Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Discussion in other languages - Deutsch • Español • Français • Italiano • Nederlands • Polski • Русский • Svenska • 日本語 • 中文

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Sun Sep 19, 2021 1:16 pm

Ik zie aan je edit dat je m inmiddels hebt. XD
Lijkt me ook wel gek, kan je hem echt voelen zitten dan oid?
Maar fijn dat de dokter wel chill was!

Ja, mijn mbo heeft gewoon ff 17k leerlingen, is gewoon een kleine stad. :')
600 is echt niks, wow. Ookal is dat meer dan dat er inwoners zijn in het dorpje van een klasgenoot van me. :') Daar wonen maar zo'n 500 mensen. :')
Lekker wakker worden om 6 uur op dagen dat je niet zo vroeg hoeft op te staan. Amazing. XD
Bunny - adult - art - 24/7 tired
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4341
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Wed Sep 22, 2021 7:59 am

Het is nog aardig beurs dus heb m nog niet echt kunnen voelen x) zit een flinke blauwe plek rond t wondje.
17k is zo veel damn xD
Ja echt vanochtend ook weer, half 7 en dan telkens 5 min in slaap vallen. Laat dan maar lol
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Tue Oct 05, 2021 3:03 am

Oh yikes. XD
Hoe gaat het daar inmiddels mee?
Sorry voor mijn afwezigheid in dit topic, maar heb t zo rete druk met school, dat ik alleen zo nu en dan inlog voor de pound en beestjes adopteren. :')

Had dit weekend ook dat ik wakker werd om 6 uur, like. Get lost, ik wil slapen. :')
Had toen ook echt dikke wallen, lmao.
Ben wel weer gaan slapen, wat gelukkig ook er voor zorgde dat de wallen weg waren. XD

Ik heb echt een super leuke stage btw. Ff om een random gesprek weer op te starten.
Ik loop stage op een basisschool op groep 1 en 2 en die kindjes zijn zo lief!
Heb echt al 3 tekeningen van hetzelfde jongetje gekregen. XD
Maak soms wel echt gekke troep mee daar tho, hahah.
Maar goe, leuke kinders, leuke school. Zelf ook een leuke klas van mn opleiding enzo. Dus ik ben wel happy. :')
Bunny - adult - art - 24/7 tired
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4341
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Tue Oct 05, 2021 6:29 am

Ah joh is niet erg, ik heb t ook druk
Ja gaat prima, heb m nu 3 weken ofzo, ik dénk dat ik m nu wel kan voelen maar weet ook niet zo goed waar ik naar zoek x) vriendin van me heeft er ook een en ze zei dat t wel even kan duren voor die naar t oppervlak komt zegmaar. Anyways, so far so good, geen gekke bijwerkingen ofzo. Nog geen idee of mn haar nou minder dun word ofzo, beetje vroeg om te zien..

Ik heb echt een klok nodig waar ik ff een blik op kan werpen 's nachts, mn telefoon is meteen zo agressief, dan ben ik echt wakker meteen. In t weekend is te overzien x) dan kun je nog uitslapen haha

Oh nice! Dat is so cute. Dat is echt fijn joh, veel plezier daar!
Wat voor gekke troep maak je mee? 0<0

Ik heb ondertussen mn bruiloft gepland hah, omdat ik met mn vriend een huis gekocht heb is het toch wel handig om voor de wet gemeenschap van goederen te hebben enzo. En gezien trouwen wereldwijd erkend wordt leek dat ons een betere optie. Opzich had samenlevingscontract ook gekund maar dat was duurder en minder leuk ngl. Mag ook wel na 8 jaar samen zijn x) maar nu moet ik inneens nadenken over een trouwfeest en daar heb ik nooit eerder aan gedacht lol. Like, wat voor jurk wil ik? xD and will I buy an elven circlet to wear because I can
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Sun Oct 31, 2021 1:35 am

*beetje laat weer, shh*
Maar wel chill dat het je goed bevalt! (Hoop dat t dat nog doet, gezien er nu nogal weer wat weken verstreken zijn)

Ahaha jaa same! Een klok is echt vet chill om te hebben, door telefoon is t direct dikke licht in je muil zegmaar. Instant wakker. :')

Ik maak genoeg gekke troep mee op stage. XD
Kinderen die dwars zijn, kinderen die schreeuwen, huilende kinderen, kinderen die verveledn doen tegen elkaar. Kinderen die elkaar perongeluk met stokken slaan, kidneren die dingen van elkaar afpakken en dus gaan huilen en moet je ze zeggen dat ze ook samen kunnen spelen.
Eh.
Kinderen die in broeken plassen, over zichzelf heen overgeven. Ja. Eh.
Genoeg gekke troep. :')

AAAAH, das echt amaze dat je gaat trouwen!
Inmiddels al wat kunnen bedenken voor je bruiloft?
Of is t stiekem al gebeurt? :P
8 jaar samen is een heel mooi getal zeg!
Ik wens je veel succes met alles en veel plezier er ook mee! :p

Ik word ondergesneeuwd met huiswerk en troep, heb volgende week een toetsweek dinges en ben nu nog opdrachten aan het afmaken die volgende week   moeten zijn. *Oeps :')
Bunny - adult - art - 24/7 tired
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4341
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby Sadies » Wed Dec 01, 2021 8:29 am

Hallo,

Ik leer Nederlands. :3 Het is niet goed. Ik lees maar dan ik kaan spreken.
Mijn vriend woon in de Nederlands en ik soms ook. I woon half in het UK en in Utrecht. Ik ga in December naar de huis, met mijn vriend. :3

Sorry voor mijn slechte Nederlands.
Sorry for my slow response time on RP's. My new job steals ALL my time. :(


xxxxx
Image

Image
Image
Image
Image


Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
User avatar
Sadies
 
Posts: 38508
Joined: Sun Jul 31, 2011 2:39 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Wed Dec 01, 2021 10:29 am

Hi Sadies!

Gezellig zeg! Nederlands is ook wel een lastige taal hoor! :)
Ik hoop dat je het leuk hebt wanneer je in Nederland bent bij je vriend! ^^
Als je ooit extra hulp wil bij het leren van de taal, roep maar. :3
Bunny - adult - art - 24/7 tired
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4341
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Wed Dec 01, 2021 9:29 pm

Iiiiik ben vergeten te antworden op je vorige bericht x)
Ja we zijn intussen getrouwd, voor de wet iig, we willen deze zomer een fatsoenlijk feestje doen.

Je stage klinkt als chaos lol

Je Nederlands is beter dan mijn Duits Sadies, you're doing great. Het moeilijkste is weten wanner je "de" of "het" moet gebruiken en er is geen truc voor, je moet het gewoon weten :') ik denk dat het kan hepen om Nederlandse series te kijken! Of films. Werkt waarschijnlijk goed om een film in het Nerderlands te kijken die je al kent, een disneyfilm ofzo
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby BunnyBeam » Mon Jan 10, 2022 11:40 am

Hahah, achja. Same nu. :')
Maar congrats dat jullie nu getrouws zijn zeg!
Maak er een leuk feestje van, maar houd je wel een beetje aan de corona regels van dat moment. XD

Mn stage is soms echt chaos, lmaooo.
Ben nu al een tijdje niet geweest, want had steeds hoofdpijnen en niet fit enzo en nu precies aan t eind van de vakantie, heb ik mogelijk corona. :')
Amazing verhaal, maar mn zus was op 23 december bij iemand in de auto geweest, die op maandag 27 december positief testte op covid. Mn moeder was op die maandag bij mn zus in de auto geweest om een leenauto weg te brengen ofzo. Mn zus voelde zich die avond wat minder fit, deed een zelftest, maar die was nog negatief. De ochtend er na voelde ze zich nog wat minder, dus deed nog een zelftest en die was positief, dus had ze direct een afspraak die dag voor een GGD test, die positief terug kwam. Mn moeder en ik moesten daarom 5 dagen wachten ivm dat mn moeder mogelijk besmet kon zijn. Na die 5 dagen deed mn moeder dus een GGD test en die was negatief, mn moeder was wel neit helemaal fit, maar goed, test was negatief. Dus we dachten dat t gewoon griepje was. Dus mijn vriend kon eindelijk weer over de vloer komen na een week. XD
Eh ja, tot mn moeder dus op vrijdag ochtend een zelftest deed en die positief bleek te zijn, vrij snel. Dus mn moeder die dag nog een GGD test kunnen doen en ja hoor, die was positief. Ondertussen was ik ook al niet fit, mn vriend was de dag ervoor al naar huis gegaan (donderdag). Zaterdag was dus de uitslag van mn moeders test weetjewel.
Dus ik een zelftest doen gisteren (zondag 9 januari) en die was binnen 2,5 minuut zo positief als maar kan. :')
Mn vriend is ondertussen ook ziek geworden tegelijk met mij en die heeft ook een zelftest gedaan en die is ook positief.
Ik ga vandaag (maandag 10 januari) een GGD test laten doen en eh, ja. Weet vrij zeker dat die positief gaat zijn.

Anyway. Ik heb bijna geen smaak meer, ik proef alleen nog maar zoete dingen enzo. :')
En mn geur is bijna helemaal gone, ik ruik iets alleen als ik t bijna in mn neus druk. HAHAHA.
Verder was ik vrijdag/zaterdag vooral heel verkouden en wat vol in mn hoofd, beetje spierpijn, wat hoofdpijn, beetje hoesten   en aan en klein beetje niezen.
Mn moeder en vriend zijn er wel zieker van, maar goed.
Wie weet hoe t nog gaat lopen though.

Anyway, ja eh. Sorry dat het me meer dan een maand heeft gekost om te reageren, t kwam een beetje ver in mn lijstje te staan en mijn aardappel brein vergat steeds dat dit topic bestond. :')
Bunny - adult - art - 24/7 tired
ToyHouse
Image

Image
User avatar
BunnyBeam
 
Posts: 4341
Joined: Thu Nov 17, 2016 10:06 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Bederlanders kunnen hier hun verhaal kwijt! :)

Postby InterfectorFactory » Tue Jan 11, 2022 8:48 pm

Jaa het gaat sowieso buiten zijn, de besmettingen zullen wss wel lager zijn in de zomer. Het is nu natuurlijk griepseizoen ook.

Oh man zo unlucky. Mijn zus d'r kids hebben het op wintersport opgelopen. Ze waren zo voorzichtig but kids will be kids x)
Dang is hard gegaan bij jullie thuis :/ sterkte ermee man! Hopelijk zijn jullie snel weer beter. Een negatieve test op het moment dat je al van de GGD hebt gehoord dat je Covid hebt geeft niet aan dat je beter bent. De kans op vals negatief is nogal groot en als het duidelijk is dat je het hebt dan moet je echt in quarantaine blijven tot je geen symptomen meer hebt (voor 3 dagen zelfs geloof ik, maar dat moet je even controleren op de site van de GGD).

Ik ga volgende week mn booster halen, lijkt me een goed idee als ik dit zo hoor x)
Image
^toyhou.se (click)^
Image

Avatar by Dachiia
Looking for art in exchange for pets!
^All my pets are up for trade!^

┌───────────────────────┐
Commission info
Deviantart
Interfector's army
Flight Rising
Instagram
└───────────────────────┘

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
User avatar
InterfectorFactory
 
Posts: 3861
Joined: Thu Apr 16, 2009 5:44 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests