Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Discussion in other languages - Deutsch • Español • Français • Italiano • Nederlands • Polski • Русский • Svenska • 日本語 • 中文

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Hime » Fri Oct 30, 2009 5:25 am

Neljä candycornia peräkkäin... *tökkii konetta* Mä haluisin jotain muutakin välillä kiitos, mulla on niitä nyt 13.

Mä pelasin joskus pari vuotta sitten Howrsessa, mut sit kyllästyin siihen ja rahatkin tais loppua...
Can we pretend that the airplanes in the night sky are like shooting stars?
I could really use a wish right now, wish right now, wish right now...
User avatar
Hime
 
Posts: 3557
Joined: Sat Aug 22, 2009 10:26 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Misoradream » Fri Oct 30, 2009 5:57 am

Mäkin oon pelannut Howrsea, itse asiassa oon siellä vieläkin, ei oo vaan tultu käytyä... Tyypin nimi on Murlocci.

Mm tahtoo ton ihmeen dinosaurusmörköpehmon. Tulis nyt edes YKS candycorni... Tikkari, haamu, tikkari, tikkari, tikkari, haamu, haamu, tikkari... JOTAIN MUUTA VÄLILLÄ.
Tyhmä matikka. Ei tykkää.
User avatar
Misoradream
 
Posts: 254
Joined: Tue Dec 30, 2008 1:00 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby rukkanen » Fri Oct 30, 2009 7:42 am

Mie tahtoisin vielä noista halloween tavaroista tuon kanin sekä koiranpennun, muuten oon saanut jo ne asiat mitkä tahdoinkin. :) Tietysti se yksi ihme butterfly-wolf jolla on ne hämähäkinseitit kiinnostais kanssa. Saa nyt nähdä miten noita tavaroita ehtii tässä illalla saada. Nyt metsästän taas ja toivon että tulis niitä kolmiokarkkeja. :D
Officially quit on June 2018. Thanks for everything! <3 All my pets and items were donated to the Pound.
User avatar
rukkanen
 
Posts: 1261
Joined: Fri Jul 24, 2009 12:22 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Misoradream » Fri Oct 30, 2009 4:56 pm

Mä en siitä kanista niin välitä.. Se on jotenkin niin..? Emmä tiiä miksen tykkää. Sama pätee siihen kalaan... : DD
Muutes, mitä lemmikkejä (IRL) teillä on? Mulla on kaks hamsteria ja kaks kania... : )) Niin ja tahtoisin kissan, mutta iskä inhoo niitä.
User avatar
Misoradream
 
Posts: 254
Joined: Tue Dec 30, 2008 1:00 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby rukkanen » Fri Oct 30, 2009 6:22 pm

Miulla oli eilen vielä kolme hamsteria, mutta yksi löydettiin sitten kuolleena illalla :? Se olikin semmoinen pienen pieni ja sen sisko oli sitä kiusannut inhottavasti. En tiedä mikä tuli pienelle, mutta nätisti oli nukkunut pois. Vähän surku kun toivottiin, että se olis alkanut kasvaa normaalisti ja voimistunut vaan ei. Nyt meillä onkin sitten kaksi hamsteria, joista toinen on kyllä jo 1½v eli varmaan ei pitkään silläkään ole elinikää jäljellä. Kani on ollut nyt meillä vuoden ja on nätti pieni risteytyskaniuros nimeltään Ola. :D Syö johdot ja osaa olla maailman rasittavin penska, mutta kyllä se on sitten niin pikkuinen murunen kun joskus sylissä viihtyy pitempään rapsuteltavana. Mie oon allerginen eläimille, mutta ihan liian eläinrakas luopuakseni tästä "harrastuksesta". Hevosia ennen harrastin, mutta niistä luovuin kun astma + hevoset voi viedä hengen.. Mutta nuo pikkuelukat menee vaikka välillä tekee hankalaa. Se on oma valinta tietysti. ;) Niin ja avopuoliso tahtois kissan, mutta siihen olen kyllä ihan liian allerginen vaikka itsekin niistä pidän. Lapsena miulla on ollut kyllä vaikka mitä lemmikkejä, gerbiilejä, marsu, kaksi kissaa, viisi pientä liskoa, kolme iguaania ja akvaario. Kaikki vähän eri aikaan, mutta on kuitenkin aina jotain ollut. :D

Mutta nyt kipitän suihkuun ja sitten aamupalaa tekemään. ^^
Officially quit on June 2018. Thanks for everything! <3 All my pets and items were donated to the Pound.
User avatar
rukkanen
 
Posts: 1261
Joined: Fri Jul 24, 2009 12:22 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Dragsu » Fri Oct 30, 2009 6:30 pm

Minulla ei ole mitään lemmikkejä. Ollaan vanhempien kanssa jossain määrin mietitty kanin tai kissan hankkimista (akvaario tai joku käärme olisi myös kiva, mutta kaikki tuntuvat olevan vastaan...), mutta mua alkaa aina pelottaa jos sittenkin vaan unohtaisin sen tai jtn. :cry:

Huoh... Pelkkiä tikkareita jälleen... Kiinnostaisiko ketään sattumalta vaihtaa osa kolmiokarkeistaan tikkareihin?
Image
ImageImageImageImage
User avatar
Dragsu
 
Posts: 18
Joined: Sun Oct 19, 2008 10:43 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Hime » Fri Oct 30, 2009 11:00 pm

Mä voin vaihtaa niitä kolmioita tikkareihin tai haamuihin, mulla kun on niitä ihan liikaa(15 viimeksi kun katsoin).

Meillä pyörii nurkissa tuommoinen sinisilmäinen karvakasa, kissaksikin sitä voisi kutsua, rodultaan pyhä birma. Mulla oli joskus vuosia sitten 2 gerbiiliä, jotka elivät aika pitkää toinen oli 5 ja toinen 6 kun kuolivat. Mä vähän suunnittelin hankkivani hevosen sit kun valmistun, tosin vanhemmat saa lainata vähän rahaa, niin ja se autokin pitäs olla sillon... Tota joo no onneks ei oo enää kun reilu vuosi siihen autoon, valmistumiseen meneekin vielä kaks vuotta. Sit meillä on takapihalla kallio lammikko jossa on vesiliskoja. Ne ei ole lemmikkejä, mutta niitä on kiva pyydystää haavilla. ^_^
Last edited by Hime on Sat Oct 31, 2009 12:09 am, edited 1 time in total.
Can we pretend that the airplanes in the night sky are like shooting stars?
I could really use a wish right now, wish right now, wish right now...
User avatar
Hime
 
Posts: 3557
Joined: Sat Aug 22, 2009 10:26 pm
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby Misoradream » Sat Oct 31, 2009 12:05 am

Otan osaa, rukkanen. Mulla on ollut nyt yhteensä 6 hamsua, eka, eli Titta, oli kaikkein rakkain. Viime vuonna nukku pois, oli yli kolmevuotias.

Hime muuten. Huomasin tossa äsken, että mitäs mitäs, tykkäätkös sii issikoista? Käytkö sä jollain issikkatallilla tms..?
User avatar
Misoradream
 
Posts: 254
Joined: Tue Dec 30, 2008 1:00 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby rukkanen » Sat Oct 31, 2009 12:34 am

Ei onneksi tuohon hamsteriin ehtinyt niin kovasti kiintyä. Oli aika kova paikka sillon kun ensimmäinen kuoli ihan yllättäen. Se oli semmoinen äksy ja tosi erakko, mutta vanhemmiten alkoi olla ystävällinen ja melko ihastuttava neitokainen. Nyt on sitten nuo kaksi vielä, toisella ikää ehkä joku ½v jos sitäkään ja vanhuksella se melkein 1½v. Eli eiköhän meillä nämä hamsterit lopu vuoden sisään. Sitten ei enää oteta noita pieniä. Sanoo hän, jonka ei pitänyt ottaa mitään sen ensimmäisen jälkeen. Niin ja meillä oli kaksi hiirtäkin, mutta molemmat kuoli pois, toinen alle vuoden ikäisenä ja toinen reilu puolitoistavuotiaana.

Vielä tartteisin yhden kolmiokarkin ja sitten jahti sais riittää. Saan vaan noita tikkareita koko ajan. Mutta eipä siinä mitään, ihan sama mitä saa kun saa noilla ihan kivoja juttuja. :)
Officially quit on June 2018. Thanks for everything! <3 All my pets and items were donated to the Pound.
User avatar
rukkanen
 
Posts: 1261
Joined: Fri Jul 24, 2009 12:22 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Re: Suomalaiset, kokoontukaamme tänne

Postby shintaro » Sat Oct 31, 2009 12:44 am

Moi kaikki Finnish ihmiset 8D
Image

CLICK MAH UMBREON
I DARE YOU
User avatar
shintaro
 
Posts: 269
Joined: Wed Apr 08, 2009 3:31 am
My pets
My items
My wishlist
My gallery
My scenes
My dressups
Trade with me

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests