Forum rules
Reminder: Copying another person's art without permission to reproduce their work is a form of art-theft!

Click here to see the full Art Rules!
Need help using the Oekaki? Check out this Guide to the Oekaki!

erika by kaatlove

Artist kaatlove [gallery]
Time spent 14 hours, 46 minutes
Drawing sessions 11
51 people like this Log in to vote for this drawing

erika

Postby kaatlove » Wed May 13, 2020 9:43 am

    woww aint he a cutie
    just wanted to draw him in his older years
    poor man doesnt age well
    heres his ref tho hes actualy very pretty πŸ₯Ί

    drew the one on the left a long time ago when i was feeling edgy and then re-drew it today bc he was a little rough
    the one in the middle is from march 31 and the one on the right is from feb 16
    my fav is the middle one lol
    i lost the refs for middle + right sryy

    oh @ all my followers to prefer my animal paintings dw they are coming back soon ive got like 3 wip ones atm
User avatar
kaatlove
 
Posts: 3027
Joined: Fri Mar 11, 2016 12:02 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: erika

Postby final egg » Wed May 13, 2020 10:04 am

    dang why u do this to him :pensivecowboy: what he do to deserve it
    it's so well drawn tho laughs the hair & the shaded skin ?? chefs kiss

    also heck .. i recognized the doll. .. old lad
    yall still got & use a doll in 2020 join Cs Boomer gang
β–ˆβ–ˆ
β–ˆβ–ˆ
β–ˆβ–ˆ
β–ˆβ–ˆ
im chi | they/them | spicy & undead
───────────────────────
β–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆ


Image
─────────────
β–· kals β€Šβ€Š β–· artshop
β–· β™ͺ β€Šβ€Šβ€Šβ€Šβ€Šβ™« β€Šβ€Šβ€Šβ€Šβ€Šβ™ͺβ€ƒβ€Šβ€Šβ€Šβ€Šβ€Šβ–· links
fern | lyn
────────
scampers
at you
menacingly
β€ŠxImage
User avatar
final egg
 
Posts: 3278
Joined: Sun Jul 07, 2013 6:46 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: erika

Postby Boneabii » Thu May 14, 2020 5:06 am

yes this is why i follow you <3

poor boy don't age well
Image
Image

Image




❀❀❀❀❀❀❀❀❀

    hi there you can call me bone!
    she/her
    aquarius
    Black Lives Matter
❀❀❀❀❀❀❀❀❀





Image
[/quote]
User avatar
Boneabii
 
Posts: 1536
Joined: Mon Feb 04, 2019 5:54 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: erika

Postby mina . » Thu May 14, 2020 6:33 am

this is the pinnacle of human creation.
User avatar
mina .
 
Posts: 3238
Joined: Thu Feb 19, 2015 6:01 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: erika

Postby Hemalily » Thu May 14, 2020 12:09 pm

the man, the myth, the legend
these are chaotically fun <3 <3
Image





- my kals - my errps - my senegal zebras -
- ask me about pigeons -
- kitty β‡Ά by mnemosyne -
User avatar
Hemalily
 
Posts: 5236
Joined: Fri Jan 27, 2012 1:12 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: erika

Postby kaatlove » Fri May 15, 2020 2:51 pm

rainichi wrote:
    dang why u do this to him :pensivecowboy: what he do to deserve it
    it's so well drawn tho laughs the hair & the shaded skin ?? chefs kiss

    also heck .. i recognized the doll. .. old lad
    yall still got & use a doll in 2020 join Cs Boomer gang

SHHH ive only been here since 2014 im not a cs boomer yet
still a baby

but thank you lmAO !!!! shading was so satisfying the colors worked so well ghhg
Boneabii wrote:yes this is why i follow you <3

poor boy don't age well

he rly dont βœŠπŸ˜”
mina . wrote:this is the pinnacle of human creation.

kiss emoji winky face
Hemalily wrote:the man, the myth, the legend
these are chaotically fun <3 <3

a god among men <3
User avatar
kaatlove
 
Posts: 3027
Joined: Fri Mar 11, 2016 12:02 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: erika

Postby Chae! » Sun May 17, 2020 8:13 am

this is actual art
β–€β–€β–€β–€β–€(Forever we are young)β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€
Imageβ–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬
Hey, call me Hannah or Chae β€’ was Kihyun β€’ female β€’ Christian β€’ she/her β€’
Image β€’ Stay β€’ Monbebe β€’ NCTzen β€’ ARMY β€’ Wenee β€’ Atiny β€’ Eggie β€’ Image
Philippians 4:6
"banned for kpop" "kpop" "kpop boy" wow y'all are so creative

Image <-- click it! β€’ I code my own sigs if y'all are curious
β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬β–¬
β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€(Raise your voice higher)β–€β–€β–€β–€β–€β–€β–€
User avatar
Chae!
 
Posts: 6277
Joined: Mon Jan 21, 2019 7:40 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests