Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Discussion in other languages - Deutsch • Español • Français • Italiano • Nederlands • Polski • Русский • Svenska • 日本語 • 中文

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby sun » Tue Oct 28, 2014 12:15 am

wow onks tääl oikeesti näin paljo suomalaisii
en ois uskonu
xxx
x
Image
sun/sol - enby he/they - minsexual - mentally disabled

x
User avatar
sun
 
Posts: 5756
Joined: Sat Dec 19, 2009 8:07 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Salannae » Tue Oct 28, 2014 6:21 am

Kovin tahtoo olla kyllä tällä palstalla nykysin hiljasta, mutta mukava nähdä että muitakin on tullut takaisin tauolta :)
Puoltakaan en sun kivustas voi tietää,
Sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää
Mut joku aamu mä tiedän sen,
Sä heräät huomaamaan,
Sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan

Juha Tapio



Image
User avatar
Salannae
 
Posts: 488
Joined: Tue Aug 11, 2009 8:17 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Kiarous » Mon Nov 03, 2014 10:08 am

o/
Last edited by Kiarous on Mon Jan 04, 2021 9:29 am, edited 1 time in total.
Image
User avatar
Kiarous
 
Posts: 4
Joined: Sat Dec 01, 2012 3:11 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Winged Horses » Sat Nov 08, 2014 3:44 pm

Hei siellä! Olen Ruotsista, ja käytin elää rajan lähellä, joten kasvoin puhuu Suomen Ruotsin, mutta muutin Tukholmaan ja puhunut sen yhä uudelleen. Anteeksi jo etukäteen, jos en jotain oikein, minäkin olen mielessäni ehkä Ruotsin tai Norjan.
User avatar
Winged Horses
 
Posts: 132
Joined: Mon Oct 13, 2014 2:06 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Ke'tah » Mon Nov 10, 2014 9:23 pm

sirkus, on täällä tainnut ihan alkuvuosista asti olla aina edes muutama aktiivinen suomalainen. Ei täällä yksin ainakaan jää!:)

Winged Horses, kyllä tuosta tarvittavan tiedon ymmärsi:)

Hei kaikki, mulla jäi Halloweenista yli miltei 50 kpl eläimiä, commoneita ja very commoneita saa kysyä yhden (1) per naama ilmaiseksi ja muistakin Halloween-vaihdokeista saa lähetellä tradeja. Toivelista on 10-11 sivua pitkä, sitä olisi kiva lyhentää. Ja muitakin tradeja saa lähettää, meinaa käydä tylsäksi...

Tuohon taukoasiaan en muista vastanneeni (puhelimella en jaksa edes tarkistaa asiaa, laiska kun olen), mutta siis tulihan tuossa itselläkin oltua vuodet 2011-2013 kokonaan poissa, hups. Lopetin täällä käymisen 2010 loppuvuodesta ja tämän vuoden heinäkuussa tulin takaisin.

Ai niin, odottaako kukaan jo ChickenSmoothien joulua?
User avatar
Ke'tah
 
Posts: 1442
Joined: Sat Oct 25, 2008 4:18 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby rukkanen » Tue Nov 11, 2014 6:51 am

Vaikka tuolla 2009 oon aloittanut niin pienestä kyllästymisestä huolimatta en ole missannut yhtään kuukautta täällä. Ehkä se johtuu myös siitä, että on tästä sivustosta on tullut jonkunlainen rutiini. :D Joulua odotan jo kovasti, koska oon joka vuosi tykännyt tosi paljon siitä enkä oikein muuta joulukalenteria kaipaa edes. Vaikka ostan suklaakalenterin niin en muista sitä avata välttämättä moneen päivään, mutta kummasti muistan heti aamusta käydä täällä katsomassa mitä kivaa on tullut.

Carambala, laitoin siulle vaihtopyyntöä. :) Toivottavasti noista toivelistarotista on iloa kun itsellä ne kerää pölyä noissa vaihtoryhmissä.
Officially quit on June 2018. Thanks for everything! <3 All my pets and items were donated to the Pound.
User avatar
rukkanen
 
Posts: 1261
Joined: Fri Jul 24, 2009 12:22 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Salannae » Tue Nov 11, 2014 8:26 am

Hyvin olet kyllä rukkanen jaksanut täällä pyöriä :thumbup: Mie hämärästi muistankin siut jossain täällä nähneeni jo ennen kuin lopetin (väliaikaisesti) 2011. Ehkä vähän harmittaa että jäi näi pitkä tauko itsellä tähän väliin...

Kauhulla joulua odotellen :D Toisaalta joulukalenteri on aivan ihana, mutta pelkkä halloweenkin oli jo melko kaoottinen saati sitten joulu. Näppärästi se aika tietysti menee, kun istuu täällä etsimässä missattuja elukoita.
Puoltakaan en sun kivustas voi tietää,
Sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää
Mut joku aamu mä tiedän sen,
Sä heräät huomaamaan,
Sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan

Juha Tapio



Image
User avatar
Salannae
 
Posts: 488
Joined: Tue Aug 11, 2009 8:17 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Ke'tah » Tue Nov 11, 2014 12:34 pm

Halloween oli kyllä aika vauhdikas täällä, hyvä jos edes kerkesi keräämään kaikki eläimet mitä halusikin. Porukka tuntuu aina erikoisjuttujen aikana sekoavan totaalisesti, hirveä kiire kaikilla ja unohdetaan käytöstavat... :roll: Silti odotan tuota joulua, taitaa olla vasta toinen CS:n joulu mulle, huisia! Saahan tässä kuukauden hengähtää Halloweenin jäljiltä. :D

Ja kiitoksia rukkaselle onnistuneesta vaihdosta! :)
User avatar
Ke'tah
 
Posts: 1442
Joined: Sat Oct 25, 2008 4:18 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Hime » Tue Nov 11, 2014 7:09 pm

Mä tykkään CSn joulusta paaaaljon enemmän kuin Halloweenista tai pääsiäisestä. Tuosta bannerien klikkailusta tulee oikeasti pieni pakkomielle ja ongelma, kun pakko yrittää saada kaikki eläimet itse(koska olen niiiiin hirveen laiska vaihtelija, paitsi silloin kun event on päällä). Ja siltikin jää puuttumaan eläimiä, joskaan ei yhtään karkkeihin vaihdettavaa vaan niitä ilmaisia. : P Eli joo, kalenteri systeemi on paljon rennompi ja vähemmän aikaa syövä.

Minä taidan olla käyttäjätietojen mukaan jostain vuodesta 2009 asti täällä pyörinyt. Foorumeilla aktiivisemmin varmaan vasta 2010-2011? Edelleen tosin harmittaa eka kuukausi, jolloin en tajunnut että eläimiä voi(ja kannattaa) adoptoida enemmän kuin yksi. Muistaakseni ole vielä se kuu kun oli rainbowmane hevoset...
Can we pretend that the airplanes in the night sky are like shooting stars?
I could really use a wish right now, wish right now, wish right now...
User avatar
Hime
 
Posts: 3557
Joined: Sat Aug 22, 2009 10:26 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby notplayinganymore » Thu Nov 13, 2014 5:40 am

Samaa mieltä kuin Hime, että bannerien klikkailu menee pakkomielteiseksi.:( Joulua odotellessa.;)

Winged Horses: kyllä kirjoittelustasi selvän saa.:) Kuten Carambala sanoi. Tervetuloa.:)
notplayinganymore
 
Posts: 584
Joined: Tue Sep 22, 2009 1:23 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests