Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Discussion in other languages - Deutsch • Español • Français • Italiano • Nederlands • Polski • Русский • Svenska • 日本語 • 中文

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby rukkanen » Fri Aug 29, 2014 6:58 pm

^ Miulla on kanssa tullut tollasta vastaan jossain vaiheessa, mutta nyt on selkeästi rauhottunut. Voi tosin johtua siitä, että oma wishlist on täynnä aika hankalasti saatavia eläimiä ja vaihtosäännöt on tiukat vaikka en aina jaksa nipottaa. Mutta joskus sattuu niitä, jotka ei osaa käyttäytyä. Sillon kun porukkaa ei ollut näin paljoa oli meno tietysti rennompaa kun ei elukoitakaan ollut vielä niin tuhottomasti. Nyt osa pelaajista loukkaantuu tosiaan siitä ettei joku uudempi uncommon välttämättä ole vanhojen arvoinen.. :roll:
Officially quit on June 2018. Thanks for everything! <3 All my pets and items were donated to the Pound.
User avatar
rukkanen
 
Posts: 1261
Joined: Fri Jul 24, 2009 12:22 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Hime » Fri Aug 29, 2014 9:44 pm

Mun vaihtojen kanssa cancel nappi käy tiuhaan, tai jätän vaihtoja 'lojumaan' kun en jaksa säätää. XD Yksikään ei ole tullut kait takaisin inisemään(pahin lähetti melkein saman vaihdon kolmesti peräkkäin), joskaan en kyllä kauheasti vaihtele(mistä kertoo 10 sivua pitkä wishlist) ja nekin mitä vaihdan on super simppeleitä. Koska en itse tiedä/jaksa rarityjen kanssa säätää. : P
Tosin sen olen kyllä huomannut että sääntöjä ei kaikki jaksa lukea... Mulla lukee selkeästi että vain wishlist eläimiä(plus vaihto-ryhmät lukittu näin) ja ei tuplia, mut silti niitä tarjotaan kun tuon wishlist vaihto-ryhmän säännön voi kiertää silleen että laittaa vaan yhden ja sitten voikin lisätä ei-lista eläimiä. -__-
Can we pretend that the airplanes in the night sky are like shooting stars?
I could really use a wish right now, wish right now, wish right now...
User avatar
Hime
 
Posts: 3557
Joined: Sat Aug 22, 2009 10:26 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Ke'tah » Sun Aug 31, 2014 6:32 am

Joo-o.. Ja sitten, kun itse yrittää joskus tehdä vaihdon, niin tulee useimmiten hirvittävää raivoa niskaan:D
User avatar
Ke'tah
 
Posts: 1442
Joined: Sat Oct 25, 2008 4:18 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Kettu-sama » Mon Sep 01, 2014 10:05 pm

Oho oho, täällähän onkin elämää taas 8D
Mutta tosiaan, nyt kun näköjään puhuttu immeisten töykeydestä ja muuta..ihekkii oon vähän samaa huomannu. Ihmiset eivät oikein osaa enää ottaa rennosti, kaikki on hyvin vakavaa, ja kaiken pitäisi tapahtua juuri sillä punaisella sekunnilla. Sen huomaa varsinkin tradejen kanssa. Välillä tulee huomattua, että joku vaihto, jota en ole edes ehtinyt vilkaisemaan, on peruttu. Ei ole vissiin vastapuolella ollut sitten tarpeeksi aikaa odottaa tai jtn .__. Moinen tuppaa ärsyttämään, varsinkin jos vaihto olisi ollut itsellenikin mieleen. Mutta kun niin kiireellinen maailma, ja kaiken pitäisi tapahtua aina heti ja välittämösti Dx

Mutta mutta, toisena asiana voisin kai todeta, että onpa tuo staff litter tänä vuonna suuri. 40 hauvaa yhteensä siinähän pystyy adoptoimaan, ja onhan siellä monta tekijääkin. Ois kiva jos olis onni myöten ja noist omist nyt kasvais ne kaikki, ettei tarvitsis jälkikäteen vaihdella xD
[kettu | they/them | fin | adult]
[furry | digital artist | comms open]
[brain in the oc gutter 24/7]
User avatar
Kettu-sama
 
Posts: 5224
Joined: Fri Nov 06, 2009 2:05 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Ke'tah » Mon Sep 01, 2014 10:26 pm

^ Jep, hirveen moni vaihto menee itseltä ohi, kun vastapuoli peruu jopa vaan 5 minuutin odottelun jälkeen. Nyt oon onnistunu tekemään taas pari ihan hyvää vaihtoa. Sellaset valaa uskoa siihen, että täällä on vielä kivojakin ihmisiä..:D

Tuo staff litter on kyllä hauska! Saa nähä mitä sieltä tulee:) En itse pahemmin tykkää staff-koirista, mutta jospa ne kelpais ihmisille vaihdossa sitten.
User avatar
Ke'tah
 
Posts: 1442
Joined: Sat Oct 25, 2008 4:18 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Hime » Mon Sep 01, 2014 10:27 pm

Olenko taas vähän hidas. DX Tajusin kyllä jo aamulla että kuu vaihtui, mutta vasta äsken tajusin että tuli uudet eläimet adoptoitavaksi... Fail.

Eikös tuossa staff literissä ollut viime vuonna joku reilu 30 adoptoitavaa? Siihen nähden siis taas kasvanut kokoaan.
Can we pretend that the airplanes in the night sky are like shooting stars?
I could really use a wish right now, wish right now, wish right now...
User avatar
Hime
 
Posts: 3557
Joined: Sat Aug 22, 2009 10:26 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Ke'tah » Tue Sep 02, 2014 4:40 am

^ Hehe:D En tiedä tuosta staff litteristä, kun oon käynyt täällä ennen tätä syksyä viimeks joskus 2010 syksyllä... Kevyt tauko:D
User avatar
Ke'tah
 
Posts: 1442
Joined: Sat Oct 25, 2008 4:18 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby notplayinganymore » Tue Sep 09, 2014 2:03 am

Kettu-chan: ihan älyttömältä kyllä tuntui mullakin pari tuollaista vaihtokumppania, jotka tekee ehdotuksen yöllä klo 2-5 välillä Suomen aikaa ja peruu ilman viestiä.:p No, oma on mokansa.

En ole kovin aktiivinen vaihtaja, mutta aiemmin harrastin lahjoituksia. Olin myös mukana Wishlist Bombers -ryhmässä, vaikka en nyt siinäkään mikään järjettömän aktiivi. Alkoi vain nyppiä koko homma. Tuntui, että pitäisi antaa jotain super hyper ylimaallisen hienoa, jotta lahja ylipäänsä kelpaisi. Ruinataan ilmaisia elukoita, ei osata edes kiittää, jne.

Tietysti vaihdoissa haittaa varmaan tuo vuosilukukin, kun olen ekat adoptiot tehnyt 2008 ja luonut tilin 2009, mutta en varsinaisesti käyttänyt tätä. Ja ylipäänsä unohdin sen olemassaolon todella pitkäksi aikaa. Joten yritän aina vaihtoehdotuksia tehdessä sanoa, etten ole mikään kovin pro arvojen tuntija, vaikka jotain näppituntumaa on päässyt kehittymään. Osa vaihdoista on saanut inhottavan käänteen kaikesta huolimatta.

Mukavia ihmisiä löytyy edelleen.:) Mutta ihan liian moni minunkin mielestäni ottaa homman turhan vakavasti. Hei, oikeasti? Virtuaalieläimiä. Kivan näköisiä otuksia, joita on mukava vaatettaa ja mahdollisesti käyttää nettisivuilla, sekä käydä täällä ihailemassa.

Osin juuri tuosta syystä innostukseni on suuntautunut enemmän Howrsen puolelle. Heppojen hinnat on sentään selkeä juttu. Vaikka tietysti siinäkin mennään kysynnän ja tarjonnan perusteella.;) Silti helpompi maksaa virtuaalirahalla kuin yrittää selvittää hämärää logiikkaa siihen, minkä arvoinen joku elukka on suhteessa toiseen. Mulle arvo määräytyy siitä, paljonko itse olen valmis maksamaan, eli kuinka kovasti kyseisen otuksen haluan. En juurikaan upota oikeita euroja virtuaalitalouteen, joten pelirahalla voi mällätä mielensä mukaan.

Pahoittelut, jos tämä sisältää kärjistyksiä, mutta täällä olen edelleen kaikesta huolimatta.:) Suomalaiset on järjestään aivan sieltä mukavimmasta päästä vaihtokumppaneita.:)

Ja pitänee vielä lisätä, että tietenkin mun kokoelmat on itsessään hyvin hämärä ja häilyvä käsite.;) "Keräilen eläimiä, joiden ulkomuodosta pidän", kuten taisin kirjoittaa sääntöihini. Eli en systemaattisesti haali tavaraa tai otuksia vaan vain niitä, mille on jotain käyttöä.
notplayinganymore
 
Posts: 584
Joined: Tue Sep 22, 2009 1:23 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Ke'tah » Sun Sep 21, 2014 3:02 am

Ei nyt sdfkfkfbsvscdb! Mun kanssa asuvan ihmisen käyttäjä bannattiin ja mulle tuli kaksi varoitusta, koska me kuulemma ollaan huijattu ja ollaan muka yksi ja sama ihminen. Minulta hävisi myös osa tämän kuun eläimistä, mm. suurin osa staff-koirista... Että jos jollain on sellaisia, mulle saa lahjoittaa/vaihdella... Saa lähettää myös ehdotuksen, suomalaisille annan edun siihen:)

No, mutta tästä tilanteesta tekee aivan mahtavan se, että täällä on oikeasti aika paljon valekäyttäjiä ja me nyt ollaan kuitenkin kaksi ihan eri ihmistä oikeasti eikä meidän vaihdot ole olleet mitenkään epäreiluja... Mun englannin kielen taito on niin pohjamudissa, etten osaa edes kysellä varoitukset antaneelta adminilta, miten tässä on voinut käydä näin. Ollaan molemmat tehty hyvin selväksi, että asutaan yhdessä ja ollaan molemmat eri ihmisiä. Laitoin jopa tänään ennen varoituksien tuloa yhdelle adminille viestin, että me ollaan kaksi eri ihmistä eikä yritetä huijata mitenkään, koska yhdessä meidän välisessä vaihdossa tuli jokin varoitusteksti huijaamisesta..

Ääsh, tämä on hirveän harmillista ja turhauttavaa. Varsinkin kun olin lahjoittanut/vaihtanut hänelle harvinaisia 2009 ja 2010 eläimiä, jotka nyt sitten hävisivät Poundiin, josta niitä ei kyllä mitenkään takaisin saa. Vielä enemmän hän itse kyllä on harmissaan, vaikka kyllä tämä itseäkin ottaa päähän. Kuusi vuotta täällä ja nyt tapahtuu tällaista kuraa... Ei kai tälle mitään voi.

Pfff, mutta muihin juttuihin. Nuo tämän vuoden staff-koirat onkin ihan kivoja ♥ Nyt mulla vaan on niitä 2, pitäisi varmasn ruveta metsästämään niitä jostain.. Hepat näyttää myös toistaiseksi lupaavilta!

Ja diomelle täytyy sanoa, että kiteytit aika hyvin mun ajatukset eläinten arvosta täällä. Itsellenikin eläimen ulkonäkö, ei aina harvinaisuus, on enemmän tärkeä asia. Miksi tosiaan kerätä eläimiä, joista ei pidä?:D

Anteeksi sekava viesti, puhelimella kiireessä kirjoittaessa ei aina ehdi miettiä tekstin luettavuutta loppuun asti...
User avatar
Ke'tah
 
Posts: 1442
Joined: Sat Oct 25, 2008 4:18 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby chicaa » Sun Sep 21, 2014 3:18 am

Mua ei ole onneksi bannattu tai varoitettu mistään, vaikka kerran paria kaveria tilillä kävikin x'D
Vaihdoin sitten salasanan, kun kamut kävi röyhkeäksi ja laittoi mun elukoita niiden omille tileilleen :/

Totta, nuo staff-koirat on tänävuonna ihania<3

Image

Image

Image

Ihastuin noihin kolmeen, jännittää millaisia tulee ;u;
chicaa
 
Posts: 3023
Joined: Mon Oct 29, 2012 3:39 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest