Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Discussion in other languages - Deutsch • Español • Français • Italiano • Nederlands • Polski • Русский • Svenska • 日本語 • 中文

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby rukkanen » Thu Nov 05, 2009 8:13 am

Pikaista paranemista sinne! Hoitelen täällä tuota kihlattua kun kuume nousi tänään ja tuhisee nyt tuolla sohvalla peiton alla kipeänä. Itsellä ei onneksi kuumetta, mutta nenä on kyllä tukossa. Toivotaan ettei täällä olis kuitenkaan possunuhaa vaan sitä tavallista laatua. ^^

Huomenna saattais taas pari eläintä kasvaa, tänään löytyi ryhmistä yksi PPS nuottikoira ja pari muutakin eläintä jotka oli vähän kasvaneet. Sain myös vaihdossa yhden wishlistin koirista ja pääsin samalla turhasta rotasta eroon. :) Jeij. Olishan noita kerättäviä vielä aika paljon.

Huomenna onkin sitten kotipäivä ja luultavasti luvassa taas pari elokuvaa, tänään katsottiin kaksi kun käytiin lauantaina 7 leffaa vuokraamassa viikoksi. :D On siinä ainakin katsomista. Onneks on ollu noissa jo pari hyvää vaikka olikin yks tosi huono ja yks melkoisen tylsä. ^^'
Officially quit on June 2018. Thanks for everything! <3 All my pets and items were donated to the Pound.
User avatar
rukkanen
 
Posts: 1261
Joined: Fri Jul 24, 2009 12:22 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby shintaro » Sat Nov 07, 2009 7:28 pm

2 koiraa kasvo mulla 8D

Ne jotkut vähän abstraktin taiteen näköisert koirat ;D

Lol mun selitykset
Image

CLICK MAH UMBREON
I DARE YOU
User avatar
shintaro
 
Posts: 269
Joined: Wed Apr 08, 2009 3:31 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Hime » Sat Nov 07, 2009 11:46 pm

Onko jollain vielä vihreitä toukkia jotka on 6 päivää vanhoja? Kun mun kaikki koteloitu ja mietin että missasinko taas yhen eläimen.
Can we pretend that the airplanes in the night sky are like shooting stars?
I could really use a wish right now, wish right now, wish right now...
User avatar
Hime
 
Posts: 3557
Joined: Sat Aug 22, 2009 10:26 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby shintaro » Sun Nov 08, 2009 1:34 am

Hime wrote:Onko jollain vielä vihreitä toukkia jotka on 6 päivää vanhoja? Kun mun kaikki koteloitu ja mietin että missasinko taas yhen eläimen.


Mullakin kaiki vihreät koteloitui. Onneksi yksi liilahko toukka jäi ;D
Image

CLICK MAH UMBREON
I DARE YOU
User avatar
shintaro
 
Posts: 269
Joined: Wed Apr 08, 2009 3:31 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Joukki Piraatti » Wed Nov 11, 2009 3:31 am

Wohoo täällä puhutaankin näköjään >'D sillon kun viimeks täällä kävin ilmoittautumassa oli vaan muutama ihminen ilmoittanut olevansa suomalaine! Edistystä~
ImageImageImageImageImage
Very intrested in store items~ *hint* *hint*
And if someone might be intrested, my DA account:
FreakyGrimace
~Joukki Piraatti, Joke Pirate, Fake Pirate, Jester Pirate, whatever.
User avatar
Joukki Piraatti
 
Posts: 18
Joined: Wed Sep 24, 2008 7:23 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Hime » Wed Nov 11, 2009 11:25 pm

Halloweeni edisti asiaa.

Onko jollain ollut tuuria noiden staff koirien kanssa (siis ne puna-vihreät)? Mulla ei ole ainakaan. Missasin kaks ja näitä tuli viisi.Image Ensimmäisiä tuli myöskin kolme tai neljä. Jäljellä on 3 pentua, ja omien laskujeni mukaan on vielä 5 mahdollista lopputulosta. Tästä siis tulikin huono kuukausi...
Can we pretend that the airplanes in the night sky are like shooting stars?
I could really use a wish right now, wish right now, wish right now...
User avatar
Hime
 
Posts: 3557
Joined: Sat Aug 22, 2009 10:26 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby rukkanen » Wed Nov 11, 2009 11:43 pm

Miulla on ollu onnea noiden pentujen kanssa. Löytyy kaikki tähän asti tulleet variaatiot ja pentuja on vielä odottamassa ihan kivasti. Varsinkin kun veli sekä kihlattu on molemmat täällä ja keräävät lähinnä eri eläimiä kun minä joten sieltä on varmaan tulossa noita puuttuvia jos jotain jää itseltä uupumaan :) Pitää sitten katsoa kun ne kasvaa isoiksi että miten paljon pistän noita vaihtoon.

Odottelen tässä yhden Halloween koiran kasvua, siitä pitäisi tulla sellainen PPS pentu :) Sitten odotan kahden jo vähän kasvaneiden lopputuloksia että mitä mahtaa kasvaa.

Oon tässä parannellu nyt omaa flunssaa kanssa. Kihlattu parani jo ja kärsii enää vaan välillä vuotavasta nenästä ja yskästä. Itsellä tukkoinen nenä edelleen ja yskä aika inhottavana. Äsken uskalsin kuitenkin ulos ja putsasin auton lumikinoksen alta :D Samalla rupes sitten tuota lunta tupruttamaan lisää. Jee jee, heti kun saa auton ulos kuorestaan niin se varmaan hautautuu taas. No, pitää ruveta kerran päivässä putsaamaan se vaikkei mihinkään meniskään. ;)
Officially quit on June 2018. Thanks for everything! <3 All my pets and items were donated to the Pound.
User avatar
rukkanen
 
Posts: 1261
Joined: Fri Jul 24, 2009 12:22 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby etikka » Sat Nov 14, 2009 4:45 pm

Itsellänikin on ollut tuuria noiden koiranpentujen suhteen, tosin sisko kävi pyytämässä "muutamaa" eläintä pound-ryhmästäni ja nyt se tuntuu tyhjenneen, mutta sainpas häneltä leijonan ->Image
Pet's name: Kalleneiti
Adopt virtual pets at Chicken Smoothie! nimesin sen kalleneidiksi XD

mutta juu..voisitteko klikkailla noita pikkukissoja tuolla allekirjoituksessa? :D
ImageImageImageImage
User avatar
etikka
 
Posts: 36
Joined: Sun Nov 02, 2008 7:03 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Kettu-sama » Sat Nov 14, 2009 8:11 pm

Oh... Muitakin suomalaisia? Ja minä kun luulin, että täällä ei ole yhtään suomalaisia...O__o
En varmaankaan vain ole huomannut.. Eheh...^^'
Mutta mjooh, olen uusi täällä ja englanninkielentaitoni on mitä on, joten te, joilla on hyvä englanninkielentaito, niin voisitteko kenties opastaa meikää vaikka yksityisviesteillä?
Olisin siitä kiitollinen...
[kettu | they/them | fin | adult]
[furry | digital artist | comms open]
[brain in the oc gutter 24/7]
User avatar
Kettu-sama
 
Posts: 5224
Joined: Fri Nov 06, 2009 2:05 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Hime » Mon Nov 16, 2009 6:38 pm

Mä voin auttaa ainakin jonkin verran. Ei tämä onneksi ole niin monimutkainen sivu. :)

Minulta meni yhteensä neljä staff koiraa ohi. Jäljellä on onneksi enää yksi versio. Ja sit sen ekan pitäs kasvaa tänään.
Can we pretend that the airplanes in the night sky are like shooting stars?
I could really use a wish right now, wish right now, wish right now...
User avatar
Hime
 
Posts: 3557
Joined: Sat Aug 22, 2009 10:26 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest