Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Discussion in other languages - Deutsch • Español • Français • Italiano • Nederlands • Polski • Русский • Svenska • 日本語 • 中文

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Sun Jun 06, 2021 9:18 am

Ja exactly, hij doet een opleiding in de zorg sector en veel plekken wilden tijdelijk geen stagaires plus hij valt in de risico groep, waardoor hij eerst niet zo happig was op stage etc. hij doet t nu wel gewoon, maar goed. XD
Das wel echt zuur dat mensen daardoor stage zijn misgelopen!

Jaa. Whoo. Kameleons zijn zo gaaaaaf. Ik wist niet dat BPs lastig kunnen zijn met eten per se? Maar lijkt me wel vervelend dat die alleen muizen wil, omg. Frozen is beter dan toch? Iets met dat de levende dieren zich kunnen verweren en dan ziektes kunnen overbrengen of in ieder geval lelijk kunnen verwonden? Had zoiets ergens gehoord een keer. XD
Melanistic is indd ook gaaf! Of helemaal wit ja! Lovely!
Jaaa, die zijn ook echt leuk though!
Vind zelf melkslangen (Heten ze zo in t nederlands?) en rattenslangen ook wel leuk. Xd

Omg hahaa, wat erg. XD
Duits is wel een vrij prima taal om te doen, maar die hoofdletters overal zijn echt zo kut. :')
Pesten is echt super naar ja. Denk dat veel mensen zoiets op t middelbaar wel zoiets meemaken? Wel chill dat je klas na die scheiding rustiger werd! Das altijd mooi meegenomen!
Ja lmao, ff 150 euro van de school. :')
Was een vrij kleine school met zo'n 200 examenleerlingen ofzo? Per toeval waren er dat jaar dus 2 leerlingen met precies t zelfde cijfer gemiddelde, was wel grappig om te horen. :')
Die docent zat echt uitgebreid te vertellen over dat die t echt 100 keer heeft nagerekend en alles, want hij had t nog nooit meegemaakt dat er 2 leerlingen waren met precies t zelfde gemiddelde. :')
Was vgm iets van een 7,67 of 7,76. Idk. Echt laag eigk, maar ik deed echt 0 effort voor die hele bende. Leerde nooit, deed mn huiswerk nauwelijks, was allemaal veel te makkelijk enzo. Oeps.
Lmao, understandable. XD
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4361
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Mon Jun 07, 2021 9:00 am

Oh ja zorg is ook geen goede plek nu als je in de risicogroep zit, zeker niet als je niet ingeënt bent. Daarover gesproken! Als het goed is ben ik bijna aan de beurt, paar weken nog maar en dan zou ik aan de beurt moeten zijn! Dan kunnen we eindelijk weer dnd in-person spelen omg.

Ze kunnen makkelijk op strike gaan: gewoon ff stoppen met eten, soms erg lang. Bij lange na niet allemaal! Sommige zijn goed met eten. Zeker aan de breeder vragen als je een slang op t oog hebt of die goed voor hen eet.
Frozen is idd beter, nouja, nadat je ze ontdooit hebt ofc lol. Is idd zo dat levende muizen zich kunne gaan verdedigen op aan de slang kunnen knabbelen wat voor wondjes, littekens en infectie kan zorgen. Je mag een slang dus nooit alleen laten met een levende prooi.
Ohh onze dierenwinkel hier heeft een heel klein rattenslangetje <3 zo cute. Melkslang is een nederlandse naam voor een slang ja :p

Oh ja die hoofdletters, man ik wil er niet eens over nadenken. Ook veel te veel geslachten voor objecten zonder logica my god.
Idk of veel mensen dat meemaken maar het is niet echt zeldzaam helaas.
Kleine scholen doen die dingen wat makkelijker ja x) mijn oude middelbare school heeft nu 1500+ leerlingen, was ook zoiets toen ik daar zat denk ik. Ze zijn niet uitgebreid of verkleint zover ik weet. Idk hoeveel daarvan examenleerlingen zijn tho, maar je kreeg zelfs niets als je cum laude slaagde xD
Bizar, precies hetzelfde gemiddelde x) maarja als je maar genoeg getalletjes hebt gaan er op n gegeven moment twee dezelfde bij zitten hah.
Pretty sure dat mijn gemiddelde lik 5.9 was ofzo xDD ik deed t echt niet slecht in de klas en met opdrachten enzo, maar toetsen en examens kan ik echt niet. Ik sla informatie gewoon niet op de manier op dat het eruit kan komen met het soort vragen op toetsen ofzo. Maargoed, dat was wel VWO dus ik vind t wel goed lol
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Mon Jun 07, 2021 7:42 pm

Ja precies!
Ohja, ik heb ook nog mn vaccinatie uitnodiging ergens liggen. XD
Ben zelf blijkbaar iemand uit de risico groep. Lang leven astma. :')

Oh omg. Dat lijkt me zo naar als een slang ff stopt met eten, ik zou zo bezorgd zijn om t dier. :')
Ahja, like that. Klinkt wel logisch though, je wil natuurlijk niet dat je arme slang aangeknabbelt wordt door zijn eten. Lmao.
Omg, das wel echt amaze dat de dierenwinkel een rattenslangetje heeft. aaah.
Ik zag gister een video van GoHerping over Gekko's en tbh, ik was die diertjes even weer vergeten. I need like 20 geckos. :')
Helaas kan ik binnen 20 km geen luipaardgekko's kopen hier. Gosh.

Jaaa, lmao. :')
Precies, best wel sad eigenlijk. De gepeste mensen gaan vaak zelf ook pesten daarna, dus t is eigenlijk een vicieuze cirkel.
1500 leerlingen is best veel, woah. Mijn school had maximaal 400 leerlingen ofzo. :')
Wel een beetje sad dat je daar niets kreeg. XD
Maar goed, niet iedere school kan zoiets veroorloven, denk dat dit vooral een ding was om leerlingen te stimuleren hoge cijfers te halen. (Of om alsnog niks te doen voor je cijfers, oeps)
Hahaha, ja maar echt. De kans dat uit 100/200 leerlingen precies hetzelfde cijfer had is best zeldzaam. Die kans is vrij klein, gezien er 2 cijfers ook achter de komma stonden, als je dan nagaat dat je van 1.00 tot 10.00 kan gaan, heb je heel wat mogelijkheden. Ik ben slecht in kans berekeningen, dus die laat ik even achterwege, maar ik kan je wel zeggen dat de kans heel klein is. :') Ook was het gemiddelde berekend op je schoolexamen en centraal examen cijfer, dus in principe maak je hiermee de kans zelfs nog kleiner dat er precies 2 dezelfde cijfers uit kwamen. Lol. Hence ook, dat die beste kerel het nog nooit had meegemaakt, hij werkte daar al best een poos, zeg maar meer dan 10/15 jaar. :')
Yikes, 5.9 is wel voldoende tho, tenzij 6 pas voldoende is, dan is t sad. XD
Das wel vervelend tho, maar goed. Iedereen is anders en iedereen slaat ook andere informatie makkelijker op!
Je hebt VWO in ieer geval gehaald dan toch neem ik aan? Cus dat is gewoon super goed!
Ik had zelf echt moeten doorzetten voor Havo en VWO eigenlijk, maar geen vrienden en werd gepest, dus motivatie was laag. Ook geen enkele leraar die er ook maar iets om lek te geven. Ook was onze mentor een half jaar lang ziek, we kregen geen vervanging. :') Uiteindelijk nam de onderbouw directeur onze klas maar onder zn hoede, super aardige kerel was dat!
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4361
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Wed Jun 09, 2021 8:02 pm

Gelukkig kunnen slangen wel even zonder, maar ja het is niet echt leuk x)
Gosh gekko's zijn ook leuk, de vader van een vriendin van me fokt ze dus ze hebben er heel veel en allemaal morphs enzo. Heel tof. Ze zijn heel veelvoorkomend op reptielenbeurzen dus je zou er daar een kunnen halen als die weer beginnen.

Ja alles 5.5 en hoger is voldoende geloof ik. Ik heb idd het diploma nu, anders had ik niet naar de uni gekund :p Man ik had ook in mn eerste jaar best wel moeite in de klas, was een hele klas die elkaar al kende +mij dus ik was echt de vreemde eend in de bijt. Top dat. Onze mentor deed ook echt geen klap, vage verhalen ophangen die niemand snapte. Mijn ouders noemde hem een pipo nadat ze met hem op gesprek waren geweest xDD man blij dat dat ver achter me is. Kreeg een tijd terug een vriendenverzoek op facebook ofzo (was ik misschien eens in de 4 maanden check) van iemand uit die klas. The nerve of some people. Heb t verzoek gewoon verwijderd xD dikke middelvinger echt, wil niets met die mensen te maken hebben. Ik ben destijds na dat eerste jaar van school gewisseld en heb het gewoon tegen niemand gezegd xD byeeee

Ik snap dat wel hoor, en uiteindelijk kun je er ook op een andere manier komen. Wel tof dat de directeur het overnam bij jullie, had hij wel eerder kunnen doen x)
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Wed Jun 09, 2021 10:41 pm

Alsnog lijkt t me echt ff heel kut als je slang niet wil eten. Xd Stressen
Jaaa, gekko's <3. Das wel echt nice! Ik zou me echt even moeten inlezen over gekko's en morphs enzo, XD
Als er eens een reptielenbeurs vrij dichtbij mijn woonplaats is, zal ik er zeker eens langs gaan om te kijken, lijkt me echt gaaf!

Ah ja. XD Nice wel though!
Die ken ik wel ja, iedereen is al vriendjes en dan hang jij dr een beetje aan ja. Love it. :')
Oh heerlijk om dan zo'n mentor te hebben. :')
Lmao, sommige mensen. :')

Ja precies. XD
Zeker tof dat de onderbouwdirecteur het op zich nam, hij was zelf ook vrij nieuw op die school, was in dat jaar net gewisseld met de andere "kwal" onderbouwdirecteur. Die nieuwe kerel was zoveel beter en aardiger. :')
Leuke story over die ene "kwal" Ik werd aan t begin van dat schooljaar gepest, zelfs bedreigd met dat ze me wel ff "de grindtegels van dichtbij zouden laten zien" door mijn klasgenoten. Ben toen met mn oudere zus naar die onderbouwdirecteur gegaan en die kerel leek er geen flikker om te geven, zat alleen maar in met dat die weg moest en ergens moest zijn en blablabla. Moest ik maar weer ff terug de klas in en zou hij er later wel naar gaan kijken. Ik voelde me niet bepaald veilig in die klas, dus mn zus nam me weer mee naar huis. Lmao. :')
T werd uiteindelijk wel weer opgelost, maar toch. Wat een hond, een leerling die letterlijk bedreigd wordt, gewoon links laten liggen. :')
Veiligheid op een school is toch belangrijk? Of wat? :')
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4361
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Fri Jun 11, 2021 6:24 am

Echt hoor, ik zou t niet trekken lol. Ik zou echt voor een slang gaan die altijd goed eet.
Reptielenbeurzen zijn vaak wel een beetje afgelegen, Houten is def de grootste tho. Soms zijn er ook kleintjes, toen ik in Dordrecht woonde was er daar bijvoorbeeld een in n sporthal x)

Oh ik heb ook echt een fair share aan verhalen over matige leraren man. Bleh xD Nederlands leraar die nu met pensioen is maakte vaak rare opmerkingen naar vrouwlijke leerlingen, heeft een keer een dyslectisch meisje in t gezicht geslagen omdat ze teveel spelfouten had gemaakt (de hele klas is naar de directeur gestapt, maar dit was like een maand voor t einde van het schoonjaar dus ze hebben m gewoon vervroegd op pensioen gestuurd) hij moest je ook altijd aanraken, je hoofd of arm ofzo echt blehhhh. Dat zou nu echt niet meer door de beugel gaan (niet dat he zo lang geleden is maar er is veel veranderd in de afgelopen 6-7 jaar).
Niet oké dat je gewoon terug werd gezet toen je klasgenoten je zo bedreigden wth, Zou op zn minst verwachten dat ze je apart houden ofzo tot de situatie is uitgeplozen. Goed dat je zus er was! Dat was de juiste actie van haar.
Toen ik ergens in de laatste weken van de 1e heel flink was uitgevallen naar alle klasgenoten die rot tegen me deden heeft me moeder me naar huis gehaald en niet meer terug laten gaan lol. (bonus tho, de meisjes die écht het naarst waren begonnen te huilen, hopelijk is dat ze goed bijgebleven lol, ik weet niet eens meer wat ik tegen ze gezegd heb). Mn moeder was woest man damn, dat het zo ver had moeten komen. Ze is zelf lerares maar op de basisschool. Ben blij om te weten dat pesten bij haar in de klas wel goed wordt aangepakt.

Oh! Ik heb gisteren een katje geadopteerd <3 ze heet Lilith. So far so good in ons appartementje ^^
Image
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Sat Jun 12, 2021 11:24 am

Ah das wel interessant, zal eens kijken hoe en wat, want Houten zou wel zo'n 3 uur reizen zijn met de trein/bus. XD
Guess dat ik miss eens een vriendin moet vragen of zij nog wat weet, want zij heeft zelf een aantal slangen en wat andere kruipende reptielen (Weet t allemaal niet uit mn hoofd, dus noem t maar ff kruipende reptielen. Lmao)

Oh lord, gadver. Zo'n leraar moet je toch niet aan denken man. Yikes. Wat een hond ook, iemand in t gezicht slaan. Flikker ff een eind op ofzo. :')
Zo had ik een gymdocent die schijnbaar meisjes zat te filmen tijdens de gymlessen. Yikes. :')
Daarentegen heb ik wel een aantal hele interessante leraren gehad die wel best tof waren, lol. Ookal is dat pas nu inzien dat ze best wel tof waren, oops. XD
Maar ja precies, was wel blij dat mn zus mij hielp (Lol, zij is ff 8 jaar ouder dan ik ben tho)
Omg, Xd. Wel begrijpelijk tho! Rottige klasgenoten zijn gewoon naar en soms helpt t om ff goed tegen ze uit te vallen though! Tenzij t gaat naar slaan enzo, want dat is dan weer niet okay. Violence is not the solution in most cases. (Terug meppen als ze jou meppen tho, lmao)
Wel amaze dat je moeder het zelf ook zo'n vreselijk iets vind tho! Is altijd chill om zulke dingen te weten. Veel mensen zeggen dat ze pesten niet oké vinden, maar doen vervolgens niets als ze iets zien gebeuren weetje. (Hier ben ik kinda schuldig aan. Oop)
Wa eens bevriend met een meid die gepest werd op school, maar ipv anderen er op aan te spreken, deed ik kinda mee met die [censored]. Ondanks dat we echt goede vriendinnen waren. Gaar verhaal zo eigenlijk. Uiteindelijk ben ik mij van die andere lui gaan afsluiten, want zag in dat t kinda niet oké was om zo te doen. Ik deed toen zo, omdat ik zelf bang was gepest te worden.
Uiteindlijk trek ik mij gewoon niks meer aan van andere mensen, laat ze maar zeggen tegen mij wat ze willen, t boeit mij allemaal niet meer zo. Weet zelf wel beter ja. :')
Dit doet mij weer heel even denken aan de keer dat ik ergens fietste of liep ofzo en er jongeren langs fietsten en mij nariepen voor "crackjunk" Like, thanks? Of paar dagen terug, liep gewoon buiten, dietsen er 2 jongere jongens langs en riep een daarvan ineens "heeey, emoooo" Ik moest echt ff mn best doen om niet keihard te gaan lachen. Lmao. Zn maat zei ook nog iets in de richting van "Doe normaal man!" tegen die gast die dus emo riep naar me. Krijsen. Vreemde koters. :')

KAT. GIMME. So cute!
Steelsteeel. Wat een poepje! <3
Nu een paar dagen verder, hoe gaat t met Lilith? :3
Went ze al een beetje?
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4361
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Sun Jun 13, 2021 3:21 am

Goed idee! Meeste reptielen mensen weten wel van de aankomende beurzen x) maar die van dit jaar zijn vanwege covid niet bekend. Wss starten ze pas volgend jaar weer.

Echt he, had lang daarvoor al ontslagen moeten worden. Hij gaf ook gewoon niet goed les.
Ohhh nooo, gymdocenten is echt hit or miss lijkt t. Ze zijn of tof en helemaal prima, of je hebt dat. Niet okeee
Ik had een scheikunde leraar die echt alles eraan deed om mij te helpen (scheikunde was ik erg slecht in) hij nam zelfs tijd in zn pauzes en na school om me met bepaalde stof te helpen :') bless him, het hield nauwelijks tho lol. De proefwerken zijn t probleem really.
Oh joh mijn zus is 12 jaar ouder :p
Ja bij mij was het nooit fysiek, werd gewoon heel erg buitengesloten. Van die dingen als "hee kun je ergens anders gaan zitten dan kunnen wij hier met zn allen zitten". Echt dat high school bitchy gedrag yk, continue van die vragen stellen waar geen goed antwoord op is zodat ze je woorden in de mond kunnen leggen en je uit kunnen lachen.
Ik ben alleen één keer met de staande richel van een woordenboek op mn hand geslagen door een van mn klasgenoten. Enige keer dat iemand iets fysieks deed, stond echt een half vierkant in mn hand :l Maar die chick was ook niet goed bij dr hoofd en niemand wilde iets met dr te maken hebben door haar super vage agressieve gedrag. Ze stond er ook op dat ik iets terug zou doen om "t goed te maken" ik besloot toen de betere persoon te zijn en niets terug te doen. Gek mens. Die hoef ik ook nooit meer te zien xD Denk niet dat ik dr nog zou herkennen is echt zo lang geleden x)
Ja typisch eigenlijk, beter de boosdoener zijn dan het slachtoffer. Is niet zo gek hoor, wel goed dat je dat inzag en bent opgehouden!
Jaa het helpt ook als je gewoon mensen hebt waar je wel mee op kan schieten, dan boeit de rest niet zo. Je leert je ook beter verweren tegen die dingen.

Oh man gasten die je naroepen don't get me started. Ik werd vroeger ook wel ns emo genoemd, of klasgenoten vroegen of ik wicca was lol. Maar ik ben tegenwoordig iets meer random met wat ik draag en ben niet meer zo extreem in t zwart, kisten (van die legen schoenen) en de spikes en armbanden en whatnot. Dus die vraag krijg ik niet echt meer x) also nobody cared anymore lol
Had laatst dat er mannen in het huis achter het onze naar me floten en zwaaiden enzo, like, doe ff normaal je gaat iemand toch niet catcallen in diens eigen huis? Is een huis waar elke paar dagen andere gastarbeiders in zitten dus die gasten zijn nu ook weer weg, maar had toch wel de neiging de gordijnen wat meer dicht te houden bleh. Voelde me zo bekeken. Hoe lang nog voor mensen leren dat je niemand hoeft na te roepen ofzo, het is geen compliment, het is niet leuk, alleen maar bedreigend.
Lachen dat die andere gast zn maat op zn kop gaf, terecht! Die heeft tenminste klasse.

Ze was echt al vanaf dag 1 chill, echt super zelfverzekerd: gaat gewoon midden in de kamer liggen slapen. Ze heeft vannacht heel netjes op bed geslapen zonder ons wakker te maken. Ze loopt ons ook continue achterna, ze moet altijd in dezelfde ruimte zijn. Ze is echt vet lief en aanhankelijk maar ook erg speels.
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Sun Jun 13, 2021 5:41 am

Fair enough. XD

Gosh.
Ja maar echt hoor. :')
Aah, zo'n docent is wel echt super tof! Altijd fijn als docenten zo toegewijd zijn aan hun leerlingen, echt bless hen!
12 jaar? Is ook wel een lekkere gap, mn andere zus is like 10 jaar ouder dan wat ik ben. :')
Jezus wat een randdebielen. Vidn t zo triest als mensen zo zijn? Like, pls. Scoot off.
Een woordenboek? Wat een mafketel. Je gaat toch niet iemand slaan met een woordenboek? Ben je helemaal zot?
Beter wel dat je niks terug hebt gedaan, wat een vreemd persoon. XD
Ookal, zulk gedrag komt vaak voor bij mensen die traumatische ervaringen hebben gehad als jong kind, waardoor ze dat in latere leeftijd vaak uiten als dit soort dingen, puur doordat hun mind gewoon broken is door t trauma ofz.
Voel me dr nog altijd schuldig over dat ik zo kut tegen dr deed, terwijl we ondertussen wel gewoon vrienden waren. Tegenwoordig zijn we dat niet meer, denk ik. Praten niet meer, ik word nooit meer uitgenodigd voor leuke dingen. Alles eigenlijk sinds mijn vader is overleden 2,5 jaar terug. Maakt me wel een beetje sad tbh.
Maar t is altijd wel fijn geweest dat ik op school een groepje vrienden had waar ik t wel mee kon vinden though. Ben je toch niet zo alleen.
Moet ff heel random denken aan een vriend van de eerste klas VMBO, die gast jatte een keer mn telefoon en ging ermee door de aula rennen op school. Ik rende natuurlijk achter hem aan en toen hij net om keek om te kijken hoe dichtbij ik stond, liep hij ondertussen langs een stenen pilaar/muur ding. Hij draaide zn hoofd weer terug en mepte zn eigen gezicht tegen die pilaar aan. Ik heb nog nooit zo hard gelachen op die school denk ik. Oeps. Tjah. :')

Maar echt, stop met het naroepen of nafluiten van mensen, t is echt super belachelijk tbh.
Oh, das ook wel naar. Xd
Hahaha, kinda same though! Ik droeg een tijd echt veel zwart, maar draag nu ook wel andere kleding, vooral mannen kleding, want zit veel lekkerder dan vrouwenkleding. Oeps. Heb nog wel 2 paar docs, al draag ik die niet mer. :') vind mn timberlands veel fijner. XD
Oh god, dat is gewoon eng? Like, scoot off. Je doet zoiets toch niet naar iemand die in huis zit ofz? Lol, vage lui. :')
Snap wel dat je je zo niet prettig voelt dan, jeetje.
Maar ook echt, mind your own bussiness.

Omg aaah, dat is echt amaze!
Steelsteel. Gimme the kitteeehhh.
Katten zijn zulke leuke beesten, omg. Love them. <3

Edit:
Ik word er zo sad van dat er mensen zijn die al begonnen zijn met het maken van art voor ArtFight, like. Please. Dat te weten, verpest   gewoon een beetje voor me.
Okay, ik zelf heb een aantal poses alvast gemaakt voor  , maar heb nog geen idee welke chars van wie ik er in gooi, t zijn puur alleen poses, meer niet. Lmao. :') Staat nog volledig open of er een humanoid of een anthro in komt, dus dit telt niet echt als dat ik alvast ben begonnen toch? Zijn slechts sketches (slechte sketches nog wel, lmao) Like, t zijn wat vormen in de vorm van een mens/anthro, that's it. :')
Maar mensen die al volle art gaan maken, smh.
Bunny - adult - 24/7 tired - art
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4361
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Mon Jun 14, 2021 8:04 pm

Ja we hebben een andere vader x) haar vader is overleden toen zij nog erg jong was. Vandaar de gap :p

Echt he, brugklas is echt een warzone, wat een kutplek. Ik denk idd dat die chick iets niet helemaal oke had in dr opvoeding maargoed dat betekend niet dat ik me daarin hoefde te mengen. Ik heb haar echt zo vel mogelijk vermeden toen. Te onvoorspelbaar.

Je kunt altijd opnieuw contact zoeken :) als je nog een nummer hebt ofzo. Als je dat wilt ofc. Ik heb sommige vrienden ook al lang niet meer gesproken, laatst even de tijd genomen om er een paar een berichtje te sturen en ze waren allemaal enthousiast om weer ns   te spreken ofzo als we ingeënt zijn x)
Oh gecondoleerd met je vader, sorry to hear :(

Dat is wel een prime example van karma: steal phone, get hit xD

Ik ben nu wel heel erg fan van jurkjes in de zomer, of rokken. Zo chill.
Timberland is zo'n chill merk! Ik heb timberland laarzen, van die dingen met veters tot halverwege je schenen. Zo tof <3 Hier deze:
Image
supertof onder rokken of jurken of over skinny jeans.
Ik zou wel graag grotere zakken of zakken willen hebben in meer kleding x) misschien maar zelf gaan maken in mn rokken en jurkjes. Al is t maar alleen voor mn telefoon. Al heb ik wel een supercute schoudertasje in de vorm van een stegosaurus, geen zakken is daar wel een goed excuus voor.

Ik heb eerlijk gezegd nog niemand gezien die al artfight art aan t maken is. Waar kon je die tegen dat ze t ook echt zeggen? Als ik dat zou doen zou ik t uiterst geheim houden xDD helaas niet echt iets wat je eraan kunt doen. Als mensen in beide teams het doen maakt t niet uit toch? :')
Ik gebruik zelf vaak schetsen voor latere tekeningen, ik heb bijvoorbeeld hele sheets met pose studies van bo staf vechten ofzo, die wil ik dan nog wel gebruiken om later een tekening mee te maken. Denk niet dat dat nou echt valsspelen is.
Artfight gaat precies van start op de dag dat ik mn laatste presentatie voor school heb. Soort thesis defence. Gelukkig heb ik die 's ochtends dus ik zou daarna aan de slag kunnen, could be nice. Ik heb al vet veel characters gebookmarked x)
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Who is online

Users browsing this forum: AlexBrown and 1 guest