Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Discussion in other languages - Deutsch • Español • Français • Italiano • Nederlands • Polski • Русский • Svenska • 日本語 • 中文

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Aloes » Thu Nov 13, 2014 9:58 am

Nää eventit on tosissaan välillä ihan työtäteettaviä, esim. jos ei saakaan jotain harvinaisempaa outcomea niin sitä on sitten kauheen hankalaa yrittää saada vaihdossa tai voi tietenkin oottaa että se kauhee kysyntä laskee, mutta itsellä ei siihen yleensä riitä kärsivällisyys.
Onks kellään muulla muuten kauheeta flunssaa? Täällä päin ollu liikkeellä jonkin verran. Mä jäin tänään kotiin kun oli aamulla kuumeinen olo ja nyt lämpöä onkin 38,2 astetta ja päätä jomottaa kivasti :(
User avatar
Aloes
 
Posts: 1045
Joined: Mon Oct 10, 2011 3:37 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Salannae » Thu Nov 13, 2014 10:10 am

Aloes: Auts... :( Kuullostaapa ikävältä. Toivottavasti menee ohi nopeasti. Tännepäin ei flunssakausi ole onneksi vielä iskenyt... Nyt ei olisi kyllä yhtään varaa sairastella.
Puoltakaan en sun kivustas voi tietää,
Sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää
Mut joku aamu mä tiedän sen,
Sä heräät huomaamaan,
Sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan

Juha Tapio



Image
User avatar
Salannae
 
Posts: 488
Joined: Tue Aug 11, 2009 8:17 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Veera A. » Mon Nov 24, 2014 12:40 am

Yksi laiska suomalainen ilmoittautuu! Meilläpäin flunssakausi on pahimmillaan, sisäoppilaitoksessa kun asuu, niin kaikki taudit esiintyvät meillä epidemia-tyylisesti. Mahatauti viimeisimpänä...
'Image
Looking for a new home, offer!
User avatar
Veera A.
 
Posts: 334
Joined: Fri Dec 19, 2008 1:28 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Ke'tah » Mon Nov 24, 2014 1:16 am

Onneks oon itse vielä välttyny flunssalta! Nyt tietenkin kun sanon, niin huomenna alkaa aivastelu ja lämpö nousee... :D

Tämän kuun eläimet on muuten ainakin mun mielestä vähän pettymys. Kissat on ainoita ihan kivoja, plus yks PPS koira taitaa tällä erää olla, mistä pidin. Taas jää hirvee läjä ylimääräisiä, sieltä saa käydä vaikka "ilmaiseksi" pyytämässä yhden tai kaksi, jos joltakin joku tämän kuukauden eläimistä uupuu. :)
User avatar
Ke'tah
 
Posts: 1442
Joined: Sat Oct 25, 2008 4:18 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Kettu-sama » Tue Nov 25, 2014 3:41 am

..khöhöh, itse tuossa pari viikkoa takaperin olin kuumeessa. Ja ny on sisko hieman flunssainen, toivottavasti ei kuitekaa yhtä pahast sairastu ko mie. Mutta no, talvellaha nää taudit pääsee ain iskemään. Itselläni oli vaan aika paha kun en oo ollu noin viiteen vuoteen kipeenä, ni tuntu aika oudolta olla kuumees. Ja koulussa meneillään AT- jakso niin ärsytti olla kipeenä. No mut, sainpaha vaa istua kotona ja pelata xD

Ja tän kuun eläimistä... Itse tykästyin nuiden ponien designeihin. Niissä on jokin, mikä kiehtoo. Ja ai että nuo kitsunet on ihania! Jotenkin sattu hassusti sopivaan saumaan, kun tuossa joku aika loin itselleni kitsune -hahmon |'D Mut eivät kyl monet muut oo oikeen omaan silmääni viehättäneet. Noissa ruumiinosa-/sisäelin-koirissa on jotain hauskaa, mutta ei ne ihan suosikkeja kyllä ole :'D Sorsakoirat oli kans hieman hassu mutta samalla ei-niin-viehättävä idea.
[kettu | they/them | fin | adult]
[furry | digital artist | comms open]
[brain in the oc gutter 24/7]
User avatar
Kettu-sama
 
Posts: 5224
Joined: Fri Nov 06, 2009 2:05 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Ke'tah » Thu Nov 27, 2014 10:51 am

Eipä ole vielä ainakaan flunssa tai muukaan tauti iskenyt, hahaa! Hyvä vaan, luulisin.
User avatar
Ke'tah
 
Posts: 1442
Joined: Sat Oct 25, 2008 4:18 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby notplayinganymore » Tue Feb 17, 2015 1:33 pm

Tämän kuun adoptoitavista tämä on yksi ehdottomia suosikkejani (ja yksi suosikkejani kautta aikain koko sivustolla):
Image

Lisäksi ihan ekaa kertaa lankesin ostamaan store pet -setin saadakseni tämän:
Image

Oli ennättänyt kertyä CSD:tä varastoon, kun myin aiemmin re-releaseja.:) Hyötykäyttöön menivät ehdottomasti, mutta nyt harmittaa, ettei lemmikkejä voi oikein postata Facebookiin. Ja muiden foorumien käyttö on osaltani käynyt hyvin rajalliseksi... Sekä mitä nyt allekirjoituksiin ylipäänsä voi laittaa.

Asian vierestä: seuraatteko euroviisuja? Itse olen tällä kertaa katsonut Suomen molemmat alkukarsinnat ja tarkoitus jatkossakin, on niin yllättävän hyvä taso.:) Omia suosikkejani tähän asti ovat Satin Circus, Opera Skaala ja Shava.
notplayinganymore
 
Posts: 584
Joined: Tue Sep 22, 2009 1:23 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Lanayru » Sat Apr 04, 2015 8:55 pm

Vahingossa palasin tänne sellasen reilun parin vuoden poissaolon jälkeen, onks täällä enää ketään?

//asiasta pääsiäismunaan, kenelle täällä maistuu mämmi? Kun tarpeeks kermaa laittaa niin on kyl herkkua!
Image
Click the cat for my FR!
User avatar
Lanayru
 
Posts: 4192
Joined: Wed Sep 08, 2010 5:46 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby notplayinganymore » Sun Apr 05, 2015 12:42 pm

Onhan täällä, vaikka hiljaisesti sujuu.;)
notplayinganymore
 
Posts: 584
Joined: Tue Sep 22, 2009 1:23 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Kettu-sama » Tue Apr 07, 2015 8:15 pm

Juu, kyllä täällä hengissä ollaan. Ainakin jossain määrin :'D Mutta, pääsiäinen kyllä meni suhteellisen, noh, normaalisti. Ja ihan mukavia elikoitakin täällä nyt pääsiäiseventissä tullut. Muutenkin ihan mukavilta koko kuun elukat vaikuttaa. Ja rakastuin noihin uusiin kauppapeuroihin. Pitihän se koko setti siinä sitten hommata ^^''
[kettu | they/them | fin | adult]
[furry | digital artist | comms open]
[brain in the oc gutter 24/7]
User avatar
Kettu-sama
 
Posts: 5224
Joined: Fri Nov 06, 2009 2:05 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests