschijnt, dus echt "zoeken" is het niet. Ik had eerlijk gezegd meer een "oh fk it started" toen ik zag dat de easter hunt was begonnen xD ik heb niet zo veel tijd maar ik vind t vet irritant om iets te missen en je hebt *zo veel* banners nodig om alle outcomes te kunnen krijgen :')

Gaan er nog mensen naar Elfia/Castlefest/Comiccon? Ik ga naar ze allemaal x)


Ik klik om en om in mijn account op "manage drafts" en "manage attachments"
als ik dan te snel klik kan ik weer een pagina terug om toch nog op de banner te klikken :lol:

Ik kan nergens heen helaas want ik heb al meer dan een jaar long covid, dus het paas event hier is mijn "uitje" :lol: :lol:
Image
Image Image Image
Image

My Birthday is October 23
Image
Image

Image
Tiny Dwayne "The Pet Rock" Johnson
Image
Image
I'm a Boar
People with this sign are
said to have these characteristics:

Simple, honest, loyal, calm, thoughtful,
intelligent, hard working, strong,
peace-loving, trusting.
Sometimes they can be naive,
gullible, materialistic, clingy
User avatar
Starrats
 
Posts: 18983
Joined: Fri Jan 23, 2009 5:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby Otly » Mon Apr 03, 2023 2:39 am

Starrats wrote:Ik kan nergens heen helaas want ik heb al meer dan een jaar long covid, dus het paas event hier is mijn "uitje" :lol: :lol:


Jammer om te horen dat je al zo lang longcovid hebt :( Laten we het hier gewoon gezellig maken ipv een dood topic, zodat je meerdere online uitjes kan beleven :D
User avatar
Otly
 
Posts: 176
Joined: Sat Apr 01, 2023 10:26 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby Starrats » Mon Apr 03, 2023 6:55 am

Had vandaag geluk met de schapen adopteren, had alle uitkomsten 1 een keer :lol: :lol:
Heb ook al 3 animal eggs gevonden. :o
Ben tijdens het verzamelen van tokens The Flash aan het kijken vanaf seizoen 1, heb net Arrow helemaal opnieuw gekeken :lol:
Perfect om te doen tijdens het verzamelen. (en ik speel ook Lioden tussendoor) :lol: :lol:
Image
Image Image Image
Image

My Birthday is October 23
Image
Image

Image
Tiny Dwayne "The Pet Rock" Johnson
Image
Image
I'm a Boar
People with this sign are
said to have these characteristics:

Simple, honest, loyal, calm, thoughtful,
intelligent, hard working, strong,
peace-loving, trusting.
Sometimes they can be naive,
gullible, materialistic, clingy
User avatar
Starrats
 
Posts: 18983
Joined: Fri Jan 23, 2009 5:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests